quote:Smoky's latest bandit is this JDM Skyline CV35, or what we roundeyes know as the Infiniti G35 Coupe. When most of us hear Skyline, dreams of the monstrous GT-R begin to dance through our heads. However, there is no GT-R model for this current generation Skyline--yet. For the '07 model year, Nissan will throw down with an all-new GT-R. Rumors abound regarding the specs, and those techno twerps from our sister publication, Sport Compact Car, even ran a shot of a test mule on the cover of their Feb. '05 issue. Early speculation, pontification, and downright guesstimation predict that the powerplant will be anything from a turbo'd 3.0-, 3.2-, or 3.5L variant of the VQ-series V-6 to either an NA or a turbo VK45 V-8.
quote:Such conjecture can create an untold amount of talk from us, but not from Smoky. Rather than talk about it or wait for it, Smoky built his own Skyline CV35 GT-R. While there are many twin-turbo kits on the market for the VQ, and Nissan's GT-R will probably be offered with the same configuration, this was not enough for the Top Secret GT-R.
quote:Smoky plucked a plus-size 4.5L VK45 V-8 from a Nissan Cima (our Infiniti Q45) to drive his Skyline. But a GT-R, be it from Nissan or Top Secret, just isn't a GT-R without some boost. To this end a matched set of HKS GT2835 turbos was plumbed into the mix. To handle the power, VQ30 rods and pistons were employed in the bottom end. Because a twin-turbo V-8 demands massive amounts of fuel and air, two Bosch fuel pumps force-feed Top Secret 720cc injectors while a pair of Pulsar throttle bodies brings in the air. The star of the air/fuel show is the Top Secret original surge tank intake manifold. This piece is so bad it's good, with its flawless finish and exquisite fabrication. Keeping everything cool like Fonzie is an ARC radiator and an intercooler set up in a righteous V-mount configuration. When the tuning is complete, Smoky estimates that his GT-R hybrid will put down in excess of 800 hp!
Werkzequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:19 schreef Klonk het volgende:
ja![]()
om te voorkomen dat het me nog een keer gebeurt ga ik maar eens aan het werk![]()
hadden de oudere skylines btw een inline 6? (R30, R31?)quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:34 schreef Hugster het volgende:
Een Skyline hoort een jankende inline 6 te hebben
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hadden de oudere skylines btw een inline 6? (R30, R31?)
dat weet ik?!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
een 3.0 6-lijn TT volgens mij, al ben ik niet zeker of het ook echt 3.0 was. Dat R30 tm 34 staat gelijk aan E21, E30, enz van BMW, is dus het model nummer.
quote:
Nu vind je de zachte G wel aantrekkelijk?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:45 schreef vlad het volgende:
[..]
even vergeten dat je uit limburg komt
![]()
R30, 2.0 4 cilinder met en zonder turbo!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hadden de oudere skylines btw een inline 6? (R30, R31?)
wou dat ik dat kon zeggenquote:
tuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nu vind je de zachte G wel aantrekkelijk?
het zou dan ook een kloon van mij kunnen zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik een kloon aanmaak ga ik niet zeggen dat ze uit Limburg komt.
Dat zou wel erg doordacht zijn! En het zou ook dom zijn om in de PTA slowchat te posten
!
pepsiquote:
praat je dan een bandje vol over hoe pepsi cola beter is dan coca cola?quote:
Zolang ik niet Scheveningen hoef te zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:41 schreef lipje het volgende:
[..]
praat je dan een bandje vol over hoe pepsi cola beter is dan coca cola?![]()
v8 in Brera GTA ??quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:45 schreef Alfisti het volgende:
fappen
http://img153.imageshack.us/img153/2378/1331222vj.jpg
4 maanden en dan willen samenwonenquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Wat een doos, zo'n gozer is het niet eens waard om over na te denken
kan iemand het teiltje even doorschuiven?quote:Hey mijn lieve zachtzoetige aardbei lipjes ik wou zeggen dat ik heel veel van je hou en dat ik je niet kwijt wil ik weet niet echt te bedenken wat ik moet zeggen maar dat kwam rechtstreeks vanuit me hartje wil je never nooit kwijt voor altijd bij je zijn tot de dood ons scheid
Kusje van je mannetje gregie
lipje = gay?quote:Hey mijn lieve zachtzoetige aardbei lipje, ik wou zeggen dat ik heel veel van je hou en dat ik je niet kwijt wil ik weet niet echt te bedenken wat ik moet zeggen maar dat kwam rechtstreeks vanuit me hartje wil je never nooit kwijt voor altijd bij je zijn tot de dood ons scheid
Kusje van je mannetje gregie
net als Greggie (en alle FBG's) eet ik van ALLE walletjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:09 schreef vlad het volgende:
of is dit een verzoek aan lipje?![]()
[..]
lipje = gay?![]()
![]()
Donna heeft echt een profiel aangemaakt om nog meer te gaan stangenquote:
slipjes?... neu twee keer een lipje is...quote:
greggie is geen FBGquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:11 schreef lipje het volgende:
[..]
net als Greggie (en alle FBG's) eet ik van ALLE walletjes![]()
letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef PeuRac het volgende:
je bent trouwens wel heel erg dom als je je met 24jr laat naaien door iemand van 18![]()
heb je die vriendenlijst van Greggie gezien? 90% foto's van vrouwenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Donna heeft echt een profiel aangemaakt om nog meer te gaan stangen![]()
ow ik welquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef PeuRac het volgende:
je bent trouwens wel heel erg dom als je je met 24jr laat naaien door iemand van 18![]()
Trouwens, ik kan niet zien wat er in het gastenboek van die gast staat??
exactemundoquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:16 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je die vriendenlijst van Greggie gezien? 90% foto's van vrouwen![]()
en waarschijnlijk allemaal gejat
zoals het een Antiliaan betaamd
Mocht ie willenquote:
http://img153.imageshack.us/img153/9651/133134rs.jpgquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
v8 in Brera GTA ??![]()
(en heb je meer pics?)
en dan een paar super naïve vrouwen het bed in lullen. t Gaat m niet om de liefde, maar alleen om de sex en de aandacht. En die vrouwen zien dat niet. Hij kickt juist op deze aandacht: twee vrouwen die om je vechtenquote:
ben ik de enige die daar letterlijk gezien geen moeite mee zou hebben?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:14 schreef PeuRac het volgende:
Als ze zo lelijk is als op die foto en een kind heeft, wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar letterlijk gezien geen moeite mee zou hebben?![]()
Och heerlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Mocht ie willen![]()
maar de FBG eten wel van alle walletjes
ja tog sweetiequote:
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ben ik de enige die daar letterlijk gezien geen moeite mee zou hebben?![]()
je wilt vriendjes maken met tha_freak door een dag na de aanpassing van de OP je pic te veranderenquote:
preciesquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
je wilt vriendjes maken met tha_freak door een dag na de aanpassing van de OP je pic te veranderen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
je wilt vriendjes maken met tha_freak door een dag na op dezelfde dag als de aanpassing van de OP je pic te veranderen![]()
Tering hoe doet die gozer datquote:
Die ziet er niks anders uit als die andere Brera's die ik heb gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://img153.imageshack.us/img153/9651/133134rs.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/1738/133149mu.jpg
http://img153.imageshack.(...)omeobrera12sb0tg.jpg
http://img141.imageshack.(...)omeobrera01sb4kj.jpg
* Alfisti gaat koelkastje inbouwen!
brommervrindquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een schitterende machine in de OP zeg![]()
![]()
nee ik ben niet verdwaald![]()
eensch!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een schitterende machine in de OP zeg![]()
![]()
nee ik ben niet verdwaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |