Nou, eerst heb ik een korte beschrijving gegeven van het hele verhaal en wat er allemaal gebeurd is, en dat hij nu na een periode van stilzwijgen in een radio-interview heeft gezegd dat hij best aan wetenschappelijk onderzoek wil meewerken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:10 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Om te melden dat Robbert wel mee wil werken aan een onderzoek toch? Ben wel benieuwd hoor!
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou, eerst heb ik een korte beschrijving gegeven van het hele verhaal en wat er allemaal gebeurd is, en dat hij nu na een periode van stilzwijgen in een radio-interview heeft gezegd dat hij best aan wetenschappelijk onderzoek wil meewerken.
En of zij daar belangstelling voor zouden hebben, of wellicht een beter idee hebben.
Valt wel mee hoor, verbindingen (aspecten) met de ascendant zijn veel relevanter.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:07 schreef Gorian het volgende:
[..]
Lijkt me, als je astrologie serieus neemt, vrij relevant dan.
ik zou het héél vreemd vinden als hij het wel zou zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat het Pikki is...jij wel he?![]()
Nathan Fake zal er wel weer zittenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Stenny het volgende:
Joh wat zit er in de lucht, iets heel moois.(opmerking tussendoor).
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik hoef mezelf niet op msn
Aaargh! ZEG HET! NU!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Stenny het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:07 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb inmiddels gemaild naar de directeur van het Parapsychologisch Instituut in Utrecht en naar professor Bierman van de UvA. Ben benieuwd, als ik antwoord krijg laat ik dat jullie natuurlijk direct weten
Nu ga ik Paravisie nog mailen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarom vind jij die graad van de ascendant zo belangrijk?
Die verteld alleen maar hoe iemand zich aan de "buitenwereld" presenteerd, niet meer en niet minder.
Ik heb nooit gezegd hoor dat ik zijn gegevens niet had![]()
Ik vond het wel mooi dat Robbert wist dat er mensen waren die met zijn boek waar zijn foto opstaat hem licht en steun konden zenden, heb ik ook gedaan trouwens ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:24 schreef Stenny het volgende:
Moet ik dan gaan mailen met een of andere stichting die Robbert dan moet gaan uitnodigen? Ik denk dat die knul zijn eigen boontjes wel kan doppen! Ik heb niks gezegd over het feit dat het niet goed is als hij zich laat testen onder toeziend oog van wetenschappersquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Op mij komt jullie gedrag uitermate defensief over. Robbert heeft de vrijheid hier te posten en misschien doet hij dat ook wel. Er is niets mis mee als wij blij zijn met zijn nieuws op Omroep Brabant dat hij met de wetenschap wil samenwerken. Echter lijkt het wel of jullie het maar niets vinden dat hij dit gezegd heeft. Heeft hij zich 'vertippt' misschien dan? Ja, dit is weer Duits, het betekent: heeft hij teveel gezegd, teveel toegezegd?
hm je valt toch op jonger?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Stenny het volgende:
[..]
In het interview was duidelijk te horen dat hij heel goed van alles op de hoogte is, zelfs de bron van de geneologie site noemde hij en hij leek i.m.o. zelfs wel verguld met het feit dat genverbrander woord van het jaar is geworden. Ik zet erop in dat hij zeer regelmatig hier meeleest en zelfs hier post, misschien via iemand anders. Ja, en hij weet ook wie 'Sten Oomen' is.![]()
Er zit progressie in de lucht.... Kijk ook naar Boulevard vanavond. Er zijn mensen mee bezig, Marietje, Skepsis.nl...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef Indirah het volgende:
[..]
Moet ik dan gaan mailen met een of andere stichting die Robbert dan moet gaan uitnodigen? Ik denk dat die knul zijn eigen boontjes wel kan doppen! Ik heb niks gezegd over het feit dat het niet goed is als hij zich laat testen onder toeziend oog van wetenschappers
Vergeet jij niet dat ik gelukkig getrouwd ben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:40 schreef Indirah het volgende:
[..]
hm je valt toch op jonger?![]()
![]()
![]()
zie je nu wel sten
je bent verliefd op robbert geef het nu maar toe
Jij hebt het over huis acht en twaalf, dan moet je dus zijn ascendant graad hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarom vind jij die graad van de ascendant zo belangrijk?
Die verteld alleen maar hoe iemand zich aan de "buitenwereld" presenteerd, niet meer en niet minder.
Ik heb nooit gezegd hoor dat ik zijn gegevens niet had![]()
Dude, zou je dat bij mij ook eens willen doen ? Die rekeningen van NUON komen me echt m'n neus uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:38 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat Robbert wist dat er mensen waren die met zijn boek waar zijn foto opstaat hem licht en steun konden zenden, heb ik ook gedaan trouwens ....![]()
![]()
Jij niet wil je zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:40 schreef Indirah het volgende:
[..]
hm je valt toch op jonger?![]()
![]()
![]()
zie je nu wel sten
je bent verliefd op robbert geef het nu maar toe
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dude, zou je dat bij mij ook eens willen doen ? Die rekeningen van NUON komen me echt m'n neus uit![]()
Zullen ze Robbert vanavond misschien uit gaan dagen om mee te gaan werken aan onderzoekje? Als ik er zo over nadenk zou dat heel goed kunnen. Dan kan hij er eigenlijk niet zo goed onderuit...quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Er zit progressie in de lucht.... Kijk ook naar Boulevard vanavond. Er zijn mensen mee bezig, Marietje, Skepsis.nl...
planeten in de huizen ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, verbindingen (aspecten) met de ascendant zijn veel relevanter.
Er zijn bijv. genoeg mensen die zich naar de "buitenwereld" heel mooi voordoen maar die in weze niet zo "leuk" zijn en dat vertellen die verbindingen dan.
hahaha, zie jij ook altijd dubbele tijden toevalligquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef pikki het volgende:
Indirah, nu post jij al de 2de keer gelijktijdig met mij, ...zou Robbert daar voor iets tussen zitten , oh jeetje ...![]()
Weet je wat ik trouwens zo stom vind? Dat er mensen zijn die zeggen 'hoe kunnen er nou maar 12 typen mensen zijn?! Ik geloof niet in die onzin'quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Indirah het volgende:
[..]
planeten in de huizen ook
en in en uitgaande aspecten
en verbanden tussen planeten ook!
De aspecten zijn zeker ook belangrijk!
Maar het wil dus niet zeggen dat een horoscoop een totaalplaatje is dat zwart wit is. De een gaat goed om met een moeilijk aspect en een ander gebruikt een moeilijk aspect juist in het nadeel. Dit is ook persoonsgebonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |