abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34900026
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets

Mijn vraag is waarom vrouwen zich zo makkelijk laten verkrachten. Hebben ze nooit van "bijten" gehoord, of het indrukken van de oogkassen (gegarandeerd succes) of iets dergelijks gehoord? Zijn er nog andere tips voor vrouwen?
Je gaat bijna hopen dat TS op vakantie in de VS na te hard rijden met een joint op in een arrestantencel de zeep mag oprapen.
Dan piept-ie wel anders.
pi_34900045
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Sterker nog, daar zijn complete religieuze wetten rondom opgetrokken. Dat de hoeren het maar weten.
Hoe bedoel je dat precies?
pi_34900049
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:20 schreef erodome het volgende:

[..]

De meeste gebeuren in huis, bij mensen die die dame had moeten kunnen vertrouwen.
Daarom noem ik expliciet "de meeste verkrachtingen door wildvreemden".

In relatiesfeer en groepen met vrienden ligt het anders, maar dat weet jij helaas al idd.
pi_34900246
Ik word gewoon helemaal bang van dit topic... Brrr. Het idee dat iemand je zo plotseling zo diep kan schaden en dat je volledig machteloos bent...
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:34:29 #209
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34900310
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:32 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik word gewoon helemaal bang van dit topic... Brrr. Het idee dat iemand je zo plotseling zo diep kan schaden en dat je volledig machteloos bent...
Leven is helaas niet zonder gevaren..
pi_34900452
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Leven is helaas niet zonder gevaren..
Natuurlijk niet nee Maar over het algemeen denk ik helemaal niet aan dit soort dingen. Ik ben rustig in mijn eentje op vakantie geweest naar het buitenland en iedereen verklaarde me voor gek, maar ik deed het gewoon en ik heb de beste tijd van mijn leven gehad, zo ongeveer Dit topic herinnert me aan verschrikkelijke dingen die hadden kunnen gebeuren... Niet dat zoiets niet in Nederland zou kunnen gebeuren, integendeel, maar in je uppie in het buitenland ben je kwetsbaarder.
pi_34900476
Wat veel mensen niet begrijpen: verkrachting is géén sex. Zoals al eeder werd gezegd, het is een machtsmiddel. Verkrachting is een geweldsmisdrijf.

Goede opmerking trouwens over die moeder die haar hondje uitlaat, want inderdaad, het overkomt niet alleen jonge vrouwen in korte rokjes. Wat leven er toch nog een hoop stereotypes onder de mensen, niet normaal.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:42:36 #212
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_34900573
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Niet vergeten uit te doen voor je vriendje .
Dat is fokkin gevaarlijk voor de vrouw zelf ...ten eerste kan het in d'r eigen schede prikken,
en ten tweede als een verkrachter zijn slurf erin duwt en die pin zijn pik lek steekt, dan komt er bloed vrij en dan vergroot je de kans op overdracht van een SOA enorm.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:42:37 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34900574
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Natuurlijk niet nee Maar over het algemeen denk ik helemaal niet aan dit soort dingen. Ik ben rustig in mijn eentje op vakantie geweest naar het buitenland en iedereen verklaarde me voor gek, maar ik deed het gewoon en ik heb de beste tijd van mijn leven gehad, zo ongeveer Dit topic herinnert me aan verschrikkelijke dingen die hadden kunnen gebeuren... Niet dat zoiets niet in Nederland zou kunnen gebeuren, integendeel, maar in je uppie in het buitenland ben je kwetsbaarder.
Ik heb dat ook wel.. In de regel denk ik nooit ergens aan, maar toch weet je, inderdaad ook door dit soort topics, dat er heel veel kan gebeuren, en dat het in een korte tijd gebeurd kan zijn. In het buitenland ben je inderdaad kwetsbaarder omdat je de plaats en gewoonten ook niet kent. Waar zou je daar bijvoorbeeld terecht moeten als je verkracht bent? Je hoeft het echter niet zo ver te zoeken.. Ook dichterbij huis kun je voor je erg in hebt verkracht worden, onder een vrachtwagen terecht komen, een hartstilstand krijgen, etc.
pi_34900680
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Dat is fokkin gevaarlijk voor de vrouw zelf ...ten eerste kan het in d'r eigen schede prikken,
en ten tweede als een verkrachter zijn slurf erin duwt en die pin zijn pik lek steekt, dan komt er bloed vrij en dan vergroot je de kans op overdracht van een SOA enorm.
Nou ja, weet je wat ook kan, je kan ook dat plaatje anders zien en dat dan je linkermondhoek omhoog gaat en je rechter ook. En dat je je lippen wat krult zodat je tanden bloot komen te liggen. Maar dat is persoonlijk hoor.
pi_34900843
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb dat ook wel.. In de regel denk ik nooit ergens aan, maar toch weet je, inderdaad ook door dit soort topics, dat er heel veel kan gebeuren, en dat het in een korte tijd gebeurd kan zijn. In het buitenland ben je inderdaad kwetsbaarder omdat je de plaats en gewoonten ook niet kent. Waar zou je daar bijvoorbeeld terecht moeten als je verkracht bent? Je hoeft het echter niet zo ver te zoeken.. Ook dichterbij huis kun je voor je erg in hebt verkracht worden, onder een vrachtwagen terecht komen, een hartstilstand krijgen, etc.
Inderdaad ja... De enige optimistische gedachte bij dat soort doemscenario's waarbij je volledig machteloos staat is het relativeren door te denken dat de kans dat het jou gebeurt vaak net zo groot is als de kans op het winnende lot uit de loterij...

Helaas is dat niet zo bij verkrachting
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:52:32 #216
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34900900
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:51 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Inderdaad ja... De enige optimistische gedachte bij dat soort doemscenario's waarbij je volledig machteloos staat is het relativeren door te denken dat de kans dat het jou gebeurt vaak net zo groot is als de kans op het winnende lot uit de loterij...

Helaas is dat niet zo bij verkrachting
Bij verkrachting is de kans dat het door een wildvreemde gebeurt echter ook niet erg groot.
pi_34901018
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bij verkrachting is de kans dat het door een wildvreemde gebeurt echter ook niet erg groot.
Maar het idee dat het door een bekende gebeurt is mogelijk nog veel angstaanjagender.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:58:16 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34901095
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:55 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Maar het idee dat het door een bekende gebeurt is mogelijk nog veel angstaanjagender.
De bekenden die je nu kent hebben waarschijnlijk ruim hun kans gehad. Bij diegenen die geleidelijk aan binnen je bekenden-kring komen is het inderdaad oppassen.
pi_34901128
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, maar we leven niet in de middeleeuwen, niet in een tijd waarin een vrouw nog minder waard was dan een stuk vee...

We leven in een tijdperk waar we zogenaamd gelijkwaardig aan elkaar zijn en dan is het stuitent om te zien hoe weinig straf een verkrachter in dit land krijgt, wat nog erger wordt als we naar kinderverkrachters kijken, ik ging over mijn nek een hele tijd geleden, man, 3 kinderen misbruikt over een aantal jaren, krijgt 280 uur werkstraf, werkstraf!!!!!!!!!!!!
Dat is toch ziek, daarmee geef je toch het signaal dat het helemaal niet zo erg is allemaal?
en dan mag hij op de kinderboerderij werken
pi_34901187
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:02 schreef MrBean het volgende:
Extreme christenen in Amerika zien vaak ook mysterieuze paralellen tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit.
Je bedoelt dat beide een afwijking zijn?
pi_34901240
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef dokterboekake het volgende:
misschien liggen ze in exstace als ze 20 cm pompend vlees in zich voelen. mijn vriendin althans wel.
pi_34901506
weg

[ Bericht 98% gewijzigd door buzzer op 10-02-2006 00:09:15 ]
pi_34901837
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:00 schreef Youssef het volgende:

[..]

Je bedoelt dat beide een afwijking zijn?
Ik? Nee. Die ultraconservatieven? Ja.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:32:10 #224
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_34902267
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:30 schreef BigBadPete het volgende:
Ook nooit zo begrepen. Een vrouw met dr rok omhoog loopt toch harder als een man met zn broek naar beneden?
Niet visualiseren, niet visualiseren.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:43:12 #225
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_34902603
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 07:20 schreef buzzer het volgende:

[..]

jij bent best wel een randdebiel he ? echt ongelovelijk, en zelfs als het als grap bedoeld is, is het verre van grappig..
Alleen van een man zonder mensenkennis, had ik deze reactie verwacht. En nu niet emotioneel worden he?

Ik heb geen vrouw mijn post zien tegenspreken, alleen een paar mannen zonder vrouwenkennis.
"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:45:24 #226
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34902671
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef PapaFokker het volgende:

[..]

Alleen van een man zonder mensenkennis, had ik deze reactie verwacht. En nu niet emotioneel worden he?

Ik heb geen vrouw mijn post zien tegenspreken, alleen een paar mannen zonder vrouwenkennis.
Jouw post is eerder zo dom en kortzichtig dat het niet uitnodigt om er tegenin te gaan. Wanneer je in dit topic terug leest, zul je zien dat ik niet meega in de inhoud er van.
pi_34903255
Nadat ie zichzelf heeft vastgelult op yorin post hij niet meer huh.
pi_34903299
Ik weet niet of zwaarder straffen een oplossing is. Het blijkt vaak dat hoe zwaarder de straffen worden, hoe zwaarder het delict wordt. Als je 20 jaar + TBS krijgt voor een verkrachting, kan je net zo goed je slachtoffer vermoorden. De straf kan dan niet veel hoger uitvallen, maar de pak-kans is kleiner, want er is geen getuige meer. Dit gaat overigens alleen op voor verkrachtingen door vreemden.

Ik reageer alleen in dit topic, omdat er mensen serieus discussieren...
De TS vind ik een reactie eigenlijk niet waard
BFF met GGMM
pi_34903547
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef PapaFokker het volgende:

[..]

Jouw reactie is dom en kortzichtig, want zoals hier al vaker is gezegd, heeft verkrachting weinig met seks te maken, maar alles met macht en controle.
Misschien zijn er vrouwen die graag vernederd worden (een gedeelte vrouwen dat vrijwillig onderdanig is in de relatiesfeer), maar er is geen een vrouw die (gewelddadig) vernederd wil worden tegen haar wil.
pi_34904350
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:27 schreef pberends het volgende:
Weer een incident: Vrouw verkracht na pech met fiets
quote:
De vrouw kreeg rond 19.30 uur bandenpech, waarna een man aangaf wel te willen pompen.
Blijkbaar verwelkomde zij zijn verzoek met open armen (en wellicht waren de armen niet het enige dat open stond ), en dan toch weer zeuren als het uiteindelijke resultaat anders is dan verwacht. Vrouwen.
Hmm. Dat kan beter.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:28:25 #231
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_34904379
opzouten jij

[ Bericht 98% gewijzigd door buzzer op 10-02-2006 00:10:37 ]
"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:30:10 #232
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34904445
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef PapaFokker het volgende:

[..]

Je baseert je op onterechte aannames, meid. Verkrachting heeft juist wordt net zo vaak gedaan vanuit seksueel motief als uit machtsmotief.. Je zult vast wel denken dat mannen altijd alleen maar aan seks denken en dan als ze iemand verkrachten, dan denken ze niet aan seks??

Jij snapt niet veel van mannen!
Seks is niet het motief. Dat is iets anders dan er niet aan denken.
pi_34904602
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Seks is niet het motief. Dat is iets anders dan er niet aan denken.
Precies, waarom zou je als man een vrouw verkrachten als je alleen maar je zak wilt legen?
Dan kun je veel beter een sletje oppikken in de kroeg, niet? Of naar een hoertje gaan.
Nee, het gaat allemaal om controle.
pi_34904637
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
er is geen een vrouw die (gewelddadig) vernederd wil worden tegen haar wil.
Er is ook geen vrouw die (gewelddadig) broccoli wil eten tegen haar wil. Dus met zulke bewoordingen zit je altijd wel goed...
Hmm. Dat kan beter.
pi_34904734
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef KritischBlikje het volgende:

[..]

Er is ook geen vrouw die (gewelddadig) broccoli wil eten tegen haar wil. Dus met zulke bewoordingen zit je altijd wel goed...
Bij de vrouwen die het wel zien zitten, is de wens er. Dus is het vrijwillig.

NIEMAND vindt het fijn als hen wat wordt aangedaan zonder dat zij dat willen. Waar of niet?
pi_34904756
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:28 schreef PapaFokker het volgende:

[..]

Je baseert je op onterechte aannames, meid. Verkrachting heeft juist wordt net zo vaak gedaan vanuit seksueel motief als uit machtsmotief..
bron?
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:38:10 #237
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34904758
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:35 schreef KritischBlikje het volgende:

[..]

De meeste vrouwen willen seks met een man. Weinig vrouwen willen seks met een willekeurige man. Is dat nou zo moeilijk?

Voor verkrachting gaat het ook op.

Sommige vrouwen willen vernederd en gedomineerd worden. Weinig vrouwen willen door een willekeurig persoon vernederd en gedomineerd worden.

U snapt?
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:40:40 #238
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34904874
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

De meeste vrouwen willen seks met een man. Weinig vrouwen willen seks met een willekeurige man. Is dat nou zo moeilijk?

Sommige vrouwen willen vernederd en gedomineerd worden. Weinig vrouwen willen door een willekeurig persoon vernederd en gedomineerd worden.

U snapt?
Dat is inderdaad het verschil. Bovendien heb je geen idee wat die willekeurige man je verder nog aan gaat doen.
pi_34904889
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Bij de vrouwen die het wel zien zitten, is de wens er. Dus is het vrijwillig.
Je tweede zin is geen logisch gevolg van de eerste. Als ik gedwongen wordt om een ijsje te eten (iets dat ik wel zie zitten), dan zou ik dat best fijn kunnen vinden.
quote:
NIEMAND vindt het fijn als hen wat wordt aangedaan zonder dat zij dat willen. Waar of niet?
Dat is precies het punt dat ik trachtte te maken met mijn vorige post. Goeie samenvatting wel.
Hmm. Dat kan beter.
pi_34904972
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

U snapt?
Helemaal mee eens. Door die redenatie door te trekken kan je dus ook gerechtvaardigd stellen dat:

Sommige vrouwen willen vernederd en gedomineerd worden. Sommige vrouwen willen door een willekeurig persoon vernederd en gedomineerd worden.
Hmm. Dat kan beter.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:44:15 #241
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34905029
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:43 schreef KritischBlikje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Daaruit voortbodurende kan je dus ook gerechtvaardig stellen dat:

Sommige vrouwen willen vernederd en gedomineerd worden. Sommige vrouwen willen door een willekeurig persoon vernederd en gedomineerd worden.
Dat zal vast zo zijn. Het nadeel is alleen dat een verkrachter geen onderscheid maakt tussen vrouwen die dat wel willen, en die dat niet willen.
pi_34905081
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat zal vast zo zijn. Het nadeel is alleen dat een verkrachter geen onderscheid maakt tussen vrouwen die dat wel willen, en die dat niet willen.
Ik beweer dan ook nergens het tegendeel.
Hmm. Dat kan beter.
pi_34906721
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef Timmehhh het volgende:
Het antwoord is simpel

Verkrachters zijn mannen en mannen zijn sterker dan vrouwen

slotje graag
Zei hij wijs...

Je zult een vrouw behoorlijk in elkaar moeten meppen voor ze haar benen niet meer bij elkaar kan houden. Het is echt godsonmogelijk om je pik naar binnen te 'worstelen' zonder wapen of een behoorlijke dosis geweld. Dus al dat gelul over handen vasthouden is totaal irrelevant.

Overigens is 'lust' zelden tot nooit het motief voor verkrachters.

Wat betreft het niet alleen over straat kunnen 's avonds in de stad... valt wel mee. En anders is er voldoende wapentuig voorhanden dat vast wel in je tasje past.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_34906817
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

De bekenden die je nu kent hebben waarschijnlijk ruim hun kans gehad. Bij diegenen die geleidelijk aan binnen je bekenden-kring komen is het inderdaad oppassen.
Een beetje een ernstige levenswijze opzich, lijkt mij ietwat overtrokken..

Overigens is een stukje van de tong van de verkrachter eraf bijten misschien ook een goede optie. Bloedt ie na een tijdje dood enzo, tenzij ie gelijk hulp zoekt. Aan de andere kant is in een tong bijten wel een beetje erg
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_34907611
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef erodome het volgende:

Jij vindt 33% van de dames die dit meemaken weinig???
1 op de 3, 1 op de 4 wordt genoemd en dat is alleen wat bij de politie terrecht komt he, nu zal daar misschien wat nep gedoe tussen zitten, maar een hoop wordt ook niet aangegeven, dus reken er maar op dat dat cijfer iig niet lager gaat...
En alle posts volgend op deze kwestie.
quote:
Wereldwijd wordt 1 vrouw op 3 geslagen, of ongeveer 1 miljard vrouwen,
gedwongen om seks te hebben of mishandeld tijdens haar leven. Meestal is
de dader iemand van haar familie of iemand die ze kent (onderzoek
gebaseerd op een 50-tal surveys over de gehele wereld)
bron: Amnesty international
pi_34907714
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:25 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je zult een vrouw behoorlijk in elkaar moeten meppen voor ze haar benen niet meer bij elkaar kan houden. Het is echt godsonmogelijk om je pik naar binnen te 'worstelen' zonder wapen of een behoorlijke dosis geweld. Dus al dat gelul over handen vasthouden is totaal irrelevant.
Dan mag jij ons komen uitleggen hoe het komt dat dagelijks zo veel vrouwen verkracht worden...
pi_34907723
dus niet 33% verkracht... verkracht of mishandeld. Dat is wat er staat.
pi_34907802
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef Iksje het volgende:

[..]

Dan mag jij ons komen uitleggen hoe het komt dat dagelijks zo veel vrouwen verkracht worden...
1) Gebruik van grof geweld, dusdanig dat de vrouw haar benen niet bij elkaar KAN houden
2) dreiging met een wapen... dus dan maar laten gaan uit puur lijfsbehoud
3) een soort shock-toestand?

Meer opties heb je denk ik niet
pi_34908163
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
dus niet 33% verkracht... verkracht of mishandeld. Dat is wat er staat.
Dat staat er inderdaad. Het is niet alleen verkracht maar geeft wel iets in die richting aan.
Oude cijfers voor België: "Elke dag worden in België 10 vrouwen verkracht of aangerand"
En dat vind ik al te veel... dat zijn cijfers gebaseerd op aangiftes, dus los van wat binnen de familie gebeurt...
pi_34908210
uiteraard is iedere verkrachting er een te veel...

Nog een mening over mijn bovenstaande post btw?
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:04:08 #251
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_34909845
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:57 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Gezien je bouw niet uit de praktijk. Misschien een slechte film ofzo?
Oja, daar kan je dat aan afleiden. Spring me eens op mijn nek 's avonds. Kan je zien of ik het uit een film heb .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_34910045
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Ga jij je dochter van 17 lekker s'nacht over straat laten in de stad dan alleen????

Uiteindelijk is het een soort van avondklok, want je kan niet meer veilig alleen op straat s'avonds, zeker in de stad niet.

Dat besefte ik me pas geleden weereens erg goed, manlief moest wat servers wegbrengen en wij gingen mee, eigenlijk was ik van plan even met de kleine naar de geitenboerderij in het amsterdamse bos te gaan, maar helaas liep alles een beetje erg uit waardoor ik in het donker zou komen daar en met de geitenboerderij dicht, nu dacht ik bij mezelf, ach heb een zaklamp, bos lopen bij donker is erg leuk zelfs, deed ik vroeger erg graag(tot grote afschuw van mijn ouders).
Maar tegelijk dacht ik, shit nee dat kan niet, loop met kind, heb geen grote hond meer aan mijn zijde, het is gewoon dom om dat te doen.

Dat is gewoon balen, iets waarvan ik erg hou kan ik niet meer met goed fatsoen doen, niet zonder serieus een gevaar te lopen, die beperking voelde ik best toen even...
Dit vindt ik typisch iets voor nederland.. het is gewoonweg niet meer mogelijk om 'vrij' te leven in dit land.
pi_34910400
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef Omkron het volgende:

[..]

Dit vindt ik typisch iets voor nederland.. het is gewoonweg niet meer mogelijk om 'vrij' te leven in dit land.

Zoveel lulkoek in anderhalve zin.
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:11:28 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34912196
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Een beetje een ernstige levenswijze opzich, lijkt mij ietwat overtrokken..
Het komt er inderdaad een stuk ernstiger uit dan ik het bedoelde.
pi_34914393
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:41 schreef KritischBlikje het volgende:

[..]

Je tweede zin is geen logisch gevolg van de eerste. Als ik gedwongen wordt om een ijsje te eten (iets dat ik wel zie zitten), dan zou ik dat best fijn kunnen vinden.
[..]

Dat is precies het punt dat ik trachtte te maken met mijn vorige post. Goeie samenvatting wel.
Dat doet dan ook geen pijn, als iemand bij je binnen dringt terwijl je niet opgewonden bent wel, om eerlijk te zijn, ik heb een aantal dagen gebloed ervan, dus fijn, nou nee, nogal niet, mijn binnenwerk was kapot ervan....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')