Wie??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liam Kearney naar Heerenveen
Spits van Cork City, Heerenveen wil ¤ 15.000 betalen, Cork City wil wat meer. Ook Shelbourne aast op deze Corkey.quote:
was Kearney niet transfervrij? of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spits van Cork City, Heerenveen wil ¤ 15.000 betalen, Cork City wil wat meer. Ook Shelbourne aast op deze Corkey.
Nouja heeft Heerenveen toch ervaring mee binnenkortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cork wil geld zien. Er zal vast nog wel een arbitragezaak volgen.
Nee, maar die 15.000 is vast ergens op gebaseerd. Cork vraagt 'n ton geloof ik. Als Heerenveen echter niet meer dan 15.000 euro er voor over heeft dan vraag ik me af of die gast wel zo goed is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Nouja heeft Heerenveen toch ervaring mee binnenkort![]()
Maar 15.000 euro lijkt me toch niet veel als je voor Huntelaar 8(??) miljoen hebt gekregen??
30.000 en dan ophouden met zeuren![]()
Vast bij Fortuna S - Helmond Sport ofzo...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand bij welke wedstrijd Fred van der Hoorn gisteren zat?
Dit is gewoon een gokje?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vast bij Fortuna S - Helmond Sport ofzo...
Ja, wilde gok.quote:
15.000? wat is voor amateur speler?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Spits van Cork City, Heerenveen wil ¤ 15.000 betalen, Cork City wil wat meer. Ook Shelbourne aast op deze Corkey.
Rojerquote:Op zondag 22 januari 2006 11:37 schreef Vandalist het volgende:
Moet wel nu Powel naar alle waarschijnlijkheid weg gaat naar Millwal, wie moet dan de doelpunten gaan maken voor Den Bosch?
zal ik hem zelf brengen? of weet je, ik moet morgen toch met de trein naar breda, dan laat ik hem wel uitstappen op den bosch centraal, dat moet hem toch lukken...quote:
Rojer gaat niet weg. Emmen deed onlangs ook al navraag en Vitesse heeft duidelijk gezegd geen spelers naar GGD-ploegen te sturen.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:59 schreef pekel het volgende:
Roy Stroeve aan het eind van het seizoen transfervrij weg van ADO Den Haag naar FC Emmen.
Ik zou het fantastisch en knap voor Den Bosch vinden als ze Rojer los weten te kweken.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Goede aanwinst voor Emmen.
En we zullen zien
Mwah..een middenvelder voor een aanvaller lijkt me sterk.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef Elvislives het volgende:
Misschien is er wel iets geregeld met de transfer van Verhaegh naar vitesse met rojer...?
en met Bos als trainer.... (Davids,Dors...)quote:Op zondag 22 januari 2006 18:25 schreef Elvislives het volgende:
Misschien is er wel iets geregeld met de transfer van Verhaegh naar vitesse met rojer...?
Ja humorquote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef marsu het volgende:
Princa Rajcomar verkast naar PSV. 90 procent zeker, morgen ondergaat hij de medische keuring.
Ga toch weg manquote:Op zondag 22 januari 2006 22:16 schreef marsu het volgende:
Het is geen grap. Hugo Borst zal naar alle waarschijnlijkheid het nieuws bevestigen in Studio Voetbal.
De zondag 2e klasser?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef marsu het volgende:
Princa Rajcomar verkast naar PSV. 90 procent zeker, morgen ondergaat hij de medische keuring.
Komt AD bij jou ook op zondag?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:22 schreef marsu het volgende:
Niet persoonlijk natuurlijk. Stond in AD sportwereld.
Ja, nee, hij was in de war. Hij bedoelde natuurlijk 'Pierre naar Feyenoord'.quote:
Jammer toch dat zo'n goede verdediger meteen denkt dat ie alles is..quote:Op maandag 23 januari 2006 03:15 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens Jaap Visser in de Café de Sport zal Daniël Majstorovic Twente binnen nu en drie dagen verlaten. Volgens ingewijden zou het gaan om een Duitse club. Omdat hij regelmatig misplaatste vedetteneigingen vertoont zijn de meeste supporters hier trouwens niet eens rouwig om. Kunnen we er misschien nog enkele miljoenen aan over houden. Nu Rini Coolen nog weg en het komt misschien toch nog goed met FC Twente.
Ja, VDL kan naar elke middenmotor in Nederland.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:42 schreef Eilanden het volgende:
Op Bsiderats staat dat NAC nog een middenvelder en een aanvaller wil aantrekken om het vertrek van Van Hooijdonk te compenseren. Van der Leegte wordt genoemd als middenvelder
Hoe zit het nou met Rajcomarquote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef marsu het volgende:
Ailton naar HSV, Everton wil Samaras
Waar dan? In het Dichtbij gedeelte zeker?quote:Op zondag 22 januari 2006 22:22 schreef marsu het volgende:
Niet persoonlijk natuurlijk. Stond in AD sportwereld.
Hij gaat naar NAC volgens de snor. Omdat Lok hem nog kent van NEC. Wielaert ook naar NAC.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:00 schreef Afunados het volgende:
Aanvaller Frank Demouge staat bij drie clubs in de belangstelling, MVV, ADO Den Haag en FC Den Bosch. MVV is het meest concreet. De clubs zouden de Nijmegenaar per direct willen overnemen.
Ja, laat de snor met demouge maar ongelijk hebben zegquote:Op maandag 23 januari 2006 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij gaat naar NAC volgens de snor. Omdat Lok hem nog kent van NEC. Wielaert ook naar NAC.
Hoogendorp en ook Henry van der Vegt (RKC bestuur) ontkennen in alle toonaarden.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef brighton het volgende:
Rick Hoogendorp naar Wolfsburg voor 2,5 mlj.
Of ze houden het nog geheim tot de officiele prestenatie bij VFLquote:Op maandag 23 januari 2006 22:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hoogendorp en ook Henry van der Vegt (RKC bestuur) ontkennen in alle toonaarden.
Dus of het is niet rond of niet waar.
quote:United Line Up Record Shirt Deal
Five multi-national companies are queueing up to offer a record-busting shirt sponsorship deal to Manchester United. Chief executive David Gill claims United are on course to smash Juventus' world-record Ł15m-a-year shirt sponsorship deal after being dumped by Vodafone. UAE-based airline Etihad Airways and electronics giants Sony have both been linked with a mammoth sponsorship deal with United.
Harry Harris, Daily Express
???quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niet echt 'n "transfer"-gerucht, maar 't valt wel in de voetbalcategorie:
[..]
is hij gisteren niet door de keuring heen gekomen?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef marsu het volgende:
Nee helaas, hartproblemenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is hij gisteren niet door de keuring heen gekomen?
bevestigdquote:Op maandag 23 januari 2006 15:45 schreef Kaalhei het volgende:
Dirk-Jan Derksen naar VVV
Dan vind ik 't raar dat dit nu boven komt? Heb je 'n bron?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
???
De nieuwe sponsor is al een tijdje bekend,LG.
Bron: Voetbal Internationalquote:Iwan Redan probeert het nu bij Numancia
24/1/2006 14:51
Iwan Redan is aan een nieuwe proefperiode begonnen. De aanvaller, die bij Willem II mag vertrekken, heeft zijn tenten opgeslagen bij de Spaanse tweededivisionist Numancia.
Eerder probeerde Redan een contract te verdienen bij de Engelse clubs Preston North End, Sheffield Wednesday en Ipswich Town. De proefperiodes resulteerden in geen van de gevallen in een overeenkomst.
In Spanje hoopt de 25-jarige spits op meer geluk. Bij Willem II lijkt hij zijn krediet te hebben verspeeld. Een maand geleden werd Redan samen met Kevin Bobson uit de selectie gezet. Beide spelers toonden te weinig inzet. In tegenstelling tot Bobson is Redan nog niet terug in de a-selectie.
Camoranesi: Z'n zaakwaarnemer op de Italiaanse TV n.a.v. het feit dat Marchionni bij Juve komt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:32 schreef Jopiler het volgende:
Bron Camoranesi en Materazzi?
Stond vanmorgen ook in de Spits, maar verder heb ik nog niks er over gezien. Iemand die hier meer van weet?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:05 schreef brighton het volgende:
Rick Hoogendorp naar Wolfsburg voor 2,5 mlj.
Het stond op VI als zijnde een feit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:37 schreef -J-D- het volgende:
Hoogendorp en ook Henry van der Vegt (RKC bestuur) ontkennen in alle toonaarden.
Dus of het is niet rond of niet waar.
Wat zou ik die kanibaal graag in een THFC shirtje willen zien lopen. Helaas zal het wel onzin zijn en komt der kanibal nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:52 schreef marsu het volgende:
[..]
Het stond op VI als zijnde een feit.
Overige transfergeruchten: Masjtorovic naar HSV ivm met mogelijk vertrek Boularouz naar Tottenham Hotspur. Ramon Zomer naar Heerenveen.
Kennen we hem toch nog bewonderenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef brighton het volgende:
Gluscevic naar RKC.
Dan zou een overgang van Hoogendorp naar Wolfsburg al (zo goed als) rond zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:01 schreef brighton het volgende:
Gluscevic naar RKC.
Niemand, ze gaan misschien nog iemand huren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:37 schreef DeVinger het volgende:
@ TerroRobbie
wie gaat Den Bosch eigenlijk halen voor de twee vertrekkende spelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |