Misschien wil z'n vriendinnetje terug naar Catalonie.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Britse spelers doen het meestal niet zo best in den vreemde. Lampard moet dus lekker bij Chelsea blijven, daar zit hij goed.
Urby, Juanfranquote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef -J-D- het volgende:
Leiwakabessy naar Feyenoord of Ajax of NAC
Waarom?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Urby, Juanfran
Feyenoord met Koeman heb ik wel vertrouwen in dat dat niet doorgaat
Nee, orienterende gesprekken gevoerd. Leiwa is altijd traag in zn keuzesquote:Nac met Lok was toch al (vrijwel) rond?
Goede stand-in bij ajax voor op de bank.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef -J-D- het volgende:
Leiwakabessy naar Feyenoord of Ajax of NAC
voor op de bank is hij goed genoeg.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef DeVinger het volgende:
Feyenoord wil Gio, Braafheid etc, Ajax heeft genoeg
en sowieso, daar is hij echt te slecht voor heur
Juanfran mag weg, die wil niet voor ajax spelen lijkt het.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef DeVinger het volgende:
Ja maar met Urby en Juanfran heb je toch genoeg?
Allright, maar dan nog vind ik Leiwakabessy niet goed genoeg voor de top (zeker niet internationaal).quote:Op maandag 6 maart 2006 20:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Juanfran mag weg, die wil niet voor ajax spelen lijkt het.
ik denk dat hij goed mee kan, maar geen basisspeler nee.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Allright, maar dan nog vind ik Leiwakabessy niet goed genoeg voor de top (zeker niet internationaal).
ik weet niet of Braafheid een betere versterking is dan Leiwakabessy, ik vind t allebei nog net niet voetballers.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leiwa voor Feyenoord, Braafheid voor PSV. Dan is de titel weer een stuk zekerder
Prima deal![]()
![]()
![]()
nou vraag ik me af wiens beheersing van de engelse taal het beste is, maar ik lees in jouw bron geen transfergerucht...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Dos37 het volgende:
Messi naar Chelsea
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/4781672.stm
Voortaan even iets meer dan alleen de kop lezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Dos37 het volgende:
Messi naar Chelsea
~Le-zenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Dos37 het volgende:
Messi naar Chelsea
quote:Monday's gossip column
Ruud van Nistelrooy fears he could be the next big name to exit Old Trafford. (The Sun)
Joey Gudjonsson will quit Leicester in the summer but has pleaded with the Foxes to give Rob Kelly the manager's job next season. (Daily Star)
Celtic are poised to make a summer move for Toulouse striker Francileudo Dos Santos, who played for Tunisia in the African Cup of Nations. (Daily Express)
Former Lyon coach Paul Le Guen has signed a two-year contract with Rangers, although the Glasgow club wanted him to commit himself to four years. (L'Equipe)
bbc.co.ukquote:Tuesday's gossip column
Spurs are interested in signing Sunderland midfielder Julio Arca. (Daily Mirror)
Leeds boss Kevin Blackwell is set to swoop for Trinidad and Tobago star Collin Samuel on loan. (Daily Mirror)
Man City are confident Sylvain Distin will sign a new deal. (Daily Mail)
Arsenal are said to have made an enquiry for 15-year-old Nacer Barazite of NEC Nijmegen. (The Independent)
Fulham are ready to offer Brian McBride a two-year contract. (Daily Mirror)
Sheffield United will pull the plug on a £300,000 deal for Preston's Chris Lucketti if a deal is not agreed within 24 hours. (Daily Mirror)
Chelsea are interested in the talent of Chateauroux 18-year-old striker Razak Boukari, according to the player himself. (The Independent)
Man City are set to complete the £3.4m signing of Albert Riera within the next week. (The Daily Telegraph)
Tottenham boss Martin Jol would like to sign Aston Villa striker Juan Pablo Angel. (The Sun)
Rangers manager Alex McLeish is in the frame to take over at managerless Sunderland when he quits Ibrox in the summer. (Daily Record)
Aberdeen manager Jimmy Calderwood has insisted Dons striker Kevin McNaughton will not move to Dundee United in the summer. (Daily Record)
He, die was vorig seizoen in beeld voor Jong Vitesse. Alleen die naam alquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Shane Arana Barrantes van Argon naar FC Omniworld
zozo, Jones van Man UTD naar NEC, jeugdspeler naar Arsenal. What's happening?quote:Nacer Barazite (15 jaar) van NEC naar Arsenal
Hey die ken ik! Die woont hier in de buurt. Die transfer is trouwens al zeker. Zijn pa heeft daar ook al werk gevonden. Die gaat met hem mee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Nacer Barazite (15 jaar) van NEC naar Arsenal
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Klasgenoot heeft van een "betrouwbare" bron gehoord dat Pavel Nedved naar Ajax gaat om z'n carriere af te bouwen. lk zag het zo snel niet staan, en ik kon ook niets vinden daarover op het i-net, maar heeft iemand van jullie er wat over gehoord??
Een Klasgenoot heeft van een "betrouwbare" bron gehoord dat Pavel Nedved naar Ajax gaat.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Klasgenoot heeft van een "betrouwbare" bron gehoord dat Pavel Nedved naar Ajax gaat om z'n carriere af te bouwen. lk zag het zo snel niet staan, en ik kon ook niets vinden daarover op het i-net, maar heeft iemand van jullie er wat over gehoord??
Juventus wil ruilen, Nedved voor Galasek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Nee dat is Bergkamp, hij wil Henry misschien meenemen omdat ze elkaar zo goed aanvoelen voorin.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:45 schreef Sloggi het volgende:
Een collega heeft van een 'betrouwbare bron' gehoord dat Henry naar RBC gaat om z'n carrière af te bouwen. Iemand iets van gehoord?
Ik heb Pavel net vet lang gesproken, hij is al rond met de club en ziet het erg zitten om de concurrentiestrijd met Boukhari aan te gaan!quote:
Als hij echt bewijs heeft, staan wij hier met onze bek vol tanden natuurlijk...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Nee, dan is het goed, ik geloofde het ook al niet, maar hij bleef maar doorzeiken dat het wel waar was enzo
![]()
Hoezo concurrentie, denk dat hij vrij baan krijgt, Boukhari vertrekt einde van het seizoenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik heb Pavel net vet lang gesproken, hij is al rond met de club en ziet het erg zitten om de concurrentiestrijd met Boukhari aan te gaan!![]()
Geen CL inderdaad. En het schijnt dat zijn presentatie steeds meer mensen gaat tegen staan en het voetbal is niet hartverwarmend te noemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:20 schreef DeVinger het volgende:
Kan José Barca alsnog dissen, Real heeft inderdaad een coach nodig als José.
Maar waarom zou die vertrekken bij Chelsea? Omdat hij na twee jaar nog geen CL heeft?
(vind ik eerlijk gezegd wat overdreven, ik schat barca hoog in voor de titel, en van verliest chelsea twee jaar op rij van de latere winnaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |