Ja of nee en 30+ of 30- is genoeg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mja, ik ga een beetje gegevens geven over chicks die geen kinderen willen aan jou.
zijn mensen die wél kinderen willen nu al gestoordquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Yeah right, dumbass.
Alsof iedereen veel kostende, luide, hyperactieve, rotzooi makende, je sociaale levend ombrengende kinderen wilt, we zijn niet allemaal gestoord.![]()
Ik ben zo'n chick (30+) die absoluut geen kinderen wil en dat roep ik al vanaf mijn 12e of zo. Als mijn partner perse kinderen zou willen ben ik bang dat we een heel groot probleem krijgen en de relatie zou denk ik snel afgelopen zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 03:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja of nee en 30+ of 30- is genoeg.
Oh ja? Goh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De behoefte zal er echter bij iedereen zijn.
Dus het hoogste doel in het leven van een vrouw is kinderen uitpoepen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:57 schreef Tobbes het volgende:
Als 'moeder-zijn' geen wens meer mag zijn, het meest fundamentele ideaal dat een vrouw heeft, wat gun jij je vrouw dan? Waar moet jouw vrouw dan voor leven?
Ik heb bezwaar tegen kinderen.. Ik wil ze niet namelijk. Ik vind kinderen van anderen leuk voor een uurtje, daarna mogen ze terug geparkeerd worden bij pa en ma. Maar volgens jou lieg ik?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Geen bull. Een stelling die ik wel durf te nemen, dat is het!
Als mensen zeggen geen kinderen te willen, dan hebben ze daar veelal praktische en/of economische bezwaren tegen. De behoefte zal er echter bij iedereen zijn.
Helpt geen zier. Kende mijn vriend al drie jaar voor we wat kregen, hebben het vaak genoeg hierover gehad destijds, dus ik wist dat hij zijn zachtst gezegd niet staat te juichen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:31 schreef Xennia het volgende:
Het in het vervolg eerder in een relatie checken of hij/zij uberhaupt open staat voor kinderen, ooit
dat zou ik niet kunnen. Mijn kinderwens is altijd zo groot geweest dat ik zelfs geen man zou willen voor wie het niet per se moet, en bij wie ik aanvoel dat hij het eerder op de lange baan zou schuiven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:39 schreef innovative het volgende:
Ach, we zien wel, het is nog zo ver weg (zijn 22 en 21 jaar). Eerst maar eens afstuderen, samenwonen, LEVEN!!!
Dit klinkt wel erg dwangmatig. Stel dat je beide wel wilt, maar het op een of andere manier niet kan. Wat dan? Zou je hele leven lang ongelukkig zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat zou ik niet kunnen. Mijn kinderwens is altijd zo groot geweest dat ik zelfs geen man zou willen voor wie het niet per se moet, en bij wie ik aanvoel dat hij het eerder op de lange baan zou schuiven.
ik zou niet het risico willen lopen om jaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan te modderen om dan op een dan al veel oudere leeftijd te moeten vaststellen dat het voor hem echt niet moet... want dan zal ik opnieuw moeten beginnen met iemand anders, ik kan en wil niet leven zonder kinderen, dus ja ...
maar iedereen is verschillend uiteraard
Tja, de hele evolutie is gebaseerd om je genen door te geven, dus ja het doel van leven is om nieuw leven te scheppen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dus het hoogste doel in het leven van een vrouw is kinderen uitpoepen ?
Jij legt de lat wel erg laag.
Tja, hij zegt nu "als het moet, dan 'mag' je er wel twee". De schatquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dat zou ik niet kunnen. Mijn kinderwens is altijd zo groot geweest dat ik zelfs geen man zou willen voor wie het niet per se moet, en bij wie ik aanvoel dat hij het eerder op de lange baan zou schuiven.
ik zou niet het risico willen lopen om jaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan te modderen om dan op een dan al veel oudere leeftijd te moeten vaststellen dat het voor hem echt niet moet... want dan zal ik opnieuw moeten beginnen met iemand anders, ik kan en wil niet leven zonder kinderen, dus ja ...
maar iedereen is verschillend uiteraard
adopteren ...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:50 schreef kriele het volgende:
Dit klinkt wel erg dwangmatig. Stel dat je beide wel wilt, maar het op een of andere manier niet kan. Wat dan? Zou je hele leven lang ongelukkig zijn?
ik denk het wel, ja ...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:57 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb trouwens het idee vrouwen minder snel geneigd zijn geen kinderen te willen dan mannen. Deelt iemand die gedachte?
Leuke gedachte voor je vriend/man om te weten dat hij dan niet voldoende is. Dat je met hem niet gelukkig zou zijn, dat hij in dat geval niet genoeg is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
adopteren ...
en ja, een leven zonder kinderen, dan zou ik inderdaad ongelukkig zijn. Ik zal er wel proberen mee te leven, maar ik zal ongelukkig zijn, ja. dat zal vreten.
Evolutie gaat over groepen, niet over individuen. Het kan ook gunstig zijn voor de genenpool van een groep als niet iedereen kinderen krijgt. Kijk b.v. naar mieren en bijen waar alleen de koningin jongen krijgt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:53 schreef Hapsje het volgende:
[..]
Tja, de hele evolutie is gebaseerd om je genen door te geven, dus ja het doel van leven is om nieuw leven te scheppen.
En vrouwen mogen dan het "zware" werk moeten doen, mannen hebben evengoed dit doel in hun leven...
wij wel. Er was een grote kans dat wij een medische weg zouden moeten bewandelen, en dat heb ik hem vroeg in de relatie ook verteld. Dat ik alles zou uitproberen om kinderen te krijgen. Hij was akkoord.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:54 schreef innovative het volgende:
Tja, hij zegt nu "als het moet, dan 'mag' je er wel twee". De schat. Maar ik kan er mee leven. Ik modder niet aan, ben nu harstikke gelukkig met hem, en ga er vanuit dat we samen door kunnen. Tot nog toe komen "grote" beslissingen uiteindelijk altijd weer op hun pootjes terecht zonder dat het al te veel moeite kost.
Ik weet namelijk ook dat als we het wel zouden proberen en het lukt niet, hij zeker niet bereid is om de medische weg te bewandelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |