is dus beterquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:21 schreef Againzender het volgende:
beter dan vanochtend, maar 100% fit ben ik niet
dan zie je nu er beter uit dan bij de laatste meet, denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fit? Man, ik voel me alsof er een trein over me is heen gereden
jamaar jamaar dat kan niet, jij moet invallen voor Wesselsquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fit? Man, ik voel me alsof er een trein over me is heen gereden
Op de mensen masturberenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
Wisten jullie dat 1 op de mensen masturbeert op het werk
gadver op mensen masturberen, dat geeft zo'n troepquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
Wisten jullie dat 1 op de mensen masturbeert op het werk
dan een ander, tenzij je de aller-aller-slechtste bent van de hele wereld, dan nietquote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan zie je nu er beter uit dan bij de laatste meet, denk ik
Er gaan al weken lang grapjes over 2 tennissers van studententennisnederland, dat ze gaan dubbelen zaterdagquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jamaar jamaar dat kan niet, jij moet invallen voor Wessels
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
Wisten jullie dat 1 op de 5 mensen masturbeert op het werk
Ik ben altijd blij hoor, maar nu nog blijerquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Weer een leuk weetje Bjoor!
Tong ben je nu weer blij?
In Bratislava heb ik die Wessels al lopen vervloeken, maar dit kon er ook nog wel bij. Melle in het enkelquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch te gek voor woorden eigenlijk BoeZ...
Mijn dag is weer goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij hoor, maar nu nog blijer
vind jij het ook zo erg dat de wet lastenverlichting zo weinig op heeft gelevert ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin in een politieke discussie hier
Fraude!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:48 schreef DarkShine het volgende:
Terug van school, ben thuis maar de leraar zet me aanwezig op.
SCH zal het er wel weer mee eens zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Fraude!
Die leraren van tegenwoordig ook.
Die heeft weer iets voor op tv.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
SCH zal het er wel weer mee eens zijn
iig je haren oranje laten verven voor aankomend weekendquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben de stad in, richting kapper. Tijd voor een nieuwe coupe, iemand suggesties
kaal ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben de stad in, richting kapper. Tijd voor een nieuwe coupe, iemand suggesties
blij dat ik het weekeinde de stad uit benquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iig je haren oranje laten verven voor aankomend weekend
en daarna voor de OWSquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n spuitbusje van 1,5 euro, lekker mee klooien in een slaapzaal met 200 dronken luiquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou, ik ging denk ik liever naar een andere kapper.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:37 schreef DarkShine het volgende:
Ga zaterdag nog 1x naar me ex en haar ma knipt me de haren dan nog eens... Kan ik mooi besparen op mijn treinkaartje
jouw schoonmoeder kan niet knippen zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, ik ging denk ik liever naar een andere kapper.
Is er dan niks meer heiligquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
SCH zal het er wel weer mee eens zijn
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
Ik ga bij F1 Grand Prix's werkenMisschien kan ik zelfs nog mee naar Bahrein en Malesie
Wat moet je doen dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
Ik ga bij F1 Grand Prix's werkenMisschien kan ik zelfs nog mee naar Bahrein en Malesie
gefeliciteerd, wat mot je doenquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
Kan super overweg met d'r ma.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, ik ging denk ik liever naar een andere kapper.
ATP Travel ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
WOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO
M'n schoonzus welquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jouw schoonmoeder kan niet knippen zeker?
dat was eergisteren al....quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:56 schreef rubbereend het volgende:
vannacht was er trouwens tussen al die alarmen in het Witte Huis op CNN nog wat bijzonders, er is een stuk oerwoud ontdekt in de binnenlanden van Indonesië waar nog nooit een mens is geweest, een stuk "lost world" zoals ze het noemden. Allemaal onbekende diersoorten en ook dieren waarvan we dachten dat ze al uitgestorven waren.
MILF-jequote:
ook goed, maar heb vannacht het interview gezien. Ik vond het heel bijzonder, mooie beeste daar. Een oranje kangeroe achtigequote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook goed, maar heb vannacht het interview gezien. Ik vond het heel bijzonder, mooie beeste daar. Een oranje kangeroe achtige
Nee bedankt...quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die konden ze zo oppakken en in de armen houden....
![]()
tja..ik weet niet, ik ken haar nietquote:
Die heeft net zoveel haar op z'n kop als Golferquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
en meer foto's gevonden
[afbeelding]
prachtig beest
nauwelijks toegankelijk gebied. Heeft maanden gekost om uit te vinden hoe ze het konden bereiken. Er zijn zelfs beesten gevonden waarvan ze dachten dat ze uitgestorven warenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is een stuk oerwoud ontdekt. Nog nooit iemand geweest? WTF? Hoe kan dat?
mooi beest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:11 schreef rubbereend het volgende:
en meer foto's gevonden
[afbeelding]
prachtig beest
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
mooi beest.
liet ie zich zomaar op pakken?
wat appart, je zou denken dat ze zich lam schrikken na het zien van een vreemd wezen, een mens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]de meeste beesten daar reageerden heel rustig op de aanwezigheid van mensen
. Er was een mooi beest maar daar kan ik geen foto van vinden.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
wat appart, je zou denken dat ze zich lam schrikken na het zien van een vreemd wezen, een mens.
heb nog wat fototjes gevonden.. bbc.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]misschien zijn ze erg gewend aan rare verschijningen. zeker als ik de foto's van die beesten zo bekijk.
dit beest bedoelde ik:quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]de meeste beesten daar reageerden heel rustig op de aanwezigheid van mensen
. Er was een mooi beest maar daar kan ik geen foto van vinden.
ziet eruit als een kruising tussen een mol en een egel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:41 schreef rubbereend het volgende:dank je Venomsnake, heb het topic in NWS weer voorzien van meer foto's
[..]
dit beest bedoelde ik:
[afbeelding]
je maar hij is met zn stekels wel even bij de kapper van gordon langs geweestquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ziet eruit als een kruising tussen een mol en een egel.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef VoreG het volgende:
Lijkt een mol een stekelvarken en een miereneter in 1
een megelquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ziet eruit als een kruising tussen een mol en een egel.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je blij dat je van je mieren af bent in je tuim, maar ondertussen liggen er wel overal enorme hopen
quote:Meeste goals in blessuretijd
Goals Duels Gemiddelde
Eredivisie 47 207 0,23
Serie A 40 240 0,17
Premiership 38 245 0,16
Schotland 23 150 0,15
Bundesliga 26 180 0,14
Portugal 26 189 0,14
Frankrijk 32 246 0,13
België 19 188 0,10
Primera División 22 220 0,10
waar heb je dat plaatje vandaan?quote:
of wij hebben erg veel blessuretijd...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:54 schreef Bjoro het volgende:
nederlanders zijn af en toe net duitsers:
[..]
hier,quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar heb je dat plaatje vandaan?
in het betreffende topic staat nog meer, stuk "Lost World" gevonden in de junge van Indonesiëquote:
zou ook nog kunnen inderdaad ....kon niet uit dat stukje halen, maar onderaan staat de primera division en ik denk niet dat zij maar 1 minuutje per wedstrijd hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
of wij hebben erg veel blessuretijd...
Ajax voetbalt hier hèquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen inderdaad ....kon niet uit dat stukje halen, maar onderaan staat de primera division en ik denk niet dat zij maar 1 minuutje per wedstrijd hebben
dat komt door alle blessuretijd de Sneijder veroorzaaktquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajax voetbalt hier hèdan krijg je zoiets
quote:
dan kom je lekker in de sfeer van de spelen !quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef tong80 het volgende:
Anni Borcinck in de studio van radio-1
Die had toch laatst een HOOLS?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef tong80 het volgende:
Anni Borcinck in de studio van radio-1
Precies en ze praat heerlijk plattelandsquote:
Heeft ze een Bothje gebroken ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef Bjoro het volgende:
Froukje de Both heeft een aanrijding gehad, erg he ?
ongedeerd gebleven.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef VoreG het volgende:
Talpa biedt 1 euro voor de rechten van de Eerste Divisie en hij krijgt het nog ook
Blijf jij thuis voor Fortuna - Den Bosch dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niemand anders wil het, hoe erg is dat
Pleegzusterbloedwijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
Zo. De boodschapjes voor het avondeten zijn weer in huis gehaald.
Wat een feestquote:
Ze had zelf niks toch? Ruud haar ook gewoon weer bellen, hehe.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef Bjoro het volgende:
Froukje de Both heeft een aanrijding gehad, erg he ?
Ik las het.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat een feest
Alleen die hoer van een Wessels heeft zich teruggetrokken, dus winnen doen we niet
Nee de coach heeft hem teruggetrokken na een MRI-scan waar wat op te zien schijnt te zijn geweest. Wessels zelf wilde wel spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat een feest
Alleen die hoer van een Wessels heeft zich teruggetrokken, dus winnen doen we niet
Jesse doet mee man. Die is onverslaanbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat een feest
Doe hem de groeten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef DeTolk het volgende:
Zo, zelfgemaakte carbonara saus staat lekker te pruttelen
SCH ze heffen Radio-5 ook op. Al signalen van verdrietige NCRVers opgevangen ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef SCH het volgende:
Mag ik naar huis?
eerst even mastuberen op je collegaquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef SCH het volgende:
Mag ik naar huis?
Het wordt een zender voor Sandman en Bliksemschigt, voor de zogenaamde Maatschappelijk Teleurgesteldenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
SCH ze heffen Radio-5 ook op. Al signalen van verdrietige NCRVers opgevangen ?
Ik stond er niet bij stil dat mijn oom hem trainde inderdaad. Dat begreep ik vandaag pas.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
JA erg tong![]()
Maar wist je dat pas sinds vandaag?
Misschien net zo handig ja. We moeten verdomme elke dag om half 9 wakker en om 9 uur die sporthal uit omdat er mensen moeten trainenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef Suijk het volgende:
Triest tong, je schrijft het wel mooi op.
En Boez, slaap je in het Vondelpark?
Maar ergens anders ben je wel te vinden op die site.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is een SPW-stagiair. Ik sta nergens op.
En vooral geen light cola SCH.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:07 schreef SCH het volgende:
Lees net dat ik van het leven moet genieten * SCH haalt de vispizza uit de oven en gaat hem met hem heel veel liefde op eten.
Die met de kleuterjuf erbij? Heb ik wel eens in Hools gepost.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:22 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er een gevonden bij een teamdag volgens mij...
Nee, op een terrasje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die met de kleuterjuf erbij? Heb ik wel eens in Hools gepost.
Dat is de onderwijs-assistente. Gouden mens en pas achter in de 50 hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Zit die rechtse ook in het teamDie is 85
![]()
Man dikke Theo ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, ik dacht deze: [afbeelding]
Ja, alleen dan zonder tattoos, die moesten onzichtbaar blijven.quote:
kleuterjuf, die zijn altijd leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
Wel een lekker wijf naast je. Is je zus ?
Wil je dat ik zeg fijn voor je ?quote:
Nee, dat is de kleuterjuf. Die heeft TerroRobbie in de klas dus.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:34 schreef tong80 het volgende:
Wel een lekker wijf naast je. Is je zus ?
Misschien kunnen ze Patrick Zwaanswijk bellen, was vroeger een hele goede A2-speler in de regio Haarlemquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat een feest
Die ene die achter je MSN naam staat ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef pascalheister het volgende:
Na van Duin er maar eens een dvdtje in doen
Ik twijfel. Misschien dat ik Rome er doorheen jaag vandaag. Moet nog een aflevering of 6.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef pascalheister het volgende:
Na van Duin er maar eens een dvdtje in doen
goed gezienquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ene die achter je MSN naam staat ?
Ga je over een uur met me MSN-en?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ben aan het genieten van de opéén na grootste komiek van Nederland en het volgende uur de grootste.
Anderen zien mij zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus jij ziet je zelf als een komiek?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Zo
Het Kabouter Plop spel avontuur is gelukt
Ik dacht ook dat het aan mij lagquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees het nu 3X bjoor, maar met wát zit je in je keel ?
Munich heb ik ook nog liggen, moet eerst even wachten tot m'n nieuwe s-video kabel binnen isquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik twijfel. Misschien dat ik Rome er doorheen jaag vandaag. Moet nog een aflevering of 6.
En voor Munich ben ik niet zo in de stemming denk ik.
een brok...maar dat staat er tochquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:33 schreef Bluezz het volgende:
En nog erger: Huberto er nog in.quote:
Ouders van Pascalheister op een terras.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef pascalheister het volgende:
me ouders hebben een mobiel gekocht
Ach, in de USA heeft ze ook niet echt slecht geboerd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
Oprah is beroemder in Nederland dan hier.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef popolon het volgende:
Oprah is beroemder in Nederland dan hier.
Maar charles Barkley beslist niet , hij is maf ,heerlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:05 schreef popolon het volgende:
Jordan is saai, ik zou het niet kijken.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:59 schreef popolon het volgende:
Ze heeft zoveel geld omdat het voornamelijk een uitstekende zakenvrouw ook is.
Ik weet niet hoe Jordan is(buiten een fantastische basketbakller natuurlijk), maar naast hem Barkley is het een beetje een saaie man.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef popolon het volgende:
Sir Charles dus.
Daarom zit 'ie ook bij TNT als analist bij NBA wedstrijden, Barkley is lachen.
is ook erg, maar ik zet het ook weer op die man is humor, ooh ik zie dat hij er nog niet zit goed zo want ik heb hem in het begin gemist.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind al die hysterische wijven bij het begin van het programma altijd zooooo verschrikkelijk
Tot pissensteins!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:18 schreef tong80 het volgende:
Had ik al weltrusten gezegd ?
Bij deze.
Doe je wel lang over trouwens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga mn tas maar weer es inpakken
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo maar eens mn tas inpakken, en een slaapzak ergens zien te scoren
vergeet je racket niet, dan kon je nog weleens hard nodig hebben daarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga mn tas maar weer es inpakken
Ik ben toch een gigantische uitsteller-tot-op-het-laatste-momentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Doe je wel lang over trouwens.
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
0
Mooi op tijd ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechtste tvp ooit
quote:
Ruim je wel zelf de rommel op >:Oquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:53 schreef dndiek het volgende:
* dndiek komt ook nog even nachtbraken
is het niet een beetje laat in de nacht om nog naar dordrecht te gaan jongeman?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Straks naar dordrecht, kijken of het weer gezellig word.
Ik snap hem niet idd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is wel weer leuk als je het snapt.![]()
Met straks bedoel ik vrijdag avondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het niet een beetje laat in de nacht om nog naar dordrecht te gaan jongeman?
Unilever verkoopt haar diepvriesproducten dus Iglo wordt verkocht. Dat is dus kapitein Iglo en Omo is ook onderdeel van Unileverquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:28 schreef rubbereend het volgende:
Unilever verkoopt haar diepvriesproducten dus Iglo wordt verkocht. Dat is dus kapitein Iglo en Omo is ook onderdeel van Unilever
Inderdaad...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Toch wel heel erg als je grapjes van Fokke en Sukke aan de jeugd van tegenwoordig moet gaan uitleggen.
Ik zie het hiernaast nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef rubbereend het volgende:Bluezz, heb ik eens een topic vol diertjes gemaakt kom je niet lang
en dat terwijl dat topic graag asiel zoekt in F&F als het geen nieuws meer is
ik zag het vannacht op CNN en flikerde van mn stoel, mental note gemaakt om daar vandaag een topic over te maken en ik had zowaar een helder moment vanmiddagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie het hiernaast nu
Prachtig topic!! Je hebt er veel werk van gemaakt
Ik wilde eraan beginnen, ik zag er iets over op TV vandeweek maar was er gewoon te ziek voor(sorry tong)
Wie weet kicken ze het naar F&F
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |