Kan jij ook, kwestie van het juiste abo nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we zo gaan redeneren is de enige noodzakelijkheid die een mens heeft eten en een slaapplaats.
En mensen die zakelijk in het buitenland zitten waarom kunnen die wel tegen normale tarieven blijven bellen, en normale burgers niet? Is dat weer die leuke vrije markt die voor iedereen die groot is vrij is, maar voor de individuen (burgers) dus niet?
ja, dat is een punt ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:30 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat is je punt? Dan we niet moeten klagen om hoge belkosten, omdat we tien jaar geleden niet eens konden bellen?
je bedoelt die nieuwe zoekmachine Quaero ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef JohnDope het volgende:
Misschien kan iemand mij helpen, jullie telecomgoeroes. Ik hoorde een gerucht dat een Europese supercomputer La bete (het beest) wordt genoemd kan iemand dat bevestigen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef RM-rf het volgende:
met zoveel woorden zo weinig zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:47 schreef RM-rf het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Wokkel1982 het volgende:
McCarthy ik ben het meestal met je eens maar dit is echt geen argumentatie, het is geen goede zaak dat de EU ingrijpt omdat we 10 jaar geleden nog niet eens mobiel konden bellen?
Het natuurlijk procesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef McCarthy het volgende:
kunnen we dit nou gewoon echt niet zijn natuurlijke proces laten ondergaan
Het komt er simpelweg op neer dat internationaal bellen te duur is, dat zegt de BBC. Dus pietje zegt; "laten we niet zeiken en gewoon te veel blijven betalen, dat is vraag en aanbod". Moet je me toch eens uitleggen wat de logica daar achter is? Omdat het nu eenmaal zo is, waarschijnlijk. Iets anders heb ik nog niet uit alle contra redeneringen kunnen halen. Een waardige reactie voor een kapitalist. Niets met mate, geen coulance, nee uitzuigen totdat ze je aanklagen. En dan als verlies de woekerwinsten moeten 'opgeven' voor kleinere woekerwinsten. Ik heb het met de telecombedrijven te doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan jij ook, kwestie van het juiste abo nemen.
Ik wordt trouwens niet goed van het gezeur hier van mensen die wel menen te moeten zeiken over zaken, maar zich absoluut niet verdiepen in waar ze over zeiken.
Je loopt te keer te gaan over tarieven, maar weet er de ballen van.
![]()
![]()
Ik betaal 2,7 cent per minuut om de hele wereld te bellen, hoezo te duur, is dat nog te duur?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:02 schreef Forno het volgende:
[..]
Het komt er simpelweg op neer dat internationaal bellen te duur is,
Nee, ik zeg dat dit prijzen zijn die de markt geeft.quote:dat zegt de BBC. Dus pietje zegt; "laten we niet zeiken en gewoon te veel blijven betalen, dat is vraag en aanbod".
Verdiep je eerst eens in tariefstellingen en wat je waarvoor betaald voordat je loopt te huilenquote:Moet je me toch eens uitleggen wat de logica daar achter is?
Je loopt te ageren, maar je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Omdat het nu eenmaal zo is, waarschijnlijk. Iets anders heb ik nog niet uit alle contra redeneringen kunnen halen. Een waardige reactie voor een kapitalist. Niets met mate, geen coulance, nee uitzuigen totdat ze je aanklagen. En dan als verlies de woekerwinsten moeten 'opgeven' voor kleinere woekerwinsten. Ik heb het met de telecombedrijven te doen.
Bij welk telecombedrijf zit je en welk abonnement heb je? Dat je voor 2,7 cent per minuut vanuit de hele wereld naar Nederland kan bellen, niet andersom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik betaal 2,7 cent per minuut om de hele wereld te bellen, hoezo te duur, is dat nog te duur?
[..]
Nee, ik zeg dat dit prijzen zijn die de markt geeft.
Als het te duur zou zijn zouden mensen niet bellen.
[..]
Verdiep je eerst eens in tariefstellingen en wat je waarvoor betaald voordat je loopt te huilen
[..]
Je loopt te ageren, maar je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt.
Ben ik ervoor om jou werk te toen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:16 schreef Forno het volgende:
[..]
Bij welk telecombedrijf zit je en welk abonnement heb je? Dat je voor 2,7 cent per minuut vanuit de hele wereld naar Nederland kan bellen, niet andersom.
Zou je mij alle tarieven, tabelletjes, voorwaarden en rekensommetjes voorleggen die er gesnapt moeten worden, dan zal ik er weinig van snappen inderdaad. Een of andere commissie van de EU snapt het wel en constateren fantasieprijzen bij enkele telecombedrijven. Dat wil niet zeggen dat ik ten alle tijden pro-EU ben of voor het structureel ingrijpen in de economie. Maar in dit geval acht ik de inzichtelijke kennis van de telecombusiness bij de EU groter dan die van jou.Dat gezegd hebbende; waarom daar niet wat aan doen? Nee, omdat... en dan blijft het dus stil.
Nee, veel plezier met je abbonementje. En als het op tarieven etcetera aan komt, zie mijn vorige post.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben ik ervoor om jou werk te toen?
Je vraagstelling duid erop dat je geen idee hebt over tarieven, en dat ga je maar lekker zelf uitzoeken.
Als jij al niet weet uit te vinden bij welke providers je voor 2-2,7 cent per minuut naar practisch de hele wereld belt dan weet ik genoeg schat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:07 schreef Forno het volgende:
[..]
Nee, veel plezier met je abbonementje. En als het op tarieven etcetera aan komt, zie mijn vorige post.
zullen we maar weer eens de internationale aanheffenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:54 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het natuurlijk proces
Is dat de verrijking der rijken en het uitbuiten van de minder vermogenden (in de breedste zin van het woord)?
Het is juist de taak van de politiek om burgers tot op bepaalde hoogte te beschermen tegen de misstanden voortkomend uit de drang naar meer (geld, omzet, winst, etc.).
het is niet duur, het is hartstikke goedkoop, dat leg ik je net uitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:02 schreef Forno het volgende:
[..]
Het komt er simpelweg op neer dat internationaal bellen te duur is,
Het daadwerkelijke probleem is dat historisch nationalisme als barrière wordt gebruikt waar technisch of bedrijfskundig gezien die barrière helemaal niet bestaat. In het kader van Europese integratie is het goed dat de EC zich bezig houdt met het wegnemen van kunstmatig opgeworpen (handels)barrières, van welke aard dan ook (!), binnen de EU.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef RM-rf het volgende:
Het probleem is echter dat je ook binnen het eigen netwerk, of dat nu Vodafone is, of Telekom, en dergelijke, je extra betaald voor internationale gesprekken ...
Hoe gebruik ik Skype op mijn mobieltje, en route naar Parijs?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
niet lang, dan krijg je dingen als Skype bv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |