Ik snap m nog niet..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Orange Juice - Dutch Treats
Haajquote:
Neequote:
Muts! Tis een liedje wat net met die regel aan kwam zetten toen het topic sloot.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is Faith? En waarom moeten we d'r aanraken?
En waar blijft de foto van SAJ's biersixpack?
Ik las het jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj
Vorige topic: wonderer! 1 van onze dansers danst in Mama Mia hoorde ik vanavond
Ik zal 'm eens een keer uithorenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las het ja
Ik ben niet op de hoogte van ensemble leden meestal. Maar da's leuk. Heeft ie nog sappige nieuwtjes over de castleden?
Die kun je vast wel vinden op één van je downloadlocaties.quote:
Ow je nodigt me niet uit om een kopietje op te komen halen en je schilderwerk te bewonderen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kun je vast wel vinden op één van je downloadlocaties.
Met hoogglans!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
En waar blijft de foto van SAJ's biersixpack?
Alsof ik die film in mijn bezit heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow je nodigt me niet uit om een kopietje op te komen halen en je schilderwerk te bewonderen?
Ik heb m nog niet op gegoogledquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
A;sof ik die film in mijn bezit heb.
Ik ben net onder de douche geweest, dat gaat er niet meer van komen.quote:
Nat packje..ook goed natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben net onder de douche geweest, dat gaat er niet meer van komen.
Jij ging pitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nat packje..ook goed natuurlijk![]()
En ze zijn aan karaoke aan het doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb moet echt oordopjes hebben.. huisgenoot is met zn vriendin op de kamer naast me.. en er zit een dun gipswandje tussen...![]()
ik zal maar niet gaan nadoen wat ik hoor.. en probeer een donald duckje te lezen als afleiding.. morgen 7 uur opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ze zijn aan karaoke aan het doen?
Als je dat na zou gaan doen dan zal je de deur heel erg hard moeten dichtslaan met je vingers ertussen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik zal maar niet gaan nadoen wat ik hoor.. en probeer een donald duckje te lezen als afleiding.. morgen 7 uur op
truste
Nou moet ik zeker met een speech komen over hoe tolerant we zijn t.o.v. hetero's?quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh sorry. Ik mag hier niet.
Ja hoor post er maar op los....quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mag ik hier wel posten als vrouw en hetero?![]()
Ik denk niet dat ik veel gemeen heb met jullie ,daar niet van ,maar wil dat toch eens ff vragen .![]()
Gaan we dan samen ziek zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:37 schreef LuQas het volgende:
NEVER was one for a prissy girl
coquette
Call in for an ambulance
Reach high
doesn’t mean SHE’S holy
just means
She’s got a Cellular handy
almost brave
almost pregnant
almost in love
"VANILLA"
![]()
![]()
![]()
Ik ben ziek, alweer
je bent vrouw, je bent hetero, je hebt niet veel met ons gemeen en toch wil je meeposten ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mag ik hier wel posten als vrouw en hetero?![]()
Ik denk niet dat ik veel gemeen heb met jullie ,daar niet van ,maar wil dat toch eens ff vragen .![]()
Een tweede wonderer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef creno het volgende:
je bent vrouw, je bent hetero, je hebt niet veel met ons gemeen en toch wil je meeposten ?
Die gozer rechts ken ik volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:09 schreef Angelic1 het volgende:
Hey Jerruh, die jongen links op deze foto ken ik toch ook? (ik ben ook echt ho-pe-loos met namen en gezichten onthouden!)
[afbeelding]
Ik moet ff zijn rug zien, misschien herken ik hem dan wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die gozer rechts ken ik volgens mij.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet ff zijn rug zien, misschien herken ik hem dan wel.
Maar daar dat Camoth toch alquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
Een tweede wonderer?
Weer zo'n "ik ben eigenlijk een homo-man diep van binnen"-gevalletje?
N.a.v een topic over dit homotopic.Hier zouden geen hetero's mogen posten en jullie zouden helemaal niet tolerant zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef creno het volgende:
[..]
je bent vrouw, je bent hetero, je hebt niet veel met ons gemeen en toch wil je meeposten ?
van mij mag je hoor, wees welkom, maar waarom wil je dan meeposten ?
En vul het lijstje ook ff in dan
Ligt eraan hoe ze zich gedragen als ze beginnen te posten in het topic. Als het niet goed valt krijgt diegene de volle laag terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
N.a.v een topic over dit homotopic.Hier zouden geen hetero's mogen posten en jullie zouden helemaal niet tolerant zijn.Dat vond ik discriminatie en wilde weten of dat echt zo is.
Het verhaaltje zat toch anders in elkaar.
En jullie zijn juist wél aardig blijktNou ja ,sommigen dan
Over dat ik niet veel gemeen heb met jullie ,dat weet ik eigenlijk niet.
Wie weet hebben we dezelfde smaak muziek ofzo.![]()
Maar mocht ik (straks) een keer iets lezen wat mij interesseert dan zal ik wel een reactie plaatsen.
Oja ,ik kan het lijstje niet invullen.![]()
naam foto enz., dan ebn ik sinds gister zijn 'baas' hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj
Vorige topic: wonderer! 1 van onze dansers danst in Mama Mia hoorde ik vanavond
Als ik daar de tijd voor zou hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:10 schreef Waxxer het volgende:
Om te ontspannen en de realiteit van alledag voor een bepaalde periode te ontvluchten?
idem hierquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ik daar de tijd voor zou hebbenMaar dan nam ik wel mijn vriendje mee!!
![]()
Ik heb ook geen tijd hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ik daar de tijd voor zou hebbenMaar dan nam ik wel mijn vriendje mee!!
![]()
CazzyBeebiequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze zich gedragen als ze beginnen te posten in het topic. Als het niet goed valt krijgt diegene de volle laag terug
Nu heb ik van mezelf al kuren genoeg, daarvoor hoef ik niet naar zo'n oord toequote:
Nou, voortaan je eten prakken en onafgebroken uit het raam turen en je waant je in een rusthuis.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu heb ik van mezelf al kuren genoeg, daarvoor hoef ik niet naar zo'n oord toe
maar een weekje in een rusthuis zou niet verkeerd zijn![]()
Maar gelukkig hoef ik nog maar 4 weekjes en mag ik dan op vakantie![]()
al zal het van rusten daar wel weer niet van komen![]()
maar in mijn ogen is een rustoord niet hetzelfde als een oudemannenhuis hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, voortaan je eten prakken en onafgebroken uit het raam turen en je waant je in een rusthuis.
Tja...ff weg van al het gezeik op m'n werk klinkt wel goed, maar ik moet ook idem-en.....want als ik dan toch ergens naar toe ga, dan maar met Ramon.quote:
Ach...er gaan zoveel rare verhalen over het [HOMO] topic de ronde....zo zou er beweerd worden dat wij heel bitcherig doen....nou...echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
N.a.v een topic over dit homotopic.Hier zouden geen hetero's mogen posten en jullie zouden helemaal niet tolerant zijn.Dat vond ik discriminatie en wilde weten of dat echt zo is.
Zoals altijd zit het verhaal toch net iets anders in elkaar.....maar ja mensen houden van roddelen....uuuh andere mensen dan he...wij niet.quote:Het verhaaltje zat toch anders in elkaar.
Dank jequote:En jullie zijn juist wél aardig blijktNou ja ,sommigen dan
Dat zou wat zijn zeg.quote:Over dat ik niet veel gemeen heb met jullie ,dat weet ik eigenlijk niet.
Wie weet hebben we dezelfde smaak muziek ofzo.![]()
Uuh moet je nie gewoon het lijstje copy/pasten in een nieuwe reactie en dan je antwoorden er achter kalken? Dacht zo iets...quote:Maar mocht ik (straks) een keer iets lezen wat mij interesseert dan zal ik wel een reactie plaatsen.
D'r zijh hier de laatste tijd maar weinig relletjes geweestquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:46 schreef Semisane het volgende:
Ach...er gaan zoveel rare verhalen over het [HOMO] topic de ronde....zo zou er beweerd worden dat wij heel bitcherig doen....nou...echt niet.![]()
![]()
Dat zijn homo's ook niet. Bah vieze hetero's! Ze doen al die vieze smerige hetero-dingen op straat, en ze dringen hun ziekelijke levenstijl aan iedereen op, de hele reclame en televisie wereld is doordrenkt met dat walgelijk heteroistische denken!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
N.a.v een topic over dit homotopic.Hier zouden geen hetero's mogen posten en jullie zouden helemaal niet tolerant zijn.
Bah vrouwen! We lusten geen harige vis hier! Weg! Vort!quote:Dat vond ik discriminatie en wilde weten of dat echt zo is.
Nee hoor! Weg met alle hetero's en vrouwen. God hates straights AND women!quote:Het verhaaltje zat toch anders in elkaar.
Homo-kusje omdat je me niet aardig vind!quote:En jullie zijn juist wél aardig blijktNou ja ,sommigen dan
toch niet alweer een chick-with-dick!?quote:Over dat ik niet veel gemeen heb met jullie ,dat weet ik eigenlijk niet.
Funker Voght? Kein Mitleid fur die Mehrheid? Ladytron? Suicide Commando? Wumperscut?quote:Wie weet hebben we dezelfde smaak muziek ofzo.![]()
ah vieze vrouwen ook altijd met die praatjes van ze! Bleeech waarom denken vrouwen toch altijd dat homo's helemaal meiden-gek zijn, dat alle homo's opeens gewoon wijven met lul zijn, en dat ze graag vriendinnen willen hebben enzo.quote:Maar mocht ik (straks) een keer iets lezen wat mij interesseert dan zal ik wel een reactie plaatsen.
Amenquote:
Wie?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
Die ubergeile roadie van Simple Plan is pas 19![]()
PTquote:
Je praat in raadsels kind.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PT![]()
God..die is dit weekend zo zwaar mn prooi![]()
PT is een roadie van Simple Plan, keigeil en blijkt nu pas 19 te zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je praat in raadsels kind.
Volgens mij mis ik een hoop algemene ontwikkeling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PT is een roadie van Simple Plan, keigeil en blijkt nu pas 19 te zijn!
Simple Plan is een pop/punk bandjequote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik een hoop algemene ontwikkeling.
Ja dat weet ik dan weer wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Simple Plan is een pop/punk bandje
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer wel.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb nog een vriend en die heet google.
Gisteren te lang in de verfdampen gestaan ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik een hoop algemene ontwikkeling.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dat zijn homo's ook niet. Bah vieze hetero's! Ze doen al die vieze smerige hetero-dingen op straat, en ze dringen hun ziekelijke levenstijl aan iedereen op, de hele reclame en televisie wereld is doordrenkt met dat walgelijk heteroistische denken!
Bah, ik spuug op hetero's!
Abominaties in de ogen van God zijn ze!
[..]
Bah vrouwen! We lusten geen harige vis hier! Weg! Vort!
[..]
Nee hoor! Weg met alle hetero's en vrouwen. God hates straights AND women!
[..]
Homo-kusje omdat je me niet aardig vind!
[..]
toch niet alweer een chick-with-dick!?
[..]
Funker Voght? Kein Mitleid fur die Mehrheid? Ladytron? Suicide Commando? Wumperscut?
[..]
ah vieze vrouwen ook altijd met die praatjes van ze! Bleeech waarom denken vrouwen toch altijd dat homo's helemaal meiden-gek zijn, dat alle homo's opeens gewoon wijven met lul zijn, en dat ze graag vriendinnen willen hebben enzo.
mocht het vanavond nog steeds niet goed zijn. laat het dan even via MSN wetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grr..24 7 blijft haken op 97.4 %
Ha, daar is het zonnestraaltje van het topic weerquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef TehRockstar het volgende:
Simple Plan is zo Avril Lavigne.
En Avril Lavigne is kut.
Dus beiden moeten dood.
Zeg ga jij eens ergens ander puberen...K3 is ook niet echt wat je zegt goed hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:19 schreef TehRockstar het volgende:
Simple Plan is zo Avril Lavigne.
En Avril Lavigne is kut.
Dus beiden moeten dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |