quote:
Nog een stuk of 20 voor je en je kunt gaan rentenieren.quote:
Gaan jullie me missen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een stuk of 20 voor je en je kunt gaan rentenieren.
JustHool moet afzeggen voor vanavondquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalavondje is gekomen, avondje voor onze Hools.
Dat het ondanks je afzegging toch maar een mooi avondje voor PSV mag wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
JustHool moet afzeggen voor vanavond
ik heb ook geen internet, is dat vreemd danquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef just me het volgende:
Jaja ik ga in R'dam voor de buis hangen en daar is geen internet
die mensen bestaan dus nog die geen internet hebben
*meldtquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Blegh.
Noca weg. Ziekjes. Niks op de buijs. Saaaaaaaaai!
en ik doe zo m'n best je goed te verzorgenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Blegh.
Noca weg. Ziekjes. Niks op de buijs. Saaaaaaaaai!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef tong80 het volgende:
Ik draag mijn 150.000ste post op aan mijn held....
Felicitaties mogen maar liever geen bloemen.
Ja maar dat helpt ook wel een beetje!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik doe zo m'n best je goed te verzorgen![]()
okequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar dat helpt ook wel een beetje!
*Hoestbui* meldt zich ook maar weer gezelligquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
Wat een stel bij elkaar ook. Allemaal ziek zwak en misselijk!
Bjoor kom je er weer gezellig bij liggen?
2 koters helpt ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef tong80 het volgende:
Digger stond ooit lange tijd in de top 5 kwa postaantallen. Zal ik ook maar een vrouw nemen ?
ook al gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je mot je hier ook melden ja!
HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topic
Ja maar eerst een vrouwquote:
Ik heb begrepen dat deze binnenkort weer op de markt komt, dus wie weet maak je wel een kansje?quote:
OMG ik hoorde het vant weekend. Wat weer SCHneu ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:21 schreef Bjoro het volgende:
(start het pipi deuntje maar weer in !)
Die rechter, die in het midden, of de duif?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat deze binnenkort weer op de markt komt, dus wie weet maak je wel een kansje?
[afbeelding]
Vrouw!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Pipi deuntje is juist stoer man!
Niet gelijk gaan rukken hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:33 schreef DeTolk het volgende:
Danku, Danku
Daar ben je snel meequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef Bos81 het volgende:
De azijn voor Eilanden staat klaar
ja ging wel aardig, scherpte was er alleen niet echtquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:50 schreef dndiek het volgende:
Fijn gebadmintond Pascal?
Dat is inderdaad een beetje jammerquote:
Fuck de azijn! Ik wil bier!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:54 schreef Bos81 het volgende:
De azijn voor Eilanden staat klaar
En ze worden er nog kampioen mee ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Wat een grijs-grauw-afbraak-achter het ijzeren gordijn-betonblok voetbal speelt PSV
Het had mijn reactie van vorige week kunnen zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Wat een grijs-grauw-afbraak-achter het ijzeren gordijn-betonblok voetbal speelt PSV
vast niet zo slecht als ajaxquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef Eilanden het volgende:
Maar het is toch belachelijk dat je met een dergelijke selectie, waarbij spelers zoals Vayrynen en Vennegoor op de bank zitten, Warschaupact-voetbal speelt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het had mijn reactie van vorige week kunnen zijnDodelijk saai en effectief.
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je als PSV-supporter geniet van dat soort voetbalquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vast niet zo slecht als ajax![]()
mja mooi is het niet maar het werkt nu eenmaal wel. Doet me altijd aan vroeger denken toen PSV goede wedstrijden speelde en aan het einde met lege handen stondquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat je als PSV-supporter geniet van dat soort voetbal
omdat ie zo mooi is, komt ie zometeen nog een paar keerquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja mooi is het niet maar het werkt nu eenmaal wel. Doet me altijd aan vroeger denken toen PSV goede wedstrijden speelde en aan het einde met lege handen stond![]()
mooi doelpunt van Farfan trouwens
Géén koorts. Le-zen, Tong.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Ik word helemaal ziek van die posts van Clauwhee. Ze post al maanden dat ze de hik heeft verkouden is of koorts heeft.
Wel een kusje hoorquote:
Het was wat verder van het centrum/de centrumwijken, en das op zich niet eens zo erg. Maar het was er niet gezellig, zag er op sommige plekken wat verpauperd uit...zag me er zelf niet wonen zeg maar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef rubbereend het volgende:
Clauw wat was er eigenlijk met de buurt, rond het huisje waar jullie voor waren wezen kijken?
owquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het was wat verder van het centrum/de centrumwijken, en das op zich niet eens zo erg. Maar het was er niet gezellig, zag er op sommige plekken wat verpauperd uit...zag me er zelf niet wonen zeg maar.
AUB, ik ben géén yup!quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owda's minder. Maar jij en Noca horen natuurlijk in een yuppen wijk
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owda's minder. Maar jij en Noca horen natuurlijk in een yuppen wijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |