Ik ook niet, maar iig niet in Engeland. 't Zijn Amerikanen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:11 schreef ranja het volgende:
Ja maar ik weet niet waar die wonen.
Clap Your Hands Say Yeah! ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:12 schreef bukgeit het volgende:
Er zit ook nog een uitroepteken in de lange naam van deze band. Die zanger heeft een Clockwork Orange-hoofd, vind ik.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Berkery het volgende:
Jaa, er loopt een topic over ze op Fok!
Panic at the disco ofzo
Noooit van gehoordquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:41 schreef Berkery het volgende:
Jaa, er loopt een topic over ze op Fok!
Panic at the disco ofzo
Heb je wel gelijk in, maar noodweer = paniek.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:48 schreef ranja het volgende:
Ja, ik ken de naam wel. Doet meer denken aan Electric 6 dan aan Noodweer eigenlijk
Dat zegt me niks.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:53 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Lijkt op voormalige MTV host Davida.
Oh, daar dacht ik ook aan, kon alleen niet op d'r naam komen. Ze lijkt er iig sprekend op. Nicole Scherzinger dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:59 schreef Berkery het volgende:![]()
Als ranja d'r niet eens herkent ga ik nog twijfelen ook.
Niet Laura.
Iggy +2quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
The Advantage (dank dat ik vanmorgen al op allmusic keek)
Tja, als ranja d'r zelfs niet herkend hoef je je niet te schamen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:00 schreef bukgeit het volgende:
Heh? Die zou ik nooit herkend hebben!
Hetgeen overigens wel Ranja's afwezigheid zou kunnen verklaren......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:49 schreef Berkery het volgende:
[..]
Tja, als ranja d'r zelfs niet herkend hoef je je niet te schamen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |