Van elmaikelquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Welke foto?
Hij heeft ook nog een foto van mij gepost daar heb ik hem geloof ik voor laten bannenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Van elmaikelWas toen een hele rel over.
Je mag geen foto's posten van anderen zonder toestemming, en hij poste er 1 van mij en toen was het: ja jij bent zeker deze kneus?quote:
Je bent er al een tijdjequote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef 14.gif het volgende:
Owjah, ik ben nieuw in deze SC trouwens![]()
Whehehquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
plug in baby heb ik![]()
en die andere ga ik een andere keer dan wel downloaden![]()
Bij grote OP's krijg je een error bij het aanpassenquote:
ik had de OP ook een keer aangepastquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Bij grote OP's krijg je een error bij het aanpassen.
Ding met een veel betere kwaliteit dan MP3, >1000kbs. Maar voor mijn MP3-speler heb ik ze allemaal op MP3 overgezet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef 14.gif het volgende:
wtf is .flac?
Jup, dat is alleen Muse.quote:
ik heb maar 4 gb music op mn pc staanquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jup, dat is alleen Muse.Ik heb ook nog 1 album Arctic Monkeys, 1 album Hard fi, 1 album Snow Patrol, 6 Albums prodigy.
20GB MP3-speler is fijn![]()
Bij mij komt het neer op 5,21, dus das ook niet allesquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb maar 4 gb music op mn pc staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |