Hoe bedoel je dat precies? Wireless remote?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij krijg je bij de volgende iPod gewoon een remote in je handen gestopt
Je punt zijnde dat je net een nieuwe Airport Express hebt?quote:
Dat is correctquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je punt zijnde dat je net een nieuwe Airport Express hebt?
Ik ben er ook erg tevreden mee. Maar ik gebuik de iTunes functie nog nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:31 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat is correct
Airport Express: "Hallo, ik ben nieuw hier"
ChOas: "Hoi lief nieuw speledingetje, hoe installeer ik jou?"
[ChOas heeft geen tijd om zichzelf die laatste vraag helemaal te stellen]
Airport Express: "Oh, ik zie dat u een WPA beveiligd netwerk heeft maar al ingelogd bent op dat netwerk met deze Mac, zal ik dan maar als Airport express het linksys netwerk uibreiden gebruikmakend van uw huidige key ?"
ChOas: "Ja hoor, doe maar Airportje"
[ChOas klikt]
0.0000000001 ms. later
Airport Express: "Waar wacht u op, het is al gebeurd"
[ChOas zet een muziekje op]
...
Apple heerscht
Omdat Linksys bijvoorbeeld geen troep is?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Waarom heb je niet gelijk heel die linksys troep het raam uit gegooid?
Troep? Hallo, Linksys is het consumentenmerk van Cisco he.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Zoals Anthraxx zei, niets mis mee. Ik heb na de aankoop van mijn iBook een Linksys WRT54G gekocht en die doet het prima.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Mooi samengevat. Ik heb ook ooit een dergelijke dialoog gevoerdquote:
ja maar waarom je bestaande netwerk hardware wegdoen als het nog prima werkt?quote:

Dat programma staat echter wel bij de andere config-tools, iets dat veel logischer is dat een losse interface. Simplicity, Apple dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
Via de mac betekent gewoon een apart programma gebruiken om het in te stellen. Ik zie het verschil niet tussen een webadmin of een programma die een connectie bouwt met een router. Of ligt dat nou aan mij?
True. Maar er is wel 1 heel groot voordeel aan: Opklapbaarquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:02 schreef super-muffin het volgende:
Amerikaanse stekker
daar heb ik toch niets aan hier.
Geqxon moet toch ook een beetje meekomen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja maar waarom je bestaande netwerk hardware wegdoen als het nog prima werkt? [afbeelding]
Ik vind het een beetje bullshit. Ik heb zelf specifiek voor Apple gekozen omdat ik daar toch was en ik ongeveer vrij veel korting kreeg op de echt zwaar overpriced Airport Express (ik kreeg ruim 40 euro korting). Anders had ik ook gewoon een linksys staan. Het verschil: geen ene fuck. Het ding ligt toch op zolder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja maar waarom je bestaande netwerk hardware wegdoen als het nog prima werkt? [afbeelding]
Nu heeft hij ook nog eens een veel groter bereik.
Jij neemt je draadloze netwerk iedere dag mee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
True. Maar er is wel 1 heel groot voordeel aan: OpklapbaarNet als bij de rest van de iPods reeks. Je klapt de stekker in en je stop hem in je reistas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |