Van elmaikelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Welke foto?
Hij heeft ook nog een foto van mij gepost daar heb ik hem geloof ik voor laten bannenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Van elmaikelWas toen een hele rel over.
Je mag geen foto's posten van anderen zonder toestemming, en hij poste er 1 van mij en toen was het: ja jij bent zeker deze kneus?quote:
Je bent er al een tijdjequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef 14.gif het volgende:
Owjah, ik ben nieuw in deze SC trouwens![]()
Whehehquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
plug in baby heb ik![]()
en die andere ga ik een andere keer dan wel downloaden![]()
Bij grote OP's krijg je een error bij het aanpassenquote:
ik had de OP ook een keer aangepastquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bij grote OP's krijg je een error bij het aanpassen.
Ding met een veel betere kwaliteit dan MP3, >1000kbs. Maar voor mijn MP3-speler heb ik ze allemaal op MP3 overgezet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef 14.gif het volgende:
wtf is .flac?
Jup, dat is alleen Muse.quote:
ik heb maar 4 gb music op mn pc staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jup, dat is alleen Muse.Ik heb ook nog 1 album Arctic Monkeys, 1 album Hard fi, 1 album Snow Patrol, 6 Albums prodigy.
20GB MP3-speler is fijn![]()
Bij mij komt het neer op 5,21, dus das ook niet allesquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb maar 4 gb music op mn pc staan![]()
* Messenga lacht jou uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb maar 4 gb music op mn pc staan![]()
Zeg, ik kijk naar je ava, heb je ook een 350D?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan ik,
[..]
Wat moet er aan veranderen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jup, dat is alleen Muse.Ik heb ook nog 1 album Arctic Monkeys, 1 album Hard fi, 1 album Snow Patrol, 6 Albums prodigy.
20GB MP3-speler is fijn![]()
Ik heb even nageteld, 311 files, maar heb deze PC pas een maand geleden gebouwd.
allemaal muziek?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Feitelijk nét te weinig![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Feitelijk nét te weinig![]()
* carmiie voelt zich ineens zwaar minderwaardigquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef Messenga het volgende:
40 GB ongeveer.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
* carmiie voelt zich ineens zwaar minderwaardig![]()
Het is dacht ik maikel toch? ik was een beetje in de war met maikuuulquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan ik,
[..]
Wat moet er aan veranderen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg, ik kijk naar je ava, heb je ook een 350D?
Hoe lang was jouw mailtje eigenlijk, die van mij niet meer als een halve pagina.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het is dacht ik maikel toch? ik was een beetje in de war met maikuuul
En ik heb eindelijk gesoliciteerd voor pub modheb jij toch nog je zin
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Wat heb jij voor MP3-Speler dan? Ik gewoon een Sony NW-HD1
[afbeelding]
De lichte.
Ken ik niet, ook DSLR?quote:
En dan heb je 22GBquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Creative zen micro 5gb
Langer moetquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe lang was jouw mailtje eigenlijk, die van mij niet meer als een halve pagina.
Ja, begin er maar niet aanquote:
Oh shit, dan wordt ik het nooitquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe lang was jouw mailtje eigenlijk, die van mij niet meer als een halve pagina.
Oh, dan ben jij die een van de weinige met een kortequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oh shit, dan wordt ik het nooit
Haha, ik heb nu deze zelf gebouwd (quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, begin er maar niet aan![]()
Ik had voorheen te weinig ruimte op mijn pceigenlijk samenloop van omstandigheden.
De oude (512mb) was net afgejat en me ma zei.
"Meekomen jij, we gaan naar de winkel en we halen nu een nieuwe op!"![]()
Een bondgenootquote:
Ik ga het waarschijnlijk doen in de 5equote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
zou het leuk zijn om een jaar in amerika naar school te gaan, heeft iemand hier dat gedaan ( weinig kans, maar je weet maar nooit)
Een vriend van me deed dat, vond die wel leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef carmiie het volgende:
zou het leuk zijn om een jaar in amerika naar school te gaan, heeft iemand hier dat gedaan ( weinig kans, maar je weet maar nooit)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Haha, ik heb nu deze zelf gebouwd (). 250GB erin, is voor mij genoeg.
[pimpnerdmodus] Overige specs:
XFX 7800GT
2GB RAM
AMD 3800+ X2
Niet dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz5/
Als je niet gamed is dat meer dan zat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
heb 380 gig.
512mb ram
2800 amd 64![]()
Het zal me aan mijn reet roesten.
ik wil het na de havo doen, weet jij een goede site?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga het waarschijnlijk doen in de 5e
Ik heb de kerk in het midden gehouden, nu voelen 2 mensen zich aangesproken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Het is dacht ik maikel toch? ik was een beetje in de war met maikuuul
En ik heb eindelijk gesoliciteerd voor pub modheb jij toch nog je zin
Wouden mijn ouders niet, die zeiden dat dat gedraai maar niets is (scherp stellen) enzoquote:
Ik heb nu RTC3, Transport tycoon, sims 2, en simcity 4quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Als je niet gamed is dat meer dan zat.
Arctic monkeysquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nu op 3FM: Arctic Monkeys - When the sun goes down!
Hahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb de kerk in het midden gehouden, nu voelen 2 mensen zich aangesproken.
Dat is best onzinquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wouden mijn ouders niet, die zeiden dat dat gedraai maar niets is (scherp stellen) enzodie lensjes gebruiken we toch niet (true..) enzo
![]()
Ik ook alleen torrents, download alleen albums.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Arctic monkeys![]()
Moet nodig limewire onder het stof weghalen, gebruik tegenwoordig alleen torrentjes.
Tja, tering winkel dus.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat is best onzin. Ik (mijn vader eigenlijk maar die weet niet eens hoe dat ding aan moet
) heb een 350D en op automatische modus stelt ie gewoon zelf scherp.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ook alleen torrents, download alleen albums.
Die heb ik ook maar dan int zilverquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Creative zen micro 5gb
Cool. Deze betaalde mijn vader dus ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, tering winkel dus.
Deze was ~ 500,- dus mooi zat.
Wil ik een dslr moet ik het zelf maar lekker doen.
Ouders betaalden![]()
Ik wou de helft mee betalen, ze PIEKERDEN er niet over
![]()
![]()
Wij hadden een olympus C350 3 keer zoom 3 mil mp. dingetje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool. Deze betaalde mijn vader dus ook. Maarja, hij wou zelf ook eens mooie foto's hebben want we hadden eerst zo'n 1.25(!)MP dingetje
. Deze is wel wat duurder geweest denk ik, als ik Pricewatch zie.
Ik heb nu een 1.3 mp camera, maar die maakt mooiere foto's dan de meeste 3 mp camera's die ik zie. Echt mooi dingetjequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Cool. Deze betaalde mijn vader dus ook. Maarja, hij wou zelf ook eens mooie foto's hebben want we hadden eerst zo'n 1.25(!)MP dingetje
. Deze is wel wat duurder geweest denk ik, als ik Pricewatch zie.
Diginerdtalkquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Jennifuuur het volgende:
waar gaat t over...?
Ik heb mijn pctje ook zelf in elkaar gezetquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Haha, ik heb nu deze zelf gebouwd (). 250GB erin, is voor mij genoeg.
[pimpnerdmodus] Overige specs:
XFX 7800GT
2GB RAM
AMD 3800+ X2
Ah! vriendinnetje van maikuuul! hoiquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Jennifuuur het volgende:
waar gaat t over...?
Mooi systeemquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb mijn pctje ook zelf in elkaar gezet.
160GB SATA schrijf
1GB werk geheugen
AMD 64 athlon 3200+
Asus A8N-VM
GeForce 6100
Lekker systeempje wat ook nog lekker upgrade baar is.
Wij praten over nerderige jongesdingenquote:
Je bent aan het baggeren, Michaelquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:25 schreef Jennifuuur het volgende:
jaaajaaa....
ben je handig met computers ( ik heb namelijk een probleemquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wij praten over nerderige jongesdingen.
Ja hoor, vertel opquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
ben je handig met computers ( ik heb namelijk een probleem)
Je decaan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
weet iemand een goede site met informatie over een highschool jaar in de USA?
quote:
nou, iedere als ik windows media player wil starten krijg ik zo'n venster met : er is een interne toepassingsfout opgetreden ... hij doet het dus nietquote:
iTunesquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, iedere als ik windows media player wil starten krijg ik zo'n venster met : er is een interne toepassingsfout opgetreden ... hij doet het dus niet![]()
![]()
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, iedere als ik windows media player wil starten krijg ik zo'n venster met : er is een interne toepassingsfout opgetreden ... hij doet het dus niet![]()
![]()
Dan is denk ik je Windows installatie gaar. Dan kun je twee dingen doen:quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:28 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
winamp heb ik al, daar loopt mn pc van vastquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan is denk ik je Windows installatie gaar. Dan kun je twee dingen doen:
1. Windows opnieuw installeren (Niet aan te raden want dan ben je alles kwijt en moet je alles opnieuw installeren).
2. WinAmp gebruiken. Dat is een programma met veel meer functies en een toffere look dan WMP.
zei ik ook alquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan is denk ik je Windows installatie gaar. Dan kun je twee dingen doen:
1. Windows opnieuw installeren (Niet aan te raden want dan ben je alles kwijt en moet je alles opnieuw installeren).
2. WinAmp gebruiken. Dat is een programma met veel meer functies en een toffere look dan WMP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |