zozo, Jones van Man UTD naar NEC, jeugdspeler naar Arsenal. What's happening?quote:Nacer Barazite (15 jaar) van NEC naar Arsenal
Hey die ken ik! Die woont hier in de buurt. Die transfer is trouwens al zeker. Zijn pa heeft daar ook al werk gevonden. Die gaat met hem mee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
Nacer Barazite (15 jaar) van NEC naar Arsenal
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Klasgenoot heeft van een "betrouwbare" bron gehoord dat Pavel Nedved naar Ajax gaat om z'n carriere af te bouwen. lk zag het zo snel niet staan, en ik kon ook niets vinden daarover op het i-net, maar heeft iemand van jullie er wat over gehoord??
Een Klasgenoot heeft van een "betrouwbare" bron gehoord dat Pavel Nedved naar Ajax gaat.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Klasgenoot heeft van een "betrouwbare" bron gehoord dat Pavel Nedved naar Ajax gaat om z'n carriere af te bouwen. lk zag het zo snel niet staan, en ik kon ook niets vinden daarover op het i-net, maar heeft iemand van jullie er wat over gehoord??
Juventus wil ruilen, Nedved voor Galasek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Nee dat is Bergkamp, hij wil Henry misschien meenemen omdat ze elkaar zo goed aanvoelen voorin.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:45 schreef Sloggi het volgende:
Een collega heeft van een 'betrouwbare bron' gehoord dat Henry naar RBC gaat om z'n carrière af te bouwen. Iemand iets van gehoord?
Ik heb Pavel net vet lang gesproken, hij is al rond met de club en ziet het erg zitten om de concurrentiestrijd met Boukhari aan te gaan!quote:
Als hij echt bewijs heeft, staan wij hier met onze bek vol tanden natuurlijk...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef Leso_Varen het volgende:
Nee, dan is het goed, ik geloofde het ook al niet, maar hij bleef maar doorzeiken dat het wel waar was enzo
![]()
Hoezo concurrentie, denk dat hij vrij baan krijgt, Boukhari vertrekt einde van het seizoenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik heb Pavel net vet lang gesproken, hij is al rond met de club en ziet het erg zitten om de concurrentiestrijd met Boukhari aan te gaan!![]()
Geen CL inderdaad. En het schijnt dat zijn presentatie steeds meer mensen gaat tegen staan en het voetbal is niet hartverwarmend te noemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:20 schreef DeVinger het volgende:
Kan José Barca alsnog dissen, Real heeft inderdaad een coach nodig als José.
Maar waarom zou die vertrekken bij Chelsea? Omdat hij na twee jaar nog geen CL heeft?
(vind ik eerlijk gezegd wat overdreven, ik schat barca hoog in voor de titel, en van verliest chelsea twee jaar op rij van de latere winnaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |