Nou dit zijn wel de vragen die mij bezighouden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef DarkShine het volgende:
Dit topic slaat als een lul op een drumstel!
Ja, want sneeuw wordt alleen nat als het smeltquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef tong80 het volgende:
Net weer in het weerbericht.
'Hier en daar kans op natte sneeuw.'
Ooit droge sneeuw gezien
dus je wilt weten of iemand al ooit droge sneeuw heeft gezien? :xquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou dit zijn wel de vragen die mij bezighouden.
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dus je wilt weten of iemand al ooit droge sneeuw heeft gezien? :x
Maar jij niet dus ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
dus je wilt weten of iemand al ooit droge sneeuw heeft gezien? :x
In Belgistan noemen ze het smeltende sneeuwquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:12 schreef MarkyB het volgende:
Heet tegenwoordig toch Motsneeuw?
metaal kan ook smelten... is het dan nat?? (op kwik na)quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:18 schreef tong80 het volgende:
Smelten kan toch alleen als iets nat is
Belgisch weerbericht.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:18 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
metaal kan ook smelten... is het dan nat?? (op kwik na)
kwik kan ook smelten (en stollen uiteraard) hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:18 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
metaal kan ook smelten... is het dan nat?? (op kwik na)
Metaal is niet van water gemaakt... sneeuw welquote:metaal kan ook smelten... is het dan nat?? (op kwik na)
Klopt, bedoelde als voorbeeld metaal op kamertemperatuurquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kwik kan ook smelten (en stollen uiteraard) hoor![]()
edit: ff een toevoeging, je hebt 2 groepen, metalen en niet metalen. Water is duidelijk een niet-metaalen kwik/ijzer enzo wel. Betekend niet dat water niet in vaste vorm (ijs) kan voorkomen. (sneeuw is in feite ook ijs)
nee, droge sneeuw is water in bevroren toestand.. 't word alleen "nat" (vloeibaar dus) als 't smelt bv. in je nek ofzo. En dryice aka droogijs is co2 in vaste toestandquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:08 schreef faberic het volgende:
droge-sneeuw is dry ice maar dan sneeuw. OFZO??????????????
lijkt me sterk dat dat hier valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |