ehm, Dingsdag heeft dit seizoen in 19 competitiewedstrijden het lieve aantal van 0 rode kaarten en 0 gele kaarten geincasseerd.. en dat noem jij een schopper??quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:58 schreef Beschouw het volgende:
Ah, zo'n schopper kunnen ze bij PSV wel gebruiken
Potverdulleme man, weer één!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wouter van den Herik naar FC Emmen
Bron: Hank
Laten we hopen dat Dikke Theo ook zeer snel koers zet naar Rotterdam-Zuid!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef Beschouw het volgende:
Vreven, Amoah, Dinsdag; blijft er wel iets over van Vitesse?
Hank doet alleen Europa. Maar zo af en toe een Braziliaantje wil ook wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef Erasmusch het volgende:
Richt Hank zich ook op de Latijns-Amerikaanse markt? Of blijft t bij dit kleine grut?
Niet teveel verspreiden, je kent de regels. Ik vind het al niet zo netjes dat je het hier hebt gepost. Zijn ze bij Hank ook niet echt blij mee trouwens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
martijn, mail me even over hank. Het is een besloten site.
Dat is een "grappige" parodie op Steef van meester Michel.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is een "grappige" parodie op Steef van meester Michel.
Geweldig, waar kan ik naar toe mailen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hank doet alleen Europa. Maar zo af en toe een Braziliaantje wil ook wel.
martijn, mail me even over hank. Het is een besloten site.
En vanwege dit soort reacties kan ik Hank wel weer waarderen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Geweldig, waar kan ik naar toe mailen?!
Je kan het gewoon niet hebben. Wel geestigquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
En vanwege dit soort reacties kan ik Hank wel weer waarderen.
Hank hoort hier ook geen geruchten te plaatsen, zeker niet met bronvermelding Hank.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Allemaal leuke en aardig, we lullen nou al een uur over die Hank. Maar ondertussen hebben we geen gerucht van hem gehoord.. Doe mij Steef maar dan.
De NCRV heeft bij mij weten geen sportafdeling.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:11 schreef cultheld het volgende:
Zeker jouw pseudoniem voor de sportafdeling van de NCRV (welke sportafdeling? precies).
Lees mijn post nog eens en dan vooral dat gedeelte tussen haakjes.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef SCH het volgende:
[..]
De NCRV heeft bij mij weten geen sportafdeling.
Wat een duffe vraag dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens en dan vooral dat gedeelte tussen haakjes.
Ik weet nog wel een leuke sterfhuisconstructie voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Minder dom gelul, meer transfergeruchten a.u.b.
Gaaapquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke sterfhuisconstructie voor jou![]()
Jij bent echt Vitesse-fan hé?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef rubbereend het volgende:
graag Diarra per direct overnemen
en Dingsdagheeft van der Schaaf ook zn opvolger
qua niveau en afkomst
Ja, komt uit de jeugdopleiding van PSV. Is een van onze beste spelers, zoniet de beste. Heeft vorig jaar al bewezen op eredivisie niveau mee te kunnen. Speelt ook in Jong Oranje. Is, zeker op den duur, vele malen beter dan Ostlund.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
is Verhaegh een goede speler dan?
Ik heb den bosch niet zo gevolgd dit seizoen.
quote:
Idd, krijgen we weer een paar ton erbij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef rubbereend het volgende:
graag Diarra per direct overnemen
en wij krijgen hem niet meer tegen. Prachtige duels vorig jaar tussen van Bommel en Diarraquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Idd, krijgen we weer een paar ton erbij.
Stukje van Manutd.comquote:United are interested in Lyon's Mali international midfielder Mahamadou Diarra, according to the player's agent.
Diarra, who struck up a formidable partnership with Michael Essien before the Ghanaian's move to Chelsea, is regarded as one of Europe's finest midfielders.
His representative Frederic Guerra told Sky Sports News: "I think Mahamadou is the best defensive midfielder in Europe. As a consequence, he will soon play for one of the best clubs in Europe.
Guerra revealed that United had enquired about the player last summer, and sees Old Trafford as a possible destination for his client - but also predicts interest from Chelsea and Real Madrid.
"We know that Chelsea are looking for a player to replace Claude Makelele, who is getting older," he said. "We also know that Manchester United are looking for a defensive midfielder to replace Roy Keane.
"Besides, Real Madrid haven't got a defensive midfielder. It would be logical for Mahamadou to play for one of those teams. Last summer, there has been contact with Manchester United."
The 24-year-old international covets a move to the Premiership above any other league, according to Guerra.
"The Premiership is, by far, his favourite league. I can't confirm that he will play there next year, but he would like to. He also likes the Spanish league, in second position. Then, in third position, he likes the Calcio (Serie A)."
Reports in Italy's Gazetta Dello Sport also tip United to move for AC Milan midfielder Gennaro Gattuso.
With David Gill recently revealing that the club are in the market for 'one or two big signings' this summer and an obvious need for midfield reinforcements, such speculation is only going to increase over the coming months.
Report by Steve Bartram.
methodmich@fok.nlquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Geweldig, waar kan ik naar toe mailen?!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verder zou Ajax als keeper voor volgend seizoen inderdaad het oog hebben laten vallen op Harald Wapenaar.
Een deal die Vitesse zo'n 9 ton zou opleveren, als hij werkelijk voor 18 miljoen euro verkast.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:40 schreef brighton het volgende:
[..]
Een deal die Vitesse zo'n 9 ton zou opleveren, als hij werkelijk voor 18 miljoen euro verkast.
quote:Bij een transfer van 18 miljoen euro is de kopende club 900.000 euro (5 procent) aan solidariteitspremie verschuldigd aan de FIFA. De wereldvoetbalbond verdeelt dat bedrag onder de clubs die Diarra tussen zijn 12de en 23ste hebben opgeleid; 5 procent voor de eerste twee jaar, tien voor de overige. Vitesse zou voor de drie Arnhemse jaren 30 procent van 900.000 euro ontvangen; 270.000 euro.
Ik vind het wel erg veel geld voor een verdediger van het kaliber Dingsdag....quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef savelkoul het volgende:
jezuschristus, 2,5 miljoen? naar psv? is die gast zo goed dan?
ik zou hem nog niet gratis willen hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg veel geld voor een verdediger van het kaliber Dingsdag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |