Ik niet, ik had voor zondag al andere plannen, mijn treinreis heeft dus zaterdag plaatsgevonden (niet gratis, maar het kwam zo beter uitquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef renzell het volgende:
Ps- Wie is er zondag met de trein gegaan?![]()
Ik zat dus in de trein...en ik moest stiekem een beetje lachen om al die mensen die een kaartje gekocht hadden!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef renzell het volgende:
Ps- Wie is er zondag met de trein gegaan?![]()
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:35 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik zat dus in de trein...en ik moest stiekem een beetje lachen om al die mensen die een kaartje gekocht hadden!
Waarom geen boek kopen dan? En waarom onzin?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:50 schreef JAM het volgende:
Ja, och. Ik had zoiets van: ik koop liever een treinkaartje, ZOALS HET DE VROME BURGER1 SIERT, dan dat ik me geld uitgeef aan onzin (lees; boeken).
Verbranden die zooi. Alles. Alle boeken.
1. - De vrome burger rijdt noch zwart, noch koopt hij boeken.
Ik mis een antwoord van jou op een vraag die ik je eerder stelde!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef JAM het volgende:
Mis ik iets?
Jij mist wel meer.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:07 schreef JAM het volgende:
Mis ik iets?
Zo'n houding jegens het materiële getuigt dan weer van een gezonde intelligentie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:34 schreef JAM het volgende:
Ik zal het jullie nog sterker vertellen; ik denk dat ik nergens wat aan mis. Enkel geld. GELD. GELD.
Daar kan ik nu nooit genoeg van krijgen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |