Ik snap m nog niet..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Orange Juice - Dutch Treats
Haajquote:
Neequote:
Muts! Tis een liedje wat net met die regel aan kwam zetten toen het topic sloot.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is Faith? En waarom moeten we d'r aanraken?
En waar blijft de foto van SAJ's biersixpack?
Ik las het jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj
Vorige topic: wonderer! 1 van onze dansers danst in Mama Mia hoorde ik vanavond
Ik zal 'm eens een keer uithorenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las het ja
Ik ben niet op de hoogte van ensemble leden meestal. Maar da's leuk. Heeft ie nog sappige nieuwtjes over de castleden?
Die kun je vast wel vinden op één van je downloadlocaties.quote:
Ow je nodigt me niet uit om een kopietje op te komen halen en je schilderwerk te bewonderen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kun je vast wel vinden op één van je downloadlocaties.
Met hoogglans!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
En waar blijft de foto van SAJ's biersixpack?
Alsof ik die film in mijn bezit heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow je nodigt me niet uit om een kopietje op te komen halen en je schilderwerk te bewonderen?
Ik heb m nog niet op gegoogledquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
A;sof ik die film in mijn bezit heb.
Ik ben net onder de douche geweest, dat gaat er niet meer van komen.quote:
Nat packje..ook goed natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben net onder de douche geweest, dat gaat er niet meer van komen.
Jij ging pitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nat packje..ook goed natuurlijk![]()
En ze zijn aan karaoke aan het doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb moet echt oordopjes hebben.. huisgenoot is met zn vriendin op de kamer naast me.. en er zit een dun gipswandje tussen...![]()
ik zal maar niet gaan nadoen wat ik hoor.. en probeer een donald duckje te lezen als afleiding.. morgen 7 uur opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ze zijn aan karaoke aan het doen?
Als je dat na zou gaan doen dan zal je de deur heel erg hard moeten dichtslaan met je vingers ertussen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik zal maar niet gaan nadoen wat ik hoor.. en probeer een donald duckje te lezen als afleiding.. morgen 7 uur op
truste
Nou moet ik zeker met een speech komen over hoe tolerant we zijn t.o.v. hetero's?quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh sorry. Ik mag hier niet.
Ja hoor post er maar op los....quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mag ik hier wel posten als vrouw en hetero?![]()
Ik denk niet dat ik veel gemeen heb met jullie ,daar niet van ,maar wil dat toch eens ff vragen .![]()
Gaan we dan samen ziek zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:37 schreef LuQas het volgende:
NEVER was one for a prissy girl
coquette
Call in for an ambulance
Reach high
doesn’t mean SHE’S holy
just means
She’s got a Cellular handy
almost brave
almost pregnant
almost in love
"VANILLA"
![]()
![]()
![]()
Ik ben ziek, alweer
je bent vrouw, je bent hetero, je hebt niet veel met ons gemeen en toch wil je meeposten ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mag ik hier wel posten als vrouw en hetero?![]()
Ik denk niet dat ik veel gemeen heb met jullie ,daar niet van ,maar wil dat toch eens ff vragen .![]()
Een tweede wonderer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef creno het volgende:
je bent vrouw, je bent hetero, je hebt niet veel met ons gemeen en toch wil je meeposten ?
Die gozer rechts ken ik volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:09 schreef Angelic1 het volgende:
Hey Jerruh, die jongen links op deze foto ken ik toch ook? (ik ben ook echt ho-pe-loos met namen en gezichten onthouden!)
[afbeelding]
Ik moet ff zijn rug zien, misschien herken ik hem dan wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die gozer rechts ken ik volgens mij.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet ff zijn rug zien, misschien herken ik hem dan wel.
Maar daar dat Camoth toch alquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
Een tweede wonderer?
Weer zo'n "ik ben eigenlijk een homo-man diep van binnen"-gevalletje?
N.a.v een topic over dit homotopic.Hier zouden geen hetero's mogen posten en jullie zouden helemaal niet tolerant zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef creno het volgende:
[..]
je bent vrouw, je bent hetero, je hebt niet veel met ons gemeen en toch wil je meeposten ?
van mij mag je hoor, wees welkom, maar waarom wil je dan meeposten ?
En vul het lijstje ook ff in dan
Ligt eraan hoe ze zich gedragen als ze beginnen te posten in het topic. Als het niet goed valt krijgt diegene de volle laag terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
N.a.v een topic over dit homotopic.Hier zouden geen hetero's mogen posten en jullie zouden helemaal niet tolerant zijn.Dat vond ik discriminatie en wilde weten of dat echt zo is.
Het verhaaltje zat toch anders in elkaar.
En jullie zijn juist wél aardig blijktNou ja ,sommigen dan
Over dat ik niet veel gemeen heb met jullie ,dat weet ik eigenlijk niet.
Wie weet hebben we dezelfde smaak muziek ofzo.![]()
Maar mocht ik (straks) een keer iets lezen wat mij interesseert dan zal ik wel een reactie plaatsen.
Oja ,ik kan het lijstje niet invullen.![]()
naam foto enz., dan ebn ik sinds gister zijn 'baas' hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj
Vorige topic: wonderer! 1 van onze dansers danst in Mama Mia hoorde ik vanavond
Als ik daar de tijd voor zou hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:10 schreef Waxxer het volgende:
Om te ontspannen en de realiteit van alledag voor een bepaalde periode te ontvluchten?
idem hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ik daar de tijd voor zou hebbenMaar dan nam ik wel mijn vriendje mee!!
![]()
Ik heb ook geen tijd hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ik daar de tijd voor zou hebbenMaar dan nam ik wel mijn vriendje mee!!
![]()
CazzyBeebiequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze zich gedragen als ze beginnen te posten in het topic. Als het niet goed valt krijgt diegene de volle laag terug
Nu heb ik van mezelf al kuren genoeg, daarvoor hoef ik niet naar zo'n oord toequote:
Nou, voortaan je eten prakken en onafgebroken uit het raam turen en je waant je in een rusthuis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu heb ik van mezelf al kuren genoeg, daarvoor hoef ik niet naar zo'n oord toe
maar een weekje in een rusthuis zou niet verkeerd zijn![]()
Maar gelukkig hoef ik nog maar 4 weekjes en mag ik dan op vakantie![]()
al zal het van rusten daar wel weer niet van komen![]()
maar in mijn ogen is een rustoord niet hetzelfde als een oudemannenhuis hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, voortaan je eten prakken en onafgebroken uit het raam turen en je waant je in een rusthuis.
Tja...ff weg van al het gezeik op m'n werk klinkt wel goed, maar ik moet ook idem-en.....want als ik dan toch ergens naar toe ga, dan maar met Ramon.quote:
Ach...er gaan zoveel rare verhalen over het [HOMO] topic de ronde....zo zou er beweerd worden dat wij heel bitcherig doen....nou...echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
N.a.v een topic over dit homotopic.Hier zouden geen hetero's mogen posten en jullie zouden helemaal niet tolerant zijn.Dat vond ik discriminatie en wilde weten of dat echt zo is.
Zoals altijd zit het verhaal toch net iets anders in elkaar.....maar ja mensen houden van roddelen....uuuh andere mensen dan he...wij niet.quote:Het verhaaltje zat toch anders in elkaar.
Dank jequote:En jullie zijn juist wél aardig blijktNou ja ,sommigen dan
Dat zou wat zijn zeg.quote:Over dat ik niet veel gemeen heb met jullie ,dat weet ik eigenlijk niet.
Wie weet hebben we dezelfde smaak muziek ofzo.![]()
Uuh moet je nie gewoon het lijstje copy/pasten in een nieuwe reactie en dan je antwoorden er achter kalken? Dacht zo iets...quote:Maar mocht ik (straks) een keer iets lezen wat mij interesseert dan zal ik wel een reactie plaatsen.
D'r zijh hier de laatste tijd maar weinig relletjes geweestquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef Semisane het volgende:
Ach...er gaan zoveel rare verhalen over het [HOMO] topic de ronde....zo zou er beweerd worden dat wij heel bitcherig doen....nou...echt niet.![]()
![]()
Dat zijn homo's ook niet. Bah vieze hetero's! Ze doen al die vieze smerige hetero-dingen op straat, en ze dringen hun ziekelijke levenstijl aan iedereen op, de hele reclame en televisie wereld is doordrenkt met dat walgelijk heteroistische denken!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
N.a.v een topic over dit homotopic.Hier zouden geen hetero's mogen posten en jullie zouden helemaal niet tolerant zijn.
Bah vrouwen! We lusten geen harige vis hier! Weg! Vort!quote:Dat vond ik discriminatie en wilde weten of dat echt zo is.
Nee hoor! Weg met alle hetero's en vrouwen. God hates straights AND women!quote:Het verhaaltje zat toch anders in elkaar.
Homo-kusje omdat je me niet aardig vind!quote:En jullie zijn juist wél aardig blijktNou ja ,sommigen dan
toch niet alweer een chick-with-dick!?quote:Over dat ik niet veel gemeen heb met jullie ,dat weet ik eigenlijk niet.
Funker Voght? Kein Mitleid fur die Mehrheid? Ladytron? Suicide Commando? Wumperscut?quote:Wie weet hebben we dezelfde smaak muziek ofzo.![]()
ah vieze vrouwen ook altijd met die praatjes van ze! Bleeech waarom denken vrouwen toch altijd dat homo's helemaal meiden-gek zijn, dat alle homo's opeens gewoon wijven met lul zijn, en dat ze graag vriendinnen willen hebben enzo.quote:Maar mocht ik (straks) een keer iets lezen wat mij interesseert dan zal ik wel een reactie plaatsen.
Amenquote:
Wie?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
Die ubergeile roadie van Simple Plan is pas 19![]()
PTquote:
Je praat in raadsels kind.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PT![]()
God..die is dit weekend zo zwaar mn prooi![]()
PT is een roadie van Simple Plan, keigeil en blijkt nu pas 19 te zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je praat in raadsels kind.
Volgens mij mis ik een hoop algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PT is een roadie van Simple Plan, keigeil en blijkt nu pas 19 te zijn!
Simple Plan is een pop/punk bandjequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik een hoop algemene ontwikkeling.
Ja dat weet ik dan weer wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Simple Plan is een pop/punk bandje
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer wel.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriend en die heet google.
Gisteren te lang in de verfdampen gestaan ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik een hoop algemene ontwikkeling.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat zijn homo's ook niet. Bah vieze hetero's! Ze doen al die vieze smerige hetero-dingen op straat, en ze dringen hun ziekelijke levenstijl aan iedereen op, de hele reclame en televisie wereld is doordrenkt met dat walgelijk heteroistische denken!
Bah, ik spuug op hetero's!
Abominaties in de ogen van God zijn ze!
[..]
Bah vrouwen! We lusten geen harige vis hier! Weg! Vort!
[..]
Nee hoor! Weg met alle hetero's en vrouwen. God hates straights AND women!
[..]
Homo-kusje omdat je me niet aardig vind!
[..]
toch niet alweer een chick-with-dick!?
[..]
Funker Voght? Kein Mitleid fur die Mehrheid? Ladytron? Suicide Commando? Wumperscut?
[..]
ah vieze vrouwen ook altijd met die praatjes van ze! Bleeech waarom denken vrouwen toch altijd dat homo's helemaal meiden-gek zijn, dat alle homo's opeens gewoon wijven met lul zijn, en dat ze graag vriendinnen willen hebben enzo.
mocht het vanavond nog steeds niet goed zijn. laat het dan even via MSN wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grr..24 7 blijft haken op 97.4 %
Ha, daar is het zonnestraaltje van het topic weerquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef TehRockstar het volgende:
Simple Plan is zo Avril Lavigne.
En Avril Lavigne is kut.
Dus beiden moeten dood.
Zeg ga jij eens ergens ander puberen...K3 is ook niet echt wat je zegt goed hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef TehRockstar het volgende:
Simple Plan is zo Avril Lavigne.
En Avril Lavigne is kut.
Dus beiden moeten dood.
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens ergens ander puberen...K3 is ook niet echt wat je zegt goed hoor.![]()
Al die kids ook die denken dat ze al op hun 14de een ontwikkelde muzieksmaak hebben....![]()
Ik vind het niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geweldig dat sommige mensen altijd vergeten erbij te zetten:
ik vind
Doe ik per definitie niet, want wat ik vind, moet iedereen maar vinden, want ik ben goed.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geweldig dat sommige mensen altijd vergeten erbij te zetten:
ik vind
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Doe ik per definitie niet, want wat ik vind, moet iedereen maar vinden, want ik ben goed.![]()
Elitaire rijke kut-nichtjesquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Doe ik per definitie niet, want wat ik vind, moet iedereen maar vinden, want ik ben goed.![]()
Snap dr de ballen van..ik bid wel op mn torrentquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Goed hequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Elitaire rijke kut-nichtjes
op MTV vind k ze geweldigquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Goed he
Ben helemaal niet rijk trouwens...wel Elitair en .....laat ook maar.
Kijk geen MTV, dat is voor puberende losertjes.quote:
wat moet jij dan toch een doorzettingsvermogen hebben om het hier te kunnen volhouden met al dat idols een Big Brother gepostquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kijk geen MTV, dat is voor puberende losertjes.Ik kijk uuuuh...eigenlijk geen tv...alleen series op dvd's enzow.
Oh..ik heb geen TV-leven...
![]()
Ik negeer die posts gewoon.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat moet jij dan toch een doorzettingsvermogen hebben om het hier te kunnen volhouden met al dat idols een Big Brother gepost![]()
Laat me raden het volgende 16 in een dozijn bandje....quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Laat me raden het volgende 16 in een dozijn bandje....
* Semisane kijkt met weemoed terug naar de vroege jaren 90, waar nog "echte" bands zomaar uit het niets hun muziek met ons "normale stervelingen " deelde.![]()
moet je deze week bij radio Veronica zijnquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:21 schreef Semisane het volgende:
* Semisane kijkt met weemoed terug naar de vroege jaren 90, waar nog "echte" bands zomaar uit het niets hun muziek met ons "normale stervelingen " deelde.
Die bestonden toen al.quote:
Ja hoor, maar ik lees nooit terug...wellicht helpt dat ook.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dan is terug lezen nog wel te doen, kan je zo de helft wegstrepen![]()
Ach...ik heb de meeste die ik interesant vind toch hier wel op mp3....kan ik zo ook luisteren zonder dat domme gewauwel van die dj's er tussen door.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je deze week bij radio Veronica zijn![]()
Hoer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Die bestonden toen al.Maar ok die mogen ook. Ben onder de indruk dat je dat zo snel erbij hebt kunnen googlen TRS
lucky youquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...ik heb de meeste die ik interesant vind toch hier wel op mp3....kan ik zo ook luisteren zonder dat domme gewauwel van die dj's er tussen door.
Lieverd, ik kan je vertellen dat ik verre van een hoer ben, ben namelijk nog nooit betaald voor mijn "lichaamlijke" diensten. Je kan je afvragen of dat eigenlijk wel zo positief is, maar goed.quote:
Ach het is niet echt mijn band, maar kut zijn ze toch niet. Heb ze nog wel eens in een voorprogramma van 1 of ander concert mogen mee maken. Maar ja de bands waar ik het over had zijn meer:quote:Hey is een leuk liedje, voor de rest zijn the Pixies kut.
Gewoon naar het eind bedrag kijken en dat eventueel betalen CDP.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die t-mobile factuur is ook echt niet te begrijpen
Ach...een voordeel van een systeembeheerder he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lucky you
ik moet me hier behelpen met een desktop waarvan de speakers uitgeschakeld zijn
dus ben ik op transistorradio aangewezen![]()
ja maar dr gaat wat af en wat bij..*clueless*quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon naar het eind bedrag kijken en dat eventueel betalen CDP.
Geen dank.
Maakt niet uit....dat wat onder de streep staat betalen, behalve als het een creditnota is....dan krijg je dat gene onder de streep.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja maar dr gaat wat af en wat bij..*clueless*
Ga je rondjes rennen in je huis. Tjonge ik moet ook iedereen hier van raad voorzien he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Sunjammer het volgende:
*verveel*
Lijkt me niet zo verstandig nuquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ga je rondjes rennen in je huis. Tjonge ik moet ook iedereen hier van raad voorzien he.![]()
En je verwacht van ons dat we daar verandering in kunnen brengenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:45 schreef Sunjammer het volgende:
*verveel*
En sinds wanneer is iets dat leuk is, ook verstandig?quote:
Niet, I guess?quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
En sinds wanneer is iets dat leuk is, ook verstandig?
ik rij geen VW polo.quote:
http://www.amsterdamhotspots.nl/drinkgrandcafes.htmlquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:09 schreef petre86 het volgende:haaai boppers
wie weet een lekker restaurantje in a'dam centrum?
Tief een eind op zeg met je 'Boppers'quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:09 schreef petre86 het volgende:haaai boppers
wie weet een lekker restaurantje in a'dam centrum?
met wel beide eigen laptopquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tief een eind op zeg met je 'Boppers'
![]()
ow god.. dit is sick.. beiden online op een bed
teveel restaurants... welke is een aanrader? ( geen italiaan)quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
http://www.amsterdamhotspots.nl/drinkgrandcafes.html![]()
het pakhuisquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
teveel restaurants... welke is een aanrader? ( geen italiaan)
Is er een topic over ons?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
N.a.v een topic over dit homotopic.
Zullen we trouwen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als je even goed had gelezen dan had je gezien dat ik gewoon antwoord gaf op de vragen van Credo.
Maar in plaats daarvan gedraag jij je als een echte relnicht die vol vooroordelen ,wrok en frustratie zit.![]()
Ik heb absoluut niks tegen homo's of lesbo's. Waarom zou ik?
Figuren zoals jij die meteen beginnen te schelden en te doen geven de gaywereld een hele slechte naam,dus niet gaan zitten janken dat de wereld jou als persoon niet accepteerd,want dat krijg je met zulk onbeschoft gedrag.
En wat ''CHICK-WITH-THE-DICK? Ik ben een echte vrouw op en top. Ik ruik altijd lekker hoor en verder.. gaat je niks aan.
Het vrouwelijke hormoon oestrogeen was er eerder dan testosteron.Dus wat lul je nou over waar God van houdt.
Blijkbaar heb jij het heel moeilijk gehad in je leven waardoor je al je haat op mij projecteerd.
Maar dan heb je wel de verkeerde voor je.![]()
Oh en die kus,dat was lief bedoeld ,maar hoe jij dat opvat zegt wel weer genoeg.![]()
Jij bent 14, je weet nog nietsquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind het niet.
Ik weet dat het zo is.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent 14, je weet nog nietsJe DENKT alleen dat je iets weet
Edit: o wacht, tis rukpukje... die denkt niet, die schreeuwt alleen
SAJ weet wel wat lekker is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het pakhuis.
saj had geen verkeerde keuze toen
Ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
SAJ weet wel wat lekker is.
bij de dam in de buurt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
SAJ weet wel wat lekker is.
Aan die homo'squote:Op woensdag 8 februari 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Is er een topic over ons?
Worde we beroddeld?!
*snel fotoboek checkt *quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
*snel fotoboek checkt *
Ik hou niet zo van trouwen,maar je hebt een lief koppie.![]()
Omg, kijk CDP'squote:Op woensdag 8 februari 2006 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent 14, je weet nog nietsJe DENKT alleen dat je iets weet
Edit: o wacht, tis rukpukje... die denkt niet, die schreeuwt alleen
je zinsbouw is verkeerd schatquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zeg ik wacht al uren, jij krijgt straf punt
Kan me niks schelen smurf.. Zet je cap op en dan gaan we eten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
je zinsbouw is verkeerd schat
ik begrijp het niet![]()
ik heb me cap al op schat.. die moet juist afquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kan me niks schelen smurf.. Zet je cap op en dan gaan we eten.
Ohquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb me cap al op schat.. die moet juist af![]()
Nou eerst een heerlijk etentje en dan heerlijke sex is een goede combi.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Kaneel, kokos, sex, peper, kip, mannen.
Niet in 1 schotel of zo hoor, maar apart kan ook.
niet te heerlijk.. anders zit je zo vol.. lastigquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou eerst een heerlijk etentje en dan heerlijke sex is een goede combi.![]()
Nee in een zijstraat van de heiligeweg, voetboogsteek. Tussen Uni bibiotheek en Maagdenhuis zeg maar.quote:
die grote? ( bieb?)quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee in een zijstraat van de heiligeweg, voetboogsteek. Tussen Uni bibiotheek en Maagdenhuis zeg maar.
Flagshipshop zelfs, maar heb zelden een winkel gezien met een kutter aanbod.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef TehRockstar het volgende:
In de heiligeweg zit de Diesel Store.
En ik m'n hoeden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
en the English Hatter.
Waar ik mijn sjaals haal.
Sjaals haal.
Dat kan ook.quote:
Je hebt flink aan je penis getrokken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef wonderer het volgende:
Moe maar voldaan.
Ja, Douwe begint al kale plekken te vertonen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt flink aan je penis getrokken?
Neequote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef Andyvie het volgende:
CDP had je 24 al binnen? Geef anders ff een seintje, dan geef ik je toegang tot mijn FTP als ik klaar ben met douchen en zo.
Modern daten via gay.nl...quote:hij: plannen voor vanavond?
Wil je wat plannen voor vanavond?
ik: nee, heb nog geen plannen (ik zwem altijd in de vrije tijd)
weet je iets leuks?
hij: kunnen gaan klussen
Die chinees van je spreekt me weer eens aan op MSNquote:
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die chinees van je spreekt me weer eens aan op MSN
Nik.s Hij had het moeilijk: problemen met ouders, uit met de vriend, tentamens niet gehaald, problemen met schoolgenoten en docent. Maar toen bleek dat ik nit in a'dam woonde zei ie "O w dan zal ik je niet meer storen" en weg was iequote:
Niks. Hij had het moeilijk: problemen met ouders, uit met de vriend, tentamens niet gehaald, problemen met schoolgenoten en docent. Maar toen bleek dat ik nit in a'dam woonde zei ie "O w dan zal ik je niet meer storen" en weg was iequote:
Weet ik veel waarom jij zou, maar wij hebben een hekel aan hetero's en vrouwen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb absoluut niks tegen homo's of lesbo's. Waarom zou ik?
Honey don't even go there! You're not even half the woman I am!quote:Figuren zoals jij die meteen beginnen te schelden en te doen geven de gaywereld een hele slechte naam,dus niet gaan zitten janken dat de wereld jou als persoon niet accepteerd,want dat krijg je met zulk onbeschoft gedrag.
What-EVER! Pish-posh touchy touchy pumpkin!quote:En wat ''CHICK-WITH-THE-DICK? Ik ben een echte vrouw op en top. Ik ruik altijd lekker hoor en verder.. gaat je niks aan.
Darling, terug naar de keuken jij. Snip snap!quote:Het vrouwelijke hormoon oestrogeen was er eerder dan testosteron.Dus wat lul je nou over waar God van houdt.
Sugah you ain't got what I want!quote:Blijkbaar heb jij het heel moeilijk gehad in je leven waardoor je al je haat op mij projecteerd.
Maar dan heb je wel de verkeerde voor je.![]()
See if I care, you Lindsay Lohan wannabe!quote:Oh en die kus,dat was lief bedoeld ,maar hoe jij dat opvat zegt wel weer genoeg.![]()
Die matige?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die chinees van je spreekt me weer eens aan op MSN
Die van gay.nl, die ene van laatst.quote:
Ik heb hekel aan wanhopige types, daar is meestal geen fatsoenlijk gesprek mee aan te knopen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nik.s Hij had het moeilijk: problemen met ouders, uit met de vriend, tentamens niet gehaald, problemen met schoolgenoten en docent. Maar toen bleek dat ik nit in a'dam woonde zei ie "O w dan zal ik je niet meer storen" en weg was ieOooooo DAT soort problemen! Problemen met droogstaan
Ik dacht dat je zo fijn kon praten met CDP?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan wanhopige types, daar is meestal geen fatsoenlijk gesprek mee aan te knopen.
Vre-se-lijk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan wanhopige types, daar is meestal geen fatsoenlijk gesprek mee aan te knopen.
Toch niet die één van Jerruh hé?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die van gay.nl, die ene van laatst.
Ze willen naar je toe komen en heel veel sex hebben. Meestal zijn ze nog jong en lekker ook. gewoon vreselijk.quote:
Maar ja, wat doe je er aan he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze willen naar je toe komen en heel veel sex hebben. Meestal zijn ze nog jong en lekker ook. gewoon vreselijk.
geen probleemquote:
Da's hier id buurtquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef Vlarp het volgende:
GVD!!!![]()
Ik krijg verdomme vandaag de bijna perfecte vacature in m'n schoot geworpen, is het in focking hoofddorp!Daar kan ik toch nooit snel komen
Mja, als ik "daar" in de buurt had gewoond dan had ik die vacature ook zeker met beide handen aangepakt..quote:
Dus... ga eindelijk het huis uit en ga in Hoofddorp wonen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, als ik "daar" in de buurt had gewoond dan had ik die vacature ook zeker met beide handen aangepakt..
Who wants to live in Hoofddorp?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus... ga eindelijk het huis uit en ga in Hoofddorp wonen?
ZIt een geweldige chinees in de hoofdstraat
Je wil er nog niet eens dood gevonden worden. Laat staan begraven!quote:
Mja.. ik ken nog zo'n plaatsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je wil er nog niet eens dood gevonden worden. Laat staan begraven!![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:21 deed Cairon het volgende:
[..mislukte wanhopige poging om zefverzekerd over te komen..]
Kijk en dat maakt alles duidelijk.quote:Honey don't even go there! You're not even half the woman I am!
't Is een begin.quote:
dat zeg je nou nooit tegn mijquote:
Jij bent dan ook niet zo lekker als Andyvie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zeg je nou nooit tegn mij
wat heeft hij wat ik niet hebquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo lekker als Andyvie.
Ik weet niet, ik mag jou wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kijk en dat maakt alles duidelijk.
Je bent gewoon getraumatiseerd en strontjaloers op echte vrouwen zoals ik.
Want dat zal jij nooit en te nimmer worden .
Hoe goed jij ook je best zal doen.
Maar ik heb geen hekel aan je hoor,ik vind je gewoon zielig.![]()
![]()
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat heeft hij wat ik niet heb
Seksie lach, opwindende haren, strak lichaam.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet eigenlijk...
Ik een strak lichaam? LOL, alleen maar omdat er geen grammetje vet aan zit, en opwindende haren? Tis model stand-2-van-de-tondeusequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Seksie lach, opwindende haren, strak lichaam.
All-es.
Nee, met een Nquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij jou begint het vast niet met een V?
Ik heb een vriendje viespeuk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik een strak lichaam? LOL, alleen maar omdat er geen grammetje vet aan zit, en opwindende haren? Tis model stand-2-van-de-tondeuse
Oh.. dat wat jij met die Striemijum van 400 euro's kan, dat kan ik ook met een apparaat van 129 euroquote:
Waar haal je vandaan dat mijn Streamium 400 kost? That's waaaaaay too duurquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. dat wat jij met die Striemijum van 400 euro's kan, dat kan ik ook met een apparaat van 129 euro
Dat was een aannamequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat mijn Streamium 400 kost? That's waaaaaay too duur
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een vriendje viespeuk!
Laat me met rust! OMG!
Waaromquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:50 schreef Cairon het volgende:
ik heb net 250 gram vijgen op...
morgen heb ik een probleem
Tuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:50 schreef wonderer het volgende:
Mooi zo! Rainbow
Maar hoe ga je die stipjes realiseren in je content? Achtgrond fixed?
Dan is ie niet echt leuk meer denk ik..quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:02 schreef Cairon het volgende:
dat lopende stoplicht mannetje komt niet goed naarvoren in je lay-out ik zou het iets kleiner maken waardoor het hoofd er ook op komen te staan.
Hij leert je alleen blijkbaar geen zakquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:10 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn nieuwe Nederlandsleraar is best schattig.
Misschien kun je het mannetje ergens klein nog laten terugkomen, zodat mensen het herkennen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan is ie niet echt leuk meer denk ik..
Zal het morgen eens proberen.. nu geen zin meer in
Ik mocht op t podium tijdens de openingquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Aaron d'ruit
ja sorry, ik lig een aantal dagen achter
V-hoven he
Ik vind m gewoonlijk stom, maar hij was zo cute toen hij ging huilenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Aaron d'ruit
ja sorry, ik lig een aantal dagen achter
V-hoven he
Ja ik heb alleen de herhaling van de show gekeken hoor. Ik ga niet helemaal wachten op die stomme backstage en die uitslag. Herhaling, en daarna op i-net de uitslag bekijken, klaar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind m gewoonlijk stom, maar hij was zo cute toen hij ging huilen![]()
![]()
Ik heb je niet gezien, maar ja, ik heb de opening dan ook niet gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik mocht op t podium tijdens de opening
Hij staat nu daar:quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien kun je het mannetje ergens klein nog laten terugkomen, zodat mensen het herkennen?
Ja, ik had hem vorig jaar ook al, maar toen viel het me niet zo op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij leert je alleen blijkbaar geen zak
Je zit ook continu te zwijmelen i.p.v. op te letten he
Jongens die huilen zijn cutequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen de herhaling van de show gekeken hoor. Ik ga niet helemaal wachten op die stomme backstage en die uitslag. Herhaling, en daarna op i-net de uitslag bekijken, klaar.
Er is er nog maar 1 onder de 18, dus die wordt nu mijn doelwitquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, ik had hem vorig jaar ook al, maar toen viel het me niet zo op.
En trouwens, ga maar bij de andere topicpuber piepen over correct gebruik van de Nederlandse taal.
Ik ben extreem eng als ik huilquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jongens die huilen zijn cute![]()
En misschien vind je het zelf niet, maar jij bent ook vast cute als je huilt![]()
![]()
Eensch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
en Vlarp nu is dat ding weer TE klein. Het mag best groot, maar als je die stippen ziet en je weet niet waar het vandaan komt kan het zijn dat je nooit het hele plaatje leert zien, en dan zijn het alleen maar een stel willekeurige stippen.
Als hij de kleur in rood of groen zou veranderen, dan zou het zichtbaar zijn en dan zou iedereen ook meteen de associatie met ene stoplicht maken, denk je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
en Vlarp nu is dat ding weer TE klein. Het mag best groot, maar als je die stippen ziet en je weet niet waar het vandaan komt kan het zijn dat je nooit het hele plaatje leert zien, en dan zijn het alleen maar een stel willekeurige stippen.
Hoe laat ben je hier?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef BB_Koning het volgende:
BB gaat de spanning van zich aftrainen![]()
wie is robbert?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef creno het volgende:
ik ga komende dinsdagnaar Brokeback mountain met Robbert
Ik ga m over hopelijk over 15 minuten zienquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef creno het volgende:
Het vriendje.quote:
Als je verbinding het blijft doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga m over hopelijk over 15 minuten zien
Van Creno.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:26 schreef Cairon het volgende:
het vriendje van wie?
*fingers crossed*quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Als je verbinding het blijft doen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:20 schreef Cairon het volgende:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Cairon het volgende:
jah.
en je hoeft niet zo'n emoticon te trekken hoor, ik probeer je alleen maar te helpen. Ondankbare hetero!
dat doe je maar in Saoedi-arabiëquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Cairon het volgende:
waarom wil niemand rellen?
Ik zou hem links onder het menu zetten, als logo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij staat nu daar:
[afbeelding]
Maar heb niet echt een handige plek voor 'm gevonden
Ik zou 'm weglaten, vind de skyline alleen al mooi, dat mannetje d'r overheen vind ik 't ei'k alleen ... um.... hoe zeg ik dat aardig? ... verpesten.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou hem links onder het menu zetten, als logo.
zie ik eruit als een moslim?quote:
Bring it onquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef Cairon het volgende:
waarom wil niemand rellen?
Ang3l en ik gaan zondagmiddagquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:22 schreef creno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |