quote:
Nog een stuk of 20 voor je en je kunt gaan rentenieren.quote:
Gaan jullie me missen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een stuk of 20 voor je en je kunt gaan rentenieren.
JustHool moet afzeggen voor vanavondquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalavondje is gekomen, avondje voor onze Hools.
Dat het ondanks je afzegging toch maar een mooi avondje voor PSV mag wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
JustHool moet afzeggen voor vanavond
ik heb ook geen internet, is dat vreemd danquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef just me het volgende:
Jaja ik ga in R'dam voor de buis hangen en daar is geen internet
die mensen bestaan dus nog die geen internet hebben
*meldtquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Blegh.
Noca weg. Ziekjes. Niks op de buijs. Saaaaaaaaai!
en ik doe zo m'n best je goed te verzorgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Blegh.
Noca weg. Ziekjes. Niks op de buijs. Saaaaaaaaai!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef tong80 het volgende:
Ik draag mijn 150.000ste post op aan mijn held....
Felicitaties mogen maar liever geen bloemen.
Ja maar dat helpt ook wel een beetje!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik doe zo m'n best je goed te verzorgen![]()
okequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar dat helpt ook wel een beetje!
*Hoestbui* meldt zich ook maar weer gezelligquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stel bij elkaar ook. Allemaal ziek zwak en misselijk!
Bjoor kom je er weer gezellig bij liggen?
2 koters helpt ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef tong80 het volgende:
Digger stond ooit lange tijd in de top 5 kwa postaantallen. Zal ik ook maar een vrouw nemen ?
ook al gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je mot je hier ook melden ja!
HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic
Ja maar eerst een vrouwquote:
Ik heb begrepen dat deze binnenkort weer op de markt komt, dus wie weet maak je wel een kansje?quote:
OMG ik hoorde het vant weekend. Wat weer SCHneu ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:21 schreef Bjoro het volgende:
(start het pipi deuntje maar weer in !)
Die rechter, die in het midden, of de duif?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat deze binnenkort weer op de markt komt, dus wie weet maak je wel een kansje?
[afbeelding]
Vrouw!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Pipi deuntje is juist stoer man!
Niet gelijk gaan rukken hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:33 schreef DeTolk het volgende:
Danku, Danku
Daar ben je snel meequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef Bos81 het volgende:
De azijn voor Eilanden staat klaar
ja ging wel aardig, scherpte was er alleen niet echtquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:50 schreef dndiek het volgende:
Fijn gebadmintond Pascal?
Dat is inderdaad een beetje jammerquote:
Fuck de azijn! Ik wil bier!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef Bos81 het volgende:
De azijn voor Eilanden staat klaar
En ze worden er nog kampioen mee ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Wat een grijs-grauw-afbraak-achter het ijzeren gordijn-betonblok voetbal speelt PSV
Het had mijn reactie van vorige week kunnen zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Wat een grijs-grauw-afbraak-achter het ijzeren gordijn-betonblok voetbal speelt PSV
vast niet zo slecht als ajaxquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Maar het is toch belachelijk dat je met een dergelijke selectie, waarbij spelers zoals Vayrynen en Vennegoor op de bank zitten, Warschaupact-voetbal speelt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het had mijn reactie van vorige week kunnen zijnDodelijk saai en effectief.
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je als PSV-supporter geniet van dat soort voetbalquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vast niet zo slecht als ajax![]()
mja mooi is het niet maar het werkt nu eenmaal wel. Doet me altijd aan vroeger denken toen PSV goede wedstrijden speelde en aan het einde met lege handen stondquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je als PSV-supporter geniet van dat soort voetbal
omdat ie zo mooi is, komt ie zometeen nog een paar keerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja mooi is het niet maar het werkt nu eenmaal wel. Doet me altijd aan vroeger denken toen PSV goede wedstrijden speelde en aan het einde met lege handen stond![]()
mooi doelpunt van Farfan trouwens
Géén koorts. Le-zen, Tong.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik word helemaal ziek van die posts van Clauwhee. Ze post al maanden dat ze de hik heeft verkouden is of koorts heeft.
Wel een kusje hoorquote:
Het was wat verder van het centrum/de centrumwijken, en das op zich niet eens zo erg. Maar het was er niet gezellig, zag er op sommige plekken wat verpauperd uit...zag me er zelf niet wonen zeg maar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Clauw wat was er eigenlijk met de buurt, rond het huisje waar jullie voor waren wezen kijken?
owquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het was wat verder van het centrum/de centrumwijken, en das op zich niet eens zo erg. Maar het was er niet gezellig, zag er op sommige plekken wat verpauperd uit...zag me er zelf niet wonen zeg maar.
AUB, ik ben géén yup!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owda's minder. Maar jij en Noca horen natuurlijk in een yuppen wijk
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owda's minder. Maar jij en Noca horen natuurlijk in een yuppen wijk
Ja k*t hè. Ik begin het ook een beetje zat te worden. We gaan nu denk ik maar zoekopdrachten uitzetten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Kunnen we al op househoolwarming komen?
Het duurt al zo lang NoClau
Ik zag laatst bij 2Vandaag dat de gemiddelde starter op de huizenmarkt er ca. 5 jaar over doet om iets redelijks en betaalbaars te kunnen vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
AUB, ik ben géén yup!
Ach we zijn ook gewoon te verwend, wonen nu natuurlijk midden in de stad...dit was dan wel een hele omschakeling. Plus dat ik een sterke voorkeur heb voor een aantal wijken, welke natuurlijk het meest gewild zijn. De huizenmarkt hier in de stad is sowieso een beetje moeilijk, we pissen al snel naast de pot zeg maar, als starters.
P-p-p-p-p-ardon?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij 2Vandaag dat de gemiddelde starter op de huizenmarkt er ca. 5 jaar over doet om iets redelijks en betaalbaars te kunnen vinden.
Aiquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
6-1 verloren van Real Zaragoza... Halve finale copa del rey...
No shitquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
6-1 verloren van Real Zaragoza... Halve finale copa del rey...
Jupquote:
dat was genietenquote:
Wij zijn nu een klein half jaar bezig...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:28 schreef Eilanden het volgende:
In Utrecht ben ik destijds ruim 8 maanden op zoek geweest voordat ik wat geschikts vond
Hoe is de huizenmarkt in Grun? Utrecht is samen met Amsterdam het beroerdste in Nederland en ik was eeeeeeeeeeeeerg blij toen ik wat vond wat te betalen wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij zijn nu een klein half jaar bezig...
vrijstaand appartement met dubbele garage, zolder en tuin op het zuid-oosten voor 80.000 euroquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
wat zoeken jullie Clauw? Welke prijszone? als ik zo vrij mag zijn.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vrijstaand appartement met dubbele garage, zolder en tuin op het zuid-oosten voor 80.000 euro
moet ie maar niet bij zo'n kutclub gaan ballen.quote:
Dan staat Grunn waarschijnlijk derdequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe is de huizenmarkt in Grun? Utrecht is samen met Amsterdam het beroerdste in Nederland en ik was eeeeeeeeeeeeerg blij toen ik wat vond wat te betalen was
Een leuk huis voor zo rond ¤150.000.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
wat zoeken jullie Clauw? Welke prijszone? als ik zo vrij mag zijn.
Hangt er denk ik wel vanaf waar je in Nederland zoekt, maar wij zijn in Amsterdam inderdaad wel een jaartje of 5 bezig geweest om betaalbare koop te vindenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij 2Vandaag dat de gemiddelde starter op de huizenmarkt er ca. 5 jaar over doet om iets redelijks en betaalbaars te kunnen vinden.
Gevonden voor je:quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef clauwheee het volgende:
Een leuk huis voor zo rond ¤150.000.
quote:
Hey da's ons nieuwe huis.quote:
Precies.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef Bjoro het volgende:
![]()
van een oud vrouwtje geweest en altijd binnen gestaan, zei de makelaar nog !
uit z'n prive-collectiequote:
moet je de voordeur eerst vindenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies.
En er zit garantie op tot aan de voordeur.![]()
Waar ik woonde waren huizen zat, alleen niet te betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Againzender het volgende:
Hangt er denk ik wel vanaf waar je in Nederland zoekt, maar wij zijn in Amsterdam inderdaad wel een jaartje of 5 bezig geweest om betaalbare koop te vinden
Trusteh en beterschap maar weer.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar zijn die nachtbrakers nou?
wie?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die van gisternacht.
Of moet er eerste en politiek gevoelig onderwerp aangesneden worden?
we kunnen wel gaan melden wat we stemmen, levert vast wat discussie op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die van gisternacht.
Of moet er eerste en politiek gevoelig onderwerp aangesneden worden?
help, dat klinkt allemaal al een stuk beter dan de afgelopen dagen. Alweer een beetje opgeknapt dus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die eeuwigdurende
Ik heb moeder theresia vermoord net
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:46 schreef rubbereend het volgende:
help, dat klinkt allemaal al een stuk beter dan de afgelopen dagen. Alweer een beetje opgeknapt dus?
En ik laat de dok wel komen, want zolang ze maar steeds die koorts blijft houden mag ze van mij niet naar buiten en aangezien ze nu met ademen en hoesten pijn in haar longen heeft, vermoed ik een (lichte) longontstekening en geen griep.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:Nee.
Heel misschien morgen maar een bezoekje aan de doc.
Maar ik wil niet te veel uitwijden over mijn griep of wat ik dan ook heb, anders krijg ik ruzie met tong![]()
Naar Tilburg met de trein en dan met de bus? Of rechtstreeks met de bus?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik moet van Den Bosch met het OV naar busterminal in waalwijk, hoe pak ik dat aan?
Daarvoor heb ik dus een adres of iets nodig, maar dat heb ik dus niet. Van die terminal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Naar Tilburg met de trein en dan met de bus? Of rechtstreeks met de bus?
www.9292ov.nl
Ben je nou nog ziek?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]Nee.
Maar ik wil niet te veel uitwijden over mijn griep of wat ik dan ook heb, anders krijg ik ruzie met tong![]()
Ja maar pappie, ik ben pas 3 dagen ziek.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:57 schreef popolon het volgende:
Ben je nou nog ziek?
Hup naar bed jij.
Jeugd van tegenwoordig ook.
Lijn 135, 136 en 137 rijden iig tussen Waalwijk en Den Bosch. Lijkt me dat dat dan is tussen het busstation Waalwijk en Station Den Bosch. Lijn 136, 137 en 138 rijden tussen Waalwijk en Tilburg, is qua tijd denk ik sneller.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dus een adres of iets nodig, maar dat heb ik dus niet. Van die terminal.
THanxquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijn 135, 136 en 137 rijden iig tussen Waalwijk en Den Bosch. Lijkt me dat dat dan is tussen het busstation Waalwijk en Station Den Bosch. Lijn 136, 137 en 138 rijden tussen Waalwijk en Tilburg, is qua tijd denk ik sneller.
Bron: http://www.bba.nl/1/6/8/82/default.aspx
Vooruit dan maar.quote:
Komt ook nog even de kroeg binnengewandeldquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
zal je wel verdient hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom iedere keer in de gevangenis met Monopoly
quote:
Online.quote:
Sorryquote:
What's happening?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die rust, dat krijg je met CNN breaking news
quote:
Alarmpje afgegaan ivm mogelijke zenuwgasaanval of zo. Zal wel meevallenquote:
Dat zie ik morgenvroeg dan welquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Alarmpje afgegaan ivm mogelijke zenuwgasaanval of zo. Zal wel meevallen
een collega van me heeft van een longontsteking nog gekneusde ribben over gehoudenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik laat de dok wel komen, want zolang ze maar steeds die koorts blijft houden mag ze van mij niet naar buiten en aangezien ze nu met ademen en hoesten pijn in haar longen heeft, vermoed ik een (lichte) longontstekening en geen griep.
Ik lust wel een flinke mokquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:36 schreef Againzender het volgende:
zo, aangelogd, ik ga maar eens koffie zetten![]()
het blijft hier ook niet liggenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]Nee.
en dat was het weerquote:
He verdorie, heb ik m'n opvolger gemist. Had je een request?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
He verdorie, heb ik m'n opvolger gemist. Had je een request?
later maar even terugluisteren
Cool, had je Chumbawamba aangevraagd? Daar word je zo twee keer voor teruggebeld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:56 schreef Againzender het volgende:
[..]ik werd net nog even bedankt
Nee. Ik had een nummer van Then Jericho aangevraagd. Dat maakt altijd veel kans bij Ekdomquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Cool, had je Chumbawamba aangevraagd? Daar word je zo twee keer voor teruggebeld.
Dat niet, maar wel dat Markus scoordequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Grappig dat al die ajacieden zo blij zijn met een 1-0 op Willem II
Ja het kan ook aan mij liggen maar ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Grappig dat al die ajacieden zo blij zijn met een 1-0 op Willem II
Wat is daar dan zo bijzonder aan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel dat Markus scoorde
Da's een domme vraag Clau!! Een Ajax-speler die scoort IS bijzonder!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat is daar dan zo bijzonder aan?
kijk, jij begrijpt hemquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's een domme vraag Clau!! Een Ajax-speler die scoort IS bijzonder!
CL is een week later, dat worden er dan weer 5. Maar ik wilde dat wel even apart doen, want ik kan dat nooit allemaal weer terugvinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:13 schreef PyTh het volgende:
Waarom maar zo weinig wedstrijden voor de Europacup Toto Suijkie?
Domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden welquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's een domme vraag Clau!! Een Ajax-speler die scoort IS bijzonder!
Als je nou 3 wedstrijden UEFA Cup toevoegd dan doe ik volgende week wel alle 8 de CL wedstrijden oO<quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
CL is een week later, dat worden er dan weer 5. Maar ik wilde dat wel even apart doen, want ik kan dat nooit allemaal weer terugvinden.
Overtreding? Hij ging ongelukkig het duel in, maar kreeg pas een 5tal minuten na die overtreding rood (toen die gast per brancard wegging)... Geef het direct of geef niks!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe dat maar bij je na die overtreding van Cissé, drink mijn eigen biertje wel op...
Was een duidelijke rode kaartquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Overtreding? Hij ging ongelukkig het duel in, maar kreeg pas een 5tal minuten na die overtreding rood (toen die gast per brancard wegging)... Geef het direct of geef niks!
ja, daar heb ik geen invloed op natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:00 schreef borisz het volgende:
ik vond het wel een rode kaart.
Ik heb ook 3fm opstaan dus ik heb je gehoord![]()
alleen de spice girls hoeften ze niet perse te draaien![]()
helemaal leuk he, alleen jammer dat de rest van de dag hun programma zo slecht is !quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Ik luister met mijn collega's altijd van 9 tot 10 het foute uur op Q-music. Om in de stemming te komen, zeg maar![]()
Deal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je nou 3 wedstrijden UEFA Cup toevoegd dan doe ik volgende week wel alle 8 de CL wedstrijden oO<
Inderdaad, maar dat uur is echtquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
helemaal leuk he, alleen jammer dat de rest van de dag hun programma zo slecht is !
Spice Girlsquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:00 schreef borisz het volgende:
ik vond het wel een rode kaart.
Ik heb ook 3fm opstaan dus ik heb je gehoord![]()
alleen de spice girls hoeften ze niet perse te draaien![]()
feliquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:12 schreef borisz het volgende:
rondje van mij
ik heb de 2000 posts gehaald![]()
spammerquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
feli
oja dan hoor je ook al tijd Newbie te roepen en op te scheppen met je eigen postaantal 46691
zekers !quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat uur is echt
Tong is toch een Mainframe?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zekers !
En trouwens Tong wordt nooit ziek, die komt nooit buiten en nooit in contact met "echte" mensen.
inderdaad, altijd onlinequote:
quote:
omdat jij zijn naam verkeerd schrijft, dat was hij zo zat, dat hij vertrokken isquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
DS, waarom is Van de Leur bij RJC weggegaan indertijd?
Lekker handig danquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Peter Wessels ook al geblesseerd, straks moet er nog een 15-jarige worden opgeroepen
ik denk dat de Boezelaar straks nog in aktie mag gaan komenquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
Peter Wessels ook al geblesseerd, straks moet er nog een 15-jarige worden opgeroepen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee SCH je bent berucht weet je dat.
Was ik gisteren op school, zag er beetje beroerd uit, dus groepsgenootje zegt "was het laat gisteren?". Even uitgelegd dat ik op een forum nog al een discussie had met een linkse rakker en bla bla bla. Vraagt ie welk forum? Tja, ik zeg Fok natuurlijk. Zegt ie, oh, was SCH weer aan het zuigen?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee SCH je bent berucht weet je dat.
Was ik gisteren op school, zag er beetje beroerd uit, dus groepsgenootje zegt "was het laat gisteren?". Even uitgelegd dat ik op een forum nog al een discussie had met een linkse rakker en bla bla bla. Vraagt ie welk forum? Tja, ik zeg Fok natuurlijk. Zegt ie, oh, was SCH weer aan het zuigen?
Omdat hij niet meer goed genoeg was volgens onze trainers op dat moment...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
DS, waarom is Van de Leur bij RJC weggegaan indertijd?
vd Leur zelf was er ook niet vies van om met een ander te gaan...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb iets heel anders gehoord.
Hij kon niet meer blijven, aangezien zowel Tchoutang als Lawal als Sonko zijn vrouw zouden hebben genomen...
Maar je zegt zo weinigquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee. Jij moet eens meer naar me luisteren![]()
sommige mensen hebben aan een paar woorden genoegquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb iets heel anders gehoord.
Hij kon niet meer blijven, aangezien zowel Tchoutang als Lawal als Sonko zijn vrouw zouden hebben genomen...
Bij HBC hoor je nooit dat soort dingenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij zijn er bij elke club van die verhalen, iig rond PSV en NEC gingen ook dat soort geruchten.
jij weet je avontuurtjes goed stil te houden?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bij HBC hoor je nooit dat soort dingen![]()
tot op heden gaat het primaquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij weet je avontuurtjes goed stil te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |