quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:54 schreef DABAMaster het volgende:
kan me idd een topic van je herinneren. iets over besturingskabels en elektriciteitskabels apart in een gootje, right?
daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef Gurb het volgende:
In de bouw noemen ze dat achterhout
je zorgt voor een stuk multiplex of underlayment van 15 x 15 cm (of ergens rond die maat) en monteert die met wat vulhout op de juiste diepte / hoogte / positie ten opzichte van het gipsplaten plafond.
hier schroef je dan een inbouwdoos op vast, sluit je buizen op de inbouwdoos aan, en klaar
gaat denk ik niet lukken helaas (weinig ruimte alhier) dus t zal wel wat aan priegelen worden en zo nu en dan een gipsplaatje om zeep helpenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef Gurb het volgende:
je kan het ook andersom doen
eerst achterhout monteren, gipsplaten monteren, daarop monteren waar het achterhout zit, en dan als de gipsplaten erop zitten, met een dozenboor de gaten uitboren, en de doos vastzetten (alleen wordt het dan lastig om de buizen erop te zetten) je kan wel, als je nog een beetje vrije ruimte hebt, eerst een plaat erop zetten, de dozen erin boren, en dan vanaf de zijkant de buizen aansluiten
mwoch, het zal wat dat betreft wel los lopen.... vergeet niet dat in de HMH iets meer mensen zijn dan bij ons en dat wij liever bier naar binnen gieten dan over de vloer heenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:46 schreef Realzm het volgende:
Over die gietvloer die jullie willen doen. De HMH wordt toch een flinke ijsbaan tijdens een dancefeest hoor..
Mag dat wel? De meterkast moet toch binnen een straal van 1 a 2 meter van de voordeur zitten.?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:56 schreef kroegtijger het volgende:
We gaan komende week de groepenkast verplaatsen (vanuit de kast bij de voordeur naar achter de bar) en daarbij meteen alles opnieuw aanleggen.
Volgens mij geldt dat alleen voor de meter en hoofdschakelaar...die blijven ook daar zitten...alles daarachter wordt wel verplaatstquote:Op maandag 13 maart 2006 12:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Mag dat wel? De meterkast moet toch binnen een straal van 1 a 2 meter van de voordeur zitten.?
We verwachten dan ook een groot openingsfeest waarbij heel Fok! K&W wordt uitgenodigdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:45 schreef plopje het volgende:
tvp
als je klaar bent kom ik een pilsje happen
succes er mee
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:32 schreef sanger het volgende:
[..]
We verwachten dan ook een groot openingsfeest waarbij heel Fok! K&W wordt uitgenodigd![]()
![]()
Dat gat in de begroting dat doet het hem zeker hequote:Op maandag 13 maart 2006 13:34 schreef kroegtijger het volgende:
[..]uiteraard....
en dat voor slechts ¤25,- toegang...... t is bijna voor niets
de verbouwing moet toch ergens van betaald worden heh![]()
Ik neem aan dat die ¤ 25,= inclusief alle hapjes en drankjes is? Dan ben ik namelijk zeker van de partij!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:34 schreef kroegtijger het volgende:
[..]uiteraard....
en dat voor slechts ¤25,- toegang...... t is bijna voor niets
de verbouwing moet toch ergens van betaald worden heh![]()
Hier kom je idd niet meer onderuitquote:Op maandag 13 maart 2006 23:43 schreef kroegtijger het volgende:
erm....nee...erm....die 25 euro, dat is erm.....
kut....hier kom ik zeker niet meer onderuit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |