quote:
Ah, Hank is voetbalzone.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef methodmich het volgende:
Dat is een andere, dit is een rechtsbuiten van ASWH.
Hatem Trabelsi, Massimo Oddo en Cris naar AC Milan
Bron: Hank
quote:Molde Want Ole Back
Ole Gunnar Solskjaer's former club Molde want him to return to Norway as their player-coach. Sir Alex Ferguson has promised the 32-year-old Manchester United striker a new deal if he can prove he has fully recovered from the knee injuries which nearly ended his career. But Solskjaer has not played since the FA Cup replay win over Burton three weeks ago. And Molde director Rune Gjelsten said: "Ole Gunnar is not just a good player. He also has other qualities, which we hope we'll be able to take advantage of soon."
Staff reporter, Daily Mirror
Als je lid wilt worden, moet je me mailen. Niet van die domme smilies neerzetten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ah, Hank is voetbalzone.
Kan je er niet tegen dat je verheerlijkte bron wordt beschimpt, mm?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je lid wilt worden, moet je me mailen. Niet van die domme smilies neerzetten.
Michje toch, het zijn maar smileys...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je lid wilt worden, moet je me mailen. Niet van die domme smilies neerzetten.
Toch heb ik 't idee dat je me in de maling neemt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan merk ik het vanzelf wel.
Dat was toendertijd toch HET grote talent van Ajax?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:11 schreef cultheld het volgende:
Brutil Hosé naar een nog onbekende club in de Arabische Emiraten
Ja, 37 goals in één seizoen bij de A1 meen ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat was toendertijd toch HET grote talent van Ajax?
ja die hele generatie werd gezien als één van de talentvolste ooit.........quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, 37 goals in één seizoen bij de A1 meen ik.
Dat was ook wel zo in vergelijking met de rest. Dubbele cijfers tegen Feyenoord, ongeslagen kampioen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja die hele generatie werd gezien als één van de talentvolste ooit.........
Nee, alleen Wielaert, Babos en Leiwa...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Lok gaat toch niet heel NEC naar NAC brengen hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |