quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Magics het volgende:
Ik lees: Verborgen Gebreken, van Renate Dorrestein. Twisted!
M'n ouders hadden m gekocht, of beter mijn ma, en ze waren er allebei heel erg enthousiast over en ik werd aangespoort tot lezen, dus ik heb het uiteindelijk gedaan, en ik vond m best wel mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier ben ik nieuwsgierig naar: hoe kom je erbij Knielen op een bed violen te gaan lezen?
iddquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Plezier tijdens het lezen is erg belangrijk.
Hahahahaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
Even heel offtopic, hoor, maar ik zie dat je zwembadmedewerker bent. Nu ben ik een zwemmer, en heb ik ontzettend veel last van mensen die in de weg zwemmen. Wat kan ik daar aan doen? Ga ik op de verkeerde tijdstippen zwemmen? Moet ik om 7 uur 's ochtends het water in?
dat is ook het minst mooie deel vind ik....quote:Op maandag 20 maart 2006 16:15 schreef Springsteen27 het volgende:
> Stephen King, de Donkere Toren-serie
Vaak aan begonnen, maar ik kom gewoon niet door dat ontzettend, vreselijk saaie eerste deel (De Scherpschutter) heen..
Nee, ik heb er niks van gelezen, maar de titel van het boek wat jij nu leest, daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:02 schreef Death_Angel_89 het volgende:
vandaag nieuw boek gekochthet golgotha dossier van philipp vandenberg
ben er al wel in begonnen, maar kan er nog geen oordeel over geven
iemand al gelezen of zo? zal zsm er nog weer op terug komen
überhaupt nog mensen die wel eens wat van philipp vandenberg hebben gelezen?
Waar ben jij? Ik ben nog niet verder gekomen dan pagina 28.quote:
Zal vanmiddag weer ff verder lezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niks van gelezen, maar de titel van het boek wat jij nu leest, daar ben ik wel benieuwd naar![]()
cool die is leukquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:07 schreef Misstique het volgende:
Good Omens van Terry Pratchett
Heb hem nu uit. Kan niet anders zeggen dat het een van de mooiste boeken is die ik ooit gelezen heb.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Joe Speedboot is een heel fijn boek.
Vraagje, ben je Christen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:41 schreef BrauN het volgende:
Ik ben momenteel bezig met 'The Da Vinci Code' (U.S. edition) en ik moet zeggen... godnondeju, puik boek. Ik lees eigenlijk nooit boeken, maar wil het wel weer meer gaan doen. Dit leek me een goed begin en dat is juist gebleken.
Kun je er wat meer over vertellen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef weathergirl het volgende:
Ik lees nu State of Fear van Michael Crighton. Los van al het vakjargon, erg boeiend. Een andere kijk op milieuactivisme en het 'vermeende' broeikaseffect...
En, wat vind je ervan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef Raat het volgende:
De Eetclub - Saskia Noort
Dit is zo'n goed boek dat je het meerdere malen hebt gelezen?quote:En net voor de ?? keer uitgelezen
Godin van de Jacht - Heleen van Royen
Overrated, als je het mij gevraagd zou hebbenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
En, wat vind je ervan?
Ah, vertel!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:53 schreef Mark het volgende:
Overrated, als je het mij gevraagd zou hebben
Heb je de indruk dat het een vrouwenboek is? En wat vind je een echt boek?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:59 schreef Mark het volgende:
Flinterdunne plot met een hoofdpersoon, die je niet raakt (mij iig niet). "Domme doos" is nog de meest liefkozende typering die in mij opkomt. Ik zou het links laten liggen en een Echt boek gaan lezen
1: Niet per sequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je de indruk dat het een vrouwenboek is? En wat vind je een echt boek?
Oh, en is dat Sharkdog?
Christen? Hmm, niet echt. Ik kom wel uit een katholiek nest, dus weet er wel alles vanaf... Ik ken de meeste dingen waar het in het boek over gaat, dat maakt het al een stuk interessanter dan voor een leek, denk ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vraagje, ben je Christen?
Ik niet in ieder geval, en het kon me echt geen hol schelen wat erin stond. Boek dicht en terugbrengen...
In het begin was het nog leuk naar het einde toe steeds minder sterk erg jammer!! Had er zoveel positiefs over gehoord en viel mij behoorlijk tegen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan?
[..]
Dit is zo'n goed boek dat je het meerdere malen hebt gelezen?
Ik begrijp nu overigens pas dat het boek van Crichton geen non-fictie is.![]()
Wat voorspelbaar eigenlijk. Niet als een denderende verrassing ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je het einde vindt.
Wat heeft dat er mee te maken? Ik ben ook geen christen maar vond t boek super!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vraagje, ben je Christen?
Ik niet in ieder geval, en het kon me echt geen hol schelen wat erin stond. Boek dicht en terugbrengen...
Vreselijk? Niet echt. Maar super vond ik m ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:27 schreef boskov het volgende:
[..]
Vond je het eind echt spannend? Wat een vreselijke anti-climax was dat zeg.
Tuurlijk. Het boek gaat ervan uit dat milieuactivisten de waarheid verdraaien om zo hun status als wereldredders hoog te houden én voor het aloude machts- en smeermiddel: geld. Crighton gebruikt in zijn boek diverse authentieke bronnen om de veronderstellingen van zijn wetenschappers te ondersteunen. De hoofdpersoon in het boek is Peter Evans. Hij is advocaat van de grote weldoener George Morton, die miljoenen schenkt aan milieuorganisaties. Evans wordt in het verhaal getrokken en komt er gaandeweg dus achter dat niet alles zomaar wáár is. In zijn zoektocht wordt hij regelmatig dwarsgezeten door extremisten, wat leidt tot soms bloedstollend spannende achtervolgingen en acties. In mijn 'mind's eye' kan ik de film al zien...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je er wat meer over vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |