quote:Smoky's latest bandit is this JDM Skyline CV35, or what we roundeyes know as the Infiniti G35 Coupe. When most of us hear Skyline, dreams of the monstrous GT-R begin to dance through our heads. However, there is no GT-R model for this current generation Skyline--yet. For the '07 model year, Nissan will throw down with an all-new GT-R. Rumors abound regarding the specs, and those techno twerps from our sister publication, Sport Compact Car, even ran a shot of a test mule on the cover of their Feb. '05 issue. Early speculation, pontification, and downright guesstimation predict that the powerplant will be anything from a turbo'd 3.0-, 3.2-, or 3.5L variant of the VQ-series V-6 to either an NA or a turbo VK45 V-8.
quote:Such conjecture can create an untold amount of talk from us, but not from Smoky. Rather than talk about it or wait for it, Smoky built his own Skyline CV35 GT-R. While there are many twin-turbo kits on the market for the VQ, and Nissan's GT-R will probably be offered with the same configuration, this was not enough for the Top Secret GT-R.
quote:Smoky plucked a plus-size 4.5L VK45 V-8 from a Nissan Cima (our Infiniti Q45) to drive his Skyline. But a GT-R, be it from Nissan or Top Secret, just isn't a GT-R without some boost. To this end a matched set of HKS GT2835 turbos was plumbed into the mix. To handle the power, VQ30 rods and pistons were employed in the bottom end. Because a twin-turbo V-8 demands massive amounts of fuel and air, two Bosch fuel pumps force-feed Top Secret 720cc injectors while a pair of Pulsar throttle bodies brings in the air. The star of the air/fuel show is the Top Secret original surge tank intake manifold. This piece is so bad it's good, with its flawless finish and exquisite fabrication. Keeping everything cool like Fonzie is an ARC radiator and an intercooler set up in a righteous V-mount configuration. When the tuning is complete, Smoky estimates that his GT-R hybrid will put down in excess of 800 hp!
Werkzequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:19 schreef Klonk het volgende:
ja![]()
om te voorkomen dat het me nog een keer gebeurt ga ik maar eens aan het werk![]()
hadden de oudere skylines btw een inline 6? (R30, R31?)quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:34 schreef Hugster het volgende:
Een Skyline hoort een jankende inline 6 te hebben
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hadden de oudere skylines btw een inline 6? (R30, R31?)
dat weet ik?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
een 3.0 6-lijn TT volgens mij, al ben ik niet zeker of het ook echt 3.0 was. Dat R30 tm 34 staat gelijk aan E21, E30, enz van BMW, is dus het model nummer.
quote:
Nu vind je de zachte G wel aantrekkelijk?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:45 schreef vlad het volgende:
[..]
even vergeten dat je uit limburg komt
![]()
R30, 2.0 4 cilinder met en zonder turbo!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hadden de oudere skylines btw een inline 6? (R30, R31?)
wou dat ik dat kon zeggenquote:
tuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nu vind je de zachte G wel aantrekkelijk?
het zou dan ook een kloon van mij kunnen zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik een kloon aanmaak ga ik niet zeggen dat ze uit Limburg komt.
Dat zou wel erg doordacht zijn! En het zou ook dom zijn om in de PTA slowchat te posten
!
pepsiquote:
praat je dan een bandje vol over hoe pepsi cola beter is dan coca cola?quote:
Zolang ik niet Scheveningen hoef te zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:41 schreef lipje het volgende:
[..]
praat je dan een bandje vol over hoe pepsi cola beter is dan coca cola?![]()
v8 in Brera GTA ??quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:45 schreef Alfisti het volgende:
fappen
http://img153.imageshack.us/img153/2378/1331222vj.jpg
4 maanden en dan willen samenwonenquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Wat een doos, zo'n gozer is het niet eens waard om over na te denken
kan iemand het teiltje even doorschuiven?quote:Hey mijn lieve zachtzoetige aardbei lipjes ik wou zeggen dat ik heel veel van je hou en dat ik je niet kwijt wil ik weet niet echt te bedenken wat ik moet zeggen maar dat kwam rechtstreeks vanuit me hartje wil je never nooit kwijt voor altijd bij je zijn tot de dood ons scheid
Kusje van je mannetje gregie
lipje = gay?quote:Hey mijn lieve zachtzoetige aardbei lipje, ik wou zeggen dat ik heel veel van je hou en dat ik je niet kwijt wil ik weet niet echt te bedenken wat ik moet zeggen maar dat kwam rechtstreeks vanuit me hartje wil je never nooit kwijt voor altijd bij je zijn tot de dood ons scheid
Kusje van je mannetje gregie
net als Greggie (en alle FBG's) eet ik van ALLE walletjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef vlad het volgende:
of is dit een verzoek aan lipje?![]()
[..]
lipje = gay?![]()
![]()
Donna heeft echt een profiel aangemaakt om nog meer te gaan stangenquote:
slipjes?... neu twee keer een lipje is...quote:
greggie is geen FBGquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:11 schreef lipje het volgende:
[..]
net als Greggie (en alle FBG's) eet ik van ALLE walletjes![]()
letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef PeuRac het volgende:
je bent trouwens wel heel erg dom als je je met 24jr laat naaien door iemand van 18![]()
heb je die vriendenlijst van Greggie gezien? 90% foto's van vrouwenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Donna heeft echt een profiel aangemaakt om nog meer te gaan stangen![]()
ow ik welquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef PeuRac het volgende:
je bent trouwens wel heel erg dom als je je met 24jr laat naaien door iemand van 18![]()
Trouwens, ik kan niet zien wat er in het gastenboek van die gast staat??
exactemundoquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:16 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je die vriendenlijst van Greggie gezien? 90% foto's van vrouwen![]()
en waarschijnlijk allemaal gejat
zoals het een Antiliaan betaamd
Mocht ie willenquote:
http://img153.imageshack.us/img153/9651/133134rs.jpgquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
v8 in Brera GTA ??![]()
(en heb je meer pics?)
en dan een paar super naïve vrouwen het bed in lullen. t Gaat m niet om de liefde, maar alleen om de sex en de aandacht. En die vrouwen zien dat niet. Hij kickt juist op deze aandacht: twee vrouwen die om je vechtenquote:
ben ik de enige die daar letterlijk gezien geen moeite mee zou hebben?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef PeuRac het volgende:
Als ze zo lelijk is als op die foto en een kind heeft, wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar letterlijk gezien geen moeite mee zou hebben?![]()
Och heerlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Mocht ie willen![]()
maar de FBG eten wel van alle walletjes
ja tog sweetiequote:
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
je wilt vriendjes maken met tha_freak door een dag na de aanpassing van de OP je pic te veranderenquote:
preciesquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
je wilt vriendjes maken met tha_freak door een dag na de aanpassing van de OP je pic te veranderen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
je wilt vriendjes maken met tha_freak door een dag na op dezelfde dag als de aanpassing van de OP je pic te veranderen![]()
Tering hoe doet die gozer datquote:
Die ziet er niks anders uit als die andere Brera's die ik heb gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://img153.imageshack.us/img153/9651/133134rs.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/1738/133149mu.jpg
http://img153.imageshack.(...)omeobrera12sb0tg.jpg
http://img141.imageshack.(...)omeobrera01sb4kj.jpg
* Alfisti gaat koelkastje inbouwen!
brommervrindquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een schitterende machine in de OP zeg![]()
![]()
nee ik ben niet verdwaald![]()
eensch!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een schitterende machine in de OP zeg![]()
![]()
nee ik ben niet verdwaald![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:39 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
eensch!
(wel verdwaald.. wtf doe ik in deze slowchat)
Dat maakt hem niet minder mooiquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Jimmeh het volgende:
Dat is geen Skyline, maar een lelijke Infiniti die met GT-R badges aant pimpen is, zoiets als een BMW 316 met een M badge achteropok, deze heeft wel power, maar dan nog.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:20 schreef Natalie het volgende:
i-spy24 blijft bezig in DIG en zat nog in zijn proeftijd van z'n vorige DIG-ban. Nu twee weken weg.
Hugster vermaakt zich ook prima in DIG, echter op een manier waar wij niet blij van worden. Eerste forumspecifieke ban: week DIG.
quote:
wat heeft die i-spy eigenlijk allemaal uitgehaald dat je hem zo aanvalt?quote:
Jimmeh heeft wel gelijk dat die mods daar erg snel op hun tenen getrapt zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef Hugster het volgende:
Hij liegt al anderhalf jaar z'n hele leven bij elkaar op Fok, en ik plaatste meer wat algemeen bekende en eerder genoemde dingen onder elkaar in FB, en hoppa heb ik weer een ban te pakken
Ikzelf vind m'n ban erg onterecht, er zijn mensen die wel verder gaan tegen hem dan ik doe.
Dat is niet moeilijk, dat lukt mij nog zelfs denk kquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan een paar super naïve vrouwen het bed in lullen. t Gaat m niet om de liefde, maar alleen om de sex en de aandacht. En die vrouwen zien dat niet. Hij kickt juist op deze aandacht: twee vrouwen die om je vechten![]()
20 is toch wel de uiterste leeftijd hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
gaat lekkerquote:
zou ik je kunnen inhuren om voor mij de vrouwen mijn bed in te lullen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, dat lukt mij nog zelfs denk k
Jij hebt een dinquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:42 schreef vlad het volgende:
[..]
zou ik je kunnen inhuren om voor mij de vrouwen mijn bed in te lullen?![]()
doe ik zelf de rest wel![]()
![]()
"verandering van spijs doet eten" is het toch?quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:51 schreef vlad het volgende:
[..]
"verandering van spijs doet eten" is het toch?![]()
wees maar niet bang hoor. ik ben heel trouw aan mijn meissiezelfs in het buitenland
![]()
mja, maar ze moet soms ook even bijkomenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan hoef ik ze ook niet je bed in te lullen
Bij je din gaat dan vanzelf denk ik zo
koffie gevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:56 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, maar ze moet soms ook even bijkomen![]()
geprobeerd, maar lust ze nietquote:
quote:
Toppiequote:Op woensdag 8 februari 2006 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Groningen was puik.. oh wacht even, dat had ik ale ergens anders getypt, even een ctrl v maken....
Was leuk in groningen, mooie DVD gekocht, mooie CD gekocht, mooi stripboek gekocht, en 27 mooie foto's gemaakt Glimlach/Smile En Sandra is ook goed geslaagd
En als klap op de vuurpijl is mn minst favoriete BB lid een BoJootje aan het plegen
whihihih lolquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
geprobeerd, maar lust ze niet![]()
ik zeg nog: ga maar slapen, als je wat voelt kriebelen, ben ik dat![]()
maar werkt ook niet![]()
doe eens leuk nieuws ofzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:23 schreef Fwnk het volgende:
Zo het was weer raak in emmen:
Kruispunt 1: Audi 80 met 2 turken achterop een leswagen geklapt
300 meter verderop: Gericede Opel Corsa achterop een ford bestelbus (met trekhaak) geklapt, was weinig over van die corsa
tijdje later bij station scootergastje gevallen, ambu en politie erbij, leek vrij ernstig.
Andere 2 geen gewonden
wh00tquote:
En mn bed in elkaar geschroefdquote:
picsquote:
ik neukte een 23-jarige sandra toen ik 19 wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen muurkasten die je in en uit elkaar moet schroeven?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En mn bed in elkaar geschroefd
Het ligt lekker, maar wat een tyfusonhandig schijtding is het
Banboy Gangsterquote:
Systeemkastenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Geen muurkasten die je in en uit elkaar moet schroeven?
Die zijn het ergste![]()
oe das lekker makkelijkquote:
Als je dat maar beseftquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:06 schreef vlad het volgende:
[..]
Jimmeh heeft wel gelijk dat die mods daar erg snel op hun tenen getrapt zijn![]()
dan boffen we hier maar met die "freak en fries![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een gele Reliant Robin gespot en geklikt
Mja Groningen is leuk, ik mis het soms wel
Ik een nieuwe Maserati, maar die vond ik geen foonpic waardigquote:
hoe zit dat hier dan met proeftijd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan heb je nog veel geluk, ivm proeftijd en zo
Omgquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
doe eens leuk nieuws ofzo
Een fan van Star Trek is bankroet nadat hij meer dan 17.000 euro had uitgegeven om zijn huis om te bouwen tot de Starship Voyager. De Britse flat van Tony Alleyne heeft speciaal gevormde muren, blauw schemerlicht en een levensecht model van de teleportatiekamer uit de serie. Met zijn verbouwing hoopte Alleyne een trend te zetten. Echter, de verbouwing leverde alleen maar ellende op. Alleyne kwam diep in de schulden te zitten. Bovendien scheidde zijn vrouw van hem, nadat hij de koelkast had vervangen door een onhandig exemplaar uit Star Trek.
![]()
na eerste ban een maand of zo.. staat in de FAQ, maar de FAQ is kwijtquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
hoe zit dat hier dan met proeftijd?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Omg
das pas een echte fanboy
Ik zie de FBG nog niet in een 190D wonen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ow, ook nog een 190D met tribals en geblindeerde ramen er op gezet. En dat tot groot vermaak van de eigenaar.
Mensen die zo'n prachtig stukje autotechniek verminkenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest er om lachen
Je hebt de foto nog niet eens gezien aapquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mensen die zo'n prachtig stukje autotechniek verminken![]()
Een 190D moet origineel, mèt ruitjes bekledingquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt de foto nog niet eens gezien aap
dennenappel lighting bij mij, kwam aangereden bij een klant ergens in het buitengebied, ik remmen, bus glijd vrolijk door over een zooi natte dennenappelsquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:17 schreef Fugie het volgende:
grease lightning!
dat maakt je niet minder een sneaky bastardquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow ja, ik sta offline op MSN, ben druk met mn foto's aan het upppen
Ik sta al sinds m'n afstuderen 90% van de dag op offline weergeven, ideaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow ja, ik sta offline op MSN, ben druk met mn foto's aan het upppen
quote:
wel humor idd zo'n ding door je huisquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Alfisti het volgende:
OEW hebbe!
http://www.telegraaf.nl/i(...)o_doen_vergeten.html
Hij woont toch in Loosdrecht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Naar Soest rijden, snel weg uit dat Alfisti gat daaro
Niet meerquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij woont toch in Loosdrecht?
Ik ken de site jaquote:
Haaaaaaaaaaahahah geweldigquote:
Ik heb 0906-0911, lekker bellen met hem, lekker bellen met haarquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef ook_gek het volgende:
een kennis van me heeft ook een leuk telefoon deuntje.
Hoor je eerst dat geroep van een moskee heel lang en dan op eens een schaap
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz 190
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 08-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: tribals en geblindeerde ramen
Sinds december niet meer.......quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij woont toch in Loosdrecht?
Ja ik zal ze ff opnemenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kortenhoef, of all places![]()
![]()
![]()
!
Zonde
En meesterlijke site eh![]()
Je vindt waar je nu zit beter?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sinds december niet meer.......![]()
Loosdrecht is dood en zal altijd dood blijven met de huidige gemeenteraad, wat dat betreft kun je beter hier zitten.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vindt waar je nu zit beter?
Ik hou niet van waterquote:Ik vind Loosdrecht leuker maja, water eh![]()
ow het ligt aan MSN.. ik heb zonet iemand uit mn lijst getieft omdat ie in 3 minuten tijd 5 keer online kwamquote:
word er ook steeds afgemietert, instabiele tering meuk ontworpen en onderhouden door incapabele josti's.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow het ligt aan MSN.. ik heb zonet iemand uit mn lijst getieft omdat ie in 3 minuten tijd 5 keer online kwamIk dacht dat ie aandachtsgeil was
Mij heb je om die reden nog nooit uit je lijst gesmetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow het ligt aan MSN.. ik heb zonet iemand uit mn lijst getieft omdat ie in 3 minuten tijd 5 keer online kwamIk dacht dat ie aandachtsgeil was
moet je voorstelen hoe irritant deze persoon wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mij heb je om die reden nog nooit uit je lijst gesmeten![]()
Maart toch?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie vertelt aan Alfisti wanneer de gemeenteraadsverkiezingen zijn?![]()
leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Lancia Fulvia
Whahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef Sjoewe het volgende:
Mohammed je telefoon gaat of is het die van Fatima
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:26 schreef Sjoewe het volgende:
Mohammed je telefoon gaat of is het die van Fatima
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Lancia Fulvia
dankje, ik was op je aan het wachten nu.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:05 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me
ik snap je eerste zin nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
Waarschijnlijk omdat m'n werk het nodig vindt dat ik per minuut aangeef wat ik doe per dag
Godskolere deze 2 uur die daar inzitten mogen ze ook betalen vieze uitbuiters![]()
ik ga maar psp spelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje, ik was op je aan het wachten nu.
Zei ik al iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:38 schreef ook_gek het volgende:
ik zal jullie eens wat vertellen.
Sjoem is ijsmeis. Zins opbouwn is het zelfde. Bij elke reactie gebruikt ze een PI net zoals ijsmeis.
Achterlijk veel gebruik van !!!! ook achter smilies.
als je een kloon maakt en je wilt onbekend zijn zorg dan ook dat je schrijf stijl anders is en gebruik van leestekens![]()
dat ze ooit dat kind een rijbewijs hebben kunnen gevenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef Fugie het volgende:
dacht dat ijsmeis der civic weer tegen iets aan had geparkeerd
Hugster vermaakt zich ook prima in DIG, echter op een manier waar wij niet blij van worden. Eerste forumspecifieke ban: week DIG.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef Klonk het volgende:
Hugster heeft alweer een ban aan z'n broek hangen
En alweer een flink onterechte ban ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef Klonk het volgende:
Hugster heeft alweer een ban aan z'n broek hangen
al weer over dusquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Beide bans opgeheven naar mailcontact.
Kunnen dus weer posten.
Het logeerbed daar ligt best hard andersquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
Anders kan ik misschien bij Mukie overnachten?![]()
Oh toch maar een hotel betaald door de baas danquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het logeerbed daar ligt best hard anders
Maar Mukie is wel keigezellig natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh toch maar een hotel betaald door de baas dan
maar dat zijn ook kutbedden
Gezelliger dan 4 muren zijn gok ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar Mukie is wel keigezellig natuurlijk
Neem je je 467 labradors toch meequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gezelliger dan 4 muren zijn gok ik
In m'n vito is maar ruimte voor 466quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Neem je je 467 labradors toch mee![]()
oO<
kan het niet terugvinden, posts zijn allemaal gedeletequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En alweer een flink onterechte ban ook
dan staat hij bij de user notes in het kort waarom hij een ban gehad heeftquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan het niet terugvinden, posts zijn allemaal gedelete![]()
duhquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dan staat hij bij de user notes in het kort waarom hij een ban gehad heeft![]()
heb er al 1quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef M5 het volgende:
wie maakt 801?
Nee, ik heb ook pas net gegeten, dus als ik een toetje had had ik dat ook pas net opquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:43 schreef Klonk het volgende:
is kwart voor 10 een rare tijd om vla te eten ?
gelukkig maarquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook pas net gegeten, dus als ik een toetje had had ik dat ook pas net op
moeilijk he opmaakcodesquote:
altijd tochquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je zien hoe gaar ik ben
wat heb je gedaan danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |