Ik snap m nog niet..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Orange Juice - Dutch Treats
Haajquote:
Neequote:
Muts! Tis een liedje wat net met die regel aan kwam zetten toen het topic sloot.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is Faith? En waarom moeten we d'r aanraken?
En waar blijft de foto van SAJ's biersixpack?
Ik las het jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaj
Vorige topic: wonderer! 1 van onze dansers danst in Mama Mia hoorde ik vanavond
Ik zal 'm eens een keer uithorenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik las het ja
Ik ben niet op de hoogte van ensemble leden meestal. Maar da's leuk. Heeft ie nog sappige nieuwtjes over de castleden?
Die kun je vast wel vinden op één van je downloadlocaties.quote:
Ow je nodigt me niet uit om een kopietje op te komen halen en je schilderwerk te bewonderen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die kun je vast wel vinden op één van je downloadlocaties.
Met hoogglans!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef DennisMoore het volgende:
En waar blijft de foto van SAJ's biersixpack?
Alsof ik die film in mijn bezit heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ow je nodigt me niet uit om een kopietje op te komen halen en je schilderwerk te bewonderen?
Ik heb m nog niet op gegoogledquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
A;sof ik die film in mijn bezit heb.
Ik ben net onder de douche geweest, dat gaat er niet meer van komen.quote:
Nat packje..ook goed natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben net onder de douche geweest, dat gaat er niet meer van komen.
Jij ging pitten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nat packje..ook goed natuurlijk![]()
En ze zijn aan karaoke aan het doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb moet echt oordopjes hebben.. huisgenoot is met zn vriendin op de kamer naast me.. en er zit een dun gipswandje tussen...![]()
ik zal maar niet gaan nadoen wat ik hoor.. en probeer een donald duckje te lezen als afleiding.. morgen 7 uur opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ze zijn aan karaoke aan het doen?
Als je dat na zou gaan doen dan zal je de deur heel erg hard moeten dichtslaan met je vingers ertussen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik zal maar niet gaan nadoen wat ik hoor.. en probeer een donald duckje te lezen als afleiding.. morgen 7 uur op
truste
Nou moet ik zeker met een speech komen over hoe tolerant we zijn t.o.v. hetero's?quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh sorry. Ik mag hier niet.
Ja hoor post er maar op los....quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mag ik hier wel posten als vrouw en hetero?![]()
Ik denk niet dat ik veel gemeen heb met jullie ,daar niet van ,maar wil dat toch eens ff vragen .![]()
Gaan we dan samen ziek zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:37 schreef LuQas het volgende:
NEVER was one for a prissy girl
coquette
Call in for an ambulance
Reach high
doesn’t mean SHE’S holy
just means
She’s got a Cellular handy
almost brave
almost pregnant
almost in love
"VANILLA"
![]()
![]()
![]()
Ik ben ziek, alweer
je bent vrouw, je bent hetero, je hebt niet veel met ons gemeen en toch wil je meeposten ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mag ik hier wel posten als vrouw en hetero?![]()
Ik denk niet dat ik veel gemeen heb met jullie ,daar niet van ,maar wil dat toch eens ff vragen .![]()
Een tweede wonderer?quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:50 schreef creno het volgende:
je bent vrouw, je bent hetero, je hebt niet veel met ons gemeen en toch wil je meeposten ?
Die gozer rechts ken ik volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:09 schreef Angelic1 het volgende:
Hey Jerruh, die jongen links op deze foto ken ik toch ook? (ik ben ook echt ho-pe-loos met namen en gezichten onthouden!)
[afbeelding]
Ik moet ff zijn rug zien, misschien herken ik hem dan wel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die gozer rechts ken ik volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |