Wie??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liam Kearney naar Heerenveen
Spits van Cork City, Heerenveen wil ¤ 15.000 betalen, Cork City wil wat meer. Ook Shelbourne aast op deze Corkey.quote:
was Kearney niet transfervrij? of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spits van Cork City, Heerenveen wil ¤ 15.000 betalen, Cork City wil wat meer. Ook Shelbourne aast op deze Corkey.
Nouja heeft Heerenveen toch ervaring mee binnenkortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cork wil geld zien. Er zal vast nog wel een arbitragezaak volgen.
Nee, maar die 15.000 is vast ergens op gebaseerd. Cork vraagt 'n ton geloof ik. Als Heerenveen echter niet meer dan 15.000 euro er voor over heeft dan vraag ik me af of die gast wel zo goed is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Nouja heeft Heerenveen toch ervaring mee binnenkort![]()
Maar 15.000 euro lijkt me toch niet veel als je voor Huntelaar 8(??) miljoen hebt gekregen??
30.000 en dan ophouden met zeuren![]()
Vast bij Fortuna S - Helmond Sport ofzo...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand bij welke wedstrijd Fred van der Hoorn gisteren zat?
Dit is gewoon een gokje?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vast bij Fortuna S - Helmond Sport ofzo...
Ja, wilde gok.quote:
15.000? wat is voor amateur speler?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spits van Cork City, Heerenveen wil ¤ 15.000 betalen, Cork City wil wat meer. Ook Shelbourne aast op deze Corkey.
Rojerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:37 schreef Vandalist het volgende:
Moet wel nu Powel naar alle waarschijnlijkheid weg gaat naar Millwal, wie moet dan de doelpunten gaan maken voor Den Bosch?
zal ik hem zelf brengen? of weet je, ik moet morgen toch met de trein naar breda, dan laat ik hem wel uitstappen op den bosch centraal, dat moet hem toch lukken...quote:
Rojer gaat niet weg. Emmen deed onlangs ook al navraag en Vitesse heeft duidelijk gezegd geen spelers naar GGD-ploegen te sturen.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef pekel het volgende:
Roy Stroeve aan het eind van het seizoen transfervrij weg van ADO Den Haag naar FC Emmen.
Ik zou het fantastisch en knap voor Den Bosch vinden als ze Rojer los weten te kweken.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Goede aanwinst voor Emmen.
En we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |