Van elmaikelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Welke foto?
Hij heeft ook nog een foto van mij gepost daar heb ik hem geloof ik voor laten bannenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Van elmaikelWas toen een hele rel over.
Je mag geen foto's posten van anderen zonder toestemming, en hij poste er 1 van mij en toen was het: ja jij bent zeker deze kneus?quote:
Je bent er al een tijdjequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef 14.gif het volgende:
Owjah, ik ben nieuw in deze SC trouwens![]()
Whehehquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
plug in baby heb ik![]()
en die andere ga ik een andere keer dan wel downloaden![]()
Bij grote OP's krijg je een error bij het aanpassenquote:
ik had de OP ook een keer aangepastquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bij grote OP's krijg je een error bij het aanpassen.
Ding met een veel betere kwaliteit dan MP3, >1000kbs. Maar voor mijn MP3-speler heb ik ze allemaal op MP3 overgezet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef 14.gif het volgende:
wtf is .flac?
Jup, dat is alleen Muse.quote:
ik heb maar 4 gb music op mn pc staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jup, dat is alleen Muse.Ik heb ook nog 1 album Arctic Monkeys, 1 album Hard fi, 1 album Snow Patrol, 6 Albums prodigy.
20GB MP3-speler is fijn![]()
Bij mij komt het neer op 5,21, dus das ook niet allesquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb maar 4 gb music op mn pc staan![]()
* Messenga lacht jou uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb maar 4 gb music op mn pc staan![]()
Zeg, ik kijk naar je ava, heb je ook een 350D?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan ik,
[..]
Wat moet er aan veranderen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jup, dat is alleen Muse.Ik heb ook nog 1 album Arctic Monkeys, 1 album Hard fi, 1 album Snow Patrol, 6 Albums prodigy.
20GB MP3-speler is fijn![]()
Ik heb even nageteld, 311 files, maar heb deze PC pas een maand geleden gebouwd.
allemaal muziek?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Feitelijk nét te weinig![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Feitelijk nét te weinig![]()
* carmiie voelt zich ineens zwaar minderwaardigquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef Messenga het volgende:
40 GB ongeveer.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
* carmiie voelt zich ineens zwaar minderwaardig![]()
Het is dacht ik maikel toch? ik was een beetje in de war met maikuuulquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan ik,
[..]
Wat moet er aan veranderen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg, ik kijk naar je ava, heb je ook een 350D?
Hoe lang was jouw mailtje eigenlijk, die van mij niet meer als een halve pagina.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het is dacht ik maikel toch? ik was een beetje in de war met maikuuul
En ik heb eindelijk gesoliciteerd voor pub modheb jij toch nog je zin
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Wat heb jij voor MP3-Speler dan? Ik gewoon een Sony NW-HD1
[afbeelding]
De lichte.
Ken ik niet, ook DSLR?quote:
En dan heb je 22GBquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Creative zen micro 5gb
Langer moetquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe lang was jouw mailtje eigenlijk, die van mij niet meer als een halve pagina.
Ja, begin er maar niet aanquote:
Oh shit, dan wordt ik het nooitquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe lang was jouw mailtje eigenlijk, die van mij niet meer als een halve pagina.
Oh, dan ben jij die een van de weinige met een kortequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oh shit, dan wordt ik het nooit
Haha, ik heb nu deze zelf gebouwd (quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, begin er maar niet aan![]()
Ik had voorheen te weinig ruimte op mijn pceigenlijk samenloop van omstandigheden.
De oude (512mb) was net afgejat en me ma zei.
"Meekomen jij, we gaan naar de winkel en we halen nu een nieuwe op!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |