abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34849130
Dit is een vraagstuk waar ik me soms wel eens mee bezighou. Stel je wil later kinderen, je ontmoet de man/vrouw van je dromen maar dan wanneer het allemaal wat serieuzer wordt blijkt dat de ander helemaal geen kinderen wil. Wat doe je dan?
pi_34849223
Een hond nemen
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_34849352
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:12 schreef Thy... het volgende:
Een hond nemen
Je weet wat er met die Francaise is gebeurd he?
pi_34851437
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:09 schreef -Wolf- het volgende:
Dit is een vraagstuk waar ik me soms wel eens mee bezighou. Stel je wil later kinderen, je ontmoet de man/vrouw van je dromen maar dan wanneer het allemaal wat serieuzer wordt blijkt dat de ander helemaal geen kinderen wil. Wat doe je dan?
Het in het vervolg eerder in een relatie checken of hij/zij uberhaupt open staat voor kinderen, ooit
pi_34851449
Uiteindelijk wil iedereen kinderen. En mensen die zeggen dat ze geen kinderen willen, liegen.
  Donald Duck held woensdag 8 februari 2006 @ 01:33:54 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_34851472
als zij er écht geen wilt, zou ik niet verder gaan met haar
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_34851479
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:32 schreef Tobbes het volgende:
Uiteindelijk wil iedereen kinderen. En mensen die zeggen dat ze geen kinderen willen, liegen.
Waarom zou iedereen kinderen willen?
pi_34851487
Dan neem ik een Foster Parents kind
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34851495
Zou voor mij genoeg reden om de relatie te beeindigen.

Wel eerst proberen om hem in te laten zien dat een leven zonder kinderen erg leeg is.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_34851501
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:34 schreef Gekkenhuis_v het volgende:

[..]

Waarom zou iedereen kinderen willen?
Omdat iedereen ook kind geweest is.
pi_34851512
quote:
Wat is dat nou voor bull?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
pi_34851521
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Das een sterk argument ja
Games
pi_34851522
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dus
pi_34851536
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor bull?
Geen bull. Een stelling die ik wel durf te nemen, dat is het!

Als mensen zeggen geen kinderen te willen, dan hebben ze daar veelal praktische en/of economische bezwaren tegen. De behoefte zal er echter bij iedereen zijn.
pi_34851591
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als mensen zeggen geen kinderen te willen, dan hebben ze daar veelal praktische en/of economische bezwaren tegen. De behoefte zal er echter bij iedereen zijn.
Ik geloof niet dat iedereen behoefte heeft aan een kind.
pi_34851616
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:40 schreef Gekkenhuis_v het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat iedereen behoefte heeft aan een kind.
Ik denk van wel
pi_34851629
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Zo zeer als ik graag kinderen wil kan ik me terdege voorstellen dat er mensen zijn die daar niet voor gaan.
Een mens die bijvoorbeeld niets voor kinderen voelt zal je niet snel tot andere gedachten brengen.
Dus gevoelsmatig speelt wel degelijk mee lijkt mij.
Games
pi_34851723
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:42 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Zo zeer als ik graag kinderen wil kan ik me terdege voorstellen dat er mensen zijn die daar niet voor gaan.
Een mens die bijvoorbeeld niets voor kinderen voelt zal je niet snel tot andere gedachten brengen.
Dus gevoelsmatig speelt wel degelijk mee lijkt mij.
Ik geloof niet dat er mensen zijn die niets voor kinderen voelen. Misschien verdringen ze het, maar uiteindelijk heeft iedereen een zwak voor kinderen.
pi_34851782
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:46 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er mensen zijn die niets voor kinderen voelen. Misschien verdringen ze het, maar uiteindelijk heeft iedereen een zwak voor kinderen.
Ik ken mensen die zich doodergeren aan kinderen, dan bedoel ik vanaf baby tot een jaar of 12.

Komop, kinderen zijn niet voor iedereen een wens.
Games
pi_34851852
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:49 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik ken mensen die zich doodergeren aan kinderen, dan bedoel ik vanaf baby tot een jaar of 12.

Komop, kinderen zijn niet voor iedereen een wens.
Och, ik erger me verschrikkelijk aan irritante, huilende kut koters. Maar dat staat totaal los van een kinderwens.
pi_34851917
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:52 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Och, ik erger me verschrikkelijk aan irritante, huilende kut koters. Maar dat staat totaal los van een kinderwens.
Ik denk dat iedereen zich daaraan ergert.
Toch zijn er mensen die bij het gehuil van een baby smelten en mensen die bij het gehuil van een baby zich ergeren.

Jouw kinderwens staat los van een ander zijn kinderwens.
Niet IEDEREEN wil graag nageslacht
Games
pi_34852049
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen zich daaraan ergert.
Toch zijn er mensen die bij het gehuil van een baby smelten en mensen die bij het gehuil van een baby zich ergeren.

Jouw kinderwens staat los van een ander zijn kinderwens.
Niet IEDEREEN wil graag nageslacht
Bron?
pi_34852087
quote:
pi_34852127
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:03 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Bron?
Wilde gok.

http://www.kindervrijforum.nl/
Games
pi_34852147
In mijn geval hield het op....
Ik noem het gunnen....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34852180
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Wilde gok.

http://www.kindervrijforum.nl/
Dat is geen bewijs. Ik beaam wel dat mensen uit rationele overwegingen geen kinderen besluiten te 'nemen', maar ik weiger te geloven dat deze mensen dit uit emotionele, intuitieve beweegredenen doen.
pi_34852241
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dat is geen bewijs. Ik beaam wel dat mensen uit rationele overwegingen geen kinderen besluiten te 'nemen', maar ik weiger te geloven dat deze mensen dit uit emotionele, intuitieve beweegredenen doen.
Jij leeft duidelijk in een wereld waarin geen geloof is voor andere meningen

Begrijp me niet verkeerd, ik kan me een leven zonder kinderen niet voorstellen, maar kan wel begrijpen dat er mensen zijn die geen kinderen willen en totaal de wens ontbreekt van kinderen hebben/krijgen.
Games
pi_34852373
Ik hoop dat er morgen een psycholoog een kijkje komt nemen en een link kan geven naar verschillende onderzoeken die mijn stelling (dat een ieder een innerlijke kinderwens heeft) ondersteunen. Volgens mij ligt het in het verlengde van Freud.

Die heeft de wijsheid natuurlijk ook niet in pacht, maar ik voel me toch sterker staan met zijn steun.
pi_34852440
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:20 schreef Tobbes het volgende:
Ik hoop dat er morgen een psycholoog een kijkje komt nemen en een link kan geven naar verschillende onderzoeken die mijn stelling (dat een ieder een innerlijke kinderwens heeft) ondersteunen. Volgens mij ligt het in het verlengde van Freud.

Die heeft de wijsheid natuurlijk ook niet in pacht, maar ik voel me toch sterker staan met zijn steun.
Succes Tobbes

* Dit lijfje taait af en gaat slapen
Games
pi_34852485
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:23 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Succes Tobbes

* Dit lijfje taait af en gaat slapen
Slaap lekker, en denk er nog eens over na als je naar het plafond ligt te staren.
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:40:13 #31
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34852741
quote:
Yeah right, dumbass.
Alsof iedereen veel kostende, luide, hyperactieve, rotzooi makende, je sociaale levend ombrengende kinderen wilt, we zijn niet allemaal gestoord.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:41:34 #32
117776 OFfSprngr
pi_34852772
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
Zou voor mij genoeg reden om de relatie te beeindigen.

Wel eerst proberen om hem in te laten zien dat een leven zonder kinderen erg leeg is.
ROFL, eerst desperatly proberen aan te tonen dat iemand geen leven heeft om een gat in je eigen te vullen, gadverdamme wat ben jij een ziek persoon.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_34852797
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:40 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Yeah right, dumbass.
Alsof iedereen veel kostende, luide, hyperactieve, rotzooi makende, je sociaale levend ombrengende kinderen wilt, we zijn niet allemaal gestoord.
Dat zeg ik toch? Ik stel slechts dat mensen altijd de innerlijke drang hebben.

Maar aan de andere kant...als zelfs het lukt om een kindje met de rest van zijn leven te combineren...
pi_34852805
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:41 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

ROFL, eerst desperatly proberen aan te tonen dat iemand geen leven heeft om een gat in je eigen te vullen, gadverdamme wat ben jij een ziek persoon.
Doe eens vriendelijk.
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:47:19 #35
117776 OFfSprngr
pi_34852866
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:43 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Ik stel slechts dat mensen altijd de innerlijke drang hebben.

Maar aan de andere kant...als zelfs [afbeelding] het lukt om een kindje met de rest van zijn leven te combineren...
Ja want als Dinand iets kan.. ga eens weg met je obsessie van uberslechte kutmuziek, ga eens echte muziek luisteren en denk eens na voordat je iets zegt over _iedereen_ gare rand******
.
.
pi_34852880
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:47 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ja want als Dinand iets kan.. ga eens weg met je obsessie van uberslechte kutmuziek, ga eens echte muziek luisteren en denk eens na voordat je iets zegt over _iedereen_ gare rand******
Zoals? Offspring?
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:50:55 #37
117776 OFfSprngr
pi_34852917
Off topic discussie vanaf hier verwijderd.
MUZiek is elders .

[ Bericht 61% gewijzigd door Copycat op 08-02-2006 08:49:54 ]
.
.
pi_34852927
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:41 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik zou proberen om hem in te laten zien wat ik in kinderen zie.

Verder zou ik begrip hebben als hij het anders zou zien dan ik, zou voor mij wel een reden zijn om de relatie te beeindigen omdat ik me een leven zonder kinderen niet kan voorstellen.
Games
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:55:36 #39
117776 OFfSprngr
pi_34852958
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik zou proberen om hem in te laten zien wat ik in kinderen zie.

Verder zou ik begrip hebben als hij het anders zou zien dan ik, zou voor mij wel een reden zijn om de relatie te beeindigen omdat ik me een leven zonder kinderen niet kan voorstellen.
Ik wel, want heb je nu al kinderen?, nee.. nou dan..
Verder.. ik vindt het maar belachelijk gedrag om liefde op te geven voor illusieve gedachtengang van dat kinderen zo ubergeweldig zullen zijn, neem een hond of zo, want meer mensen.. dat is ECHT wat de wereld nodig heeft eh..
www.vhemt.org

Edit:
quote:
02:58:14 <hikari> Children are a side effect of love, not the purpose.
.
.
pi_34852967
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Verder.. ik vindt het maar belachelijk gedrag om liefde op te geven voor illusieve gedachtengang van dat kinderen zo ubergeweldig zullen zijn, neem een hond of zo, want meer mensen.. dat is ECHT wat de wereld nodig heeft eh..
www.vhemt.org

Als 'moeder-zijn' geen wens meer mag zijn, het meest fundamentele ideaal dat een vrouw heeft, wat gun jij je vrouw dan? Waar moet jouw vrouw dan voor leven?
pi_34852973
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

www.vhemt.org
Stuk of wat

Heb een hond (had er 3)

De wereld zit ook echt te wachten op negatief gedrag
Games
  woensdag 8 februari 2006 @ 03:04:32 #42
117776 OFfSprngr
pi_34853035
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:57 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als 'moeder-zijn' geen wens meer mag zijn, het meest fundamentele ideaal dat een vrouw heeft, wat gun jij je vrouw dan? Waar moet jouw vrouw dan voor leven?
Wat is het fundamentele ideaal van een man dan?, moet die niet ook gerealiseerd worden?, want anders heb je nergens voor te leven eh..
Wordt wakker en ruik het nihilisme.
.
.
pi_34853046
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:04 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Wat is het fundamentele ideaal van een man dan?, moet die niet ook gerealiseerd worden?, want anders heb je nergens voor te leven eh..
Wordt wakker en ruik het nihilisme.
Het fundamentele ideaal van een man is de vrouw van zijn leven tevreden te stellen en te houden, om hier vervolgens zelf de vruchten van te plukken.
  woensdag 8 februari 2006 @ 03:07:23 #44
117776 OFfSprngr
pi_34853073
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:05 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Het fundamentele ideaal van een man is de vrouw van zijn leven tevreden te stellen en te houden, om hier vervolgens zelf de vruchten van te plukken.
En volgens wie wilt elke vrouw een kind?
.
.
pi_34853091
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:07 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En volgens wie wilt elke vrouw een kind?
Mij.
  woensdag 8 februari 2006 @ 03:09:23 #46
117776 OFfSprngr
pi_34853095
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:08 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Mij.
En jij hebt ongelijk.
.
.
pi_34853108
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:09 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En jij hebt ongelijk.
Want?
  woensdag 8 februari 2006 @ 03:11:49 #48
117776 OFfSprngr
pi_34853122
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Want?
Jij scheert alle vrouwen over een kam, er zijn genoeg chicks die geen kinderen willen.
.
.
pi_34853136
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:11 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Jij scheert alle vrouwen over een kam, er zijn genoeg chicks die geen kinderen willen.
Ken je ze? En hoe oud zijn ze?
  woensdag 8 februari 2006 @ 03:16:03 #50
117776 OFfSprngr
pi_34853155
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 03:13 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ken je ze? En hoe oud zijn ze?
Mja, ik ga een beetje gegevens geven over chicks die geen kinderen willen aan jou.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')