Ala Chiel stijl.... je doet geen reet en er komt niks terrecht van wat je voorsteldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
We wachten af of Theo Viola er van langs geeft.![]()
dan gebeurd er tenminste nog iets spannendsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
oehhhhh wat zitten we in spanning hier
Bart deed de Bingo altijd erg leuk, hij vond het zelf ook altijd leuk en dat merkte je.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Welkom bij de Bingoavond.
We missen met ze alle Bart.
En er is de hele dag niks bijzonders gebeurt.
Ja Viool vraag tuur maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
We wachten af of Theo Viola er van langs geeft.![]()
Chiel had niet aan Monique mogen komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ala Chiel stijl.... je doet geen reet en er komt niks terrecht van wat je voorsteld![]()
Ja al 1285 keerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef mazaru het volgende:
Heeft Viooltje het 'grote nieuws' al verteld?
ik ben te lui om terug te gaan bladeren![]()
Volgens mij was het dat Frans Bauer op valentijnsdag voor de hoogste bieders een mini concert geeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef mazaru het volgende:
Grote nieuws is dat Frans Verbouwer komt op 14 febquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef mazaru het volgende:
Tot vervelens toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef mazaru het volgende:
Frans Bauer komtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:33 schreef mazaru het volgende:
Wat was ook alweer het grote nieuws? Heb het nog niet gehoord van Violaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Manu82 het volgende:
en dan gaan we het hier nog 600 keer vertellen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tot vervelens toe.
Frans Bauer komt op 14 februari.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
Viola wil Jody Bernal hebben in het huis
Ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Mabelle het volgende:
Yeah .. Dennis van der Geest in HBB... ik ben voor !!
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hoor. Geslapen, gerookt, nog meer geslapen, gegeten, vogel bekeken, gegeten, gezeten, gerookt.... erg drukke dag dus voor viool
kom op he, weet dat monster haar plek nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:37 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: we zijn op zoek naar een nieuwe hotelier
Theo: Is daar opdracht voor gegeven dan?
Viola: Nee, dat niet... maar het mag
[afbeelding]
zegt de bejaarde die nog minder doet dan Gertquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:38 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: Stompee... die is ook al bezig hè? Onee, die is al te oud he
En bedankt zegt Co dan
Spruitjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef Mabelle het volgende:
Viool .... lust ook chorizzowat niet eigenlijk
![]()
Het is echt een kliko... gaat van alles inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:43 schreef Mabelle het volgende:
Viool .... lust ook chorizzowat niet eigenlijk
![]()
Ze ziet haar geest al zweven. Ze zou de handen eens uit de mouwen moeten stekenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
Sinds wanneer mogen Viola en co uitmaken wie de evt nieuwe hotelier wordt eigenlijk. Wat is dit voor complete BS![]()
Goeienavond WAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze ziet haar geest al zweven. Ze zou de handen eens uit de mouwen moeten steken![]()
Avond![]()
Welkom terugquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze ziet haar geest al zweven. Ze zou de handen eens uit de mouwen moeten steken![]()
Avond![]()
Vraag me af of ze nog iemand gaan krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
Sinds wanneer mogen Viola en co uitmaken wie de evt nieuwe hotelier wordt eigenlijk. Wat is dit voor complete BS![]()
Angellllllllllllllllllllll... ik had je niet herkend met je nieuwe avaterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Avond![]()
haaaaai wickedangelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Avond![]()
Hey WAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Avond![]()
Ben aan het experimenteren, had gisteren al een andere maar die was me te schattigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Angekllllllllllllllllllllll... ik had je niet herkend met je nieuwe avater
Ik denk binnen nu en 7 minutenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben aan het experimenteren, had gisteren al een andere maar die was me te schattig![]()
Wanneer gaan we...... vergaderen dan?
Als de bingo gasten weg zijn lijkt mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben aan het experimenteren, had gisteren al een andere maar die was me te schattig![]()
Wanneer gaan we...... vergaderen dan?
Ik kan niet wachten.quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Is Viola zoveel groter?? Was me helemaal nog niet opgevallen
![]()
Een koe is toch altijd veel groter als een gansje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Is Viola zoveel groter?? Was me helemaal nog niet opgevallen
![]()
Ow ... moeilijk plaatje wanneer je net gestopt bent met rokenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ze geniet nog maar ff van haar sigaretje![]()
[afbeelding]
Dankjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga naar bedje..kan er niet meer tegen
Veel plezier op de vergadering![]()
![]()
Slaap lekker Doraquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ow ... moeilijk plaatje wanneer je net gestopt bent met roken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Dora30 het volgende:
![]()
Oeiiiiiiii.... die kijkt me een partij saggo zegquote:
Slaap lekker Doraquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Dora30 het volgende:
![]()
nee, vond het maar afrafel werk geen reet aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:55 schreef newsman het volgende:
Goh, wat was het een leuke bingo, echt onwijs genoten
Ik vind jouw caps erg mooi met die rand eromheenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
"Goh, dat is wel even wat meer dan ik in Amerika heb verdiend."
[afbeelding]
Is er eigenlijk bekend wat hij daar eigenlijk doet... WW trekken of is tie al ontdektquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Ik pleit voor 1x in de week Bart terug in het hotel... om de bingo te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Mabelle het volgende:
Bart is de bingo man ... hoe kon hij zijn taak nou in de steek laten![]()
Dank je, kwestie van instellen waar ik pas laat achter kwam.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind jouw caps erg mooi met die rand eromheen![]()
Helemaal een eigen stijl
En ik laat je niet in de steekquote:
Hai MissJquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef MissJ. het volgende:
Hoiiiiii![]()
(hai Manu......)
Zjo iemand nog Bingo gehad?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga plat, moet morgen weer vroeg op, tot ziens maar weer.![]()
![]()
zeker wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik laat je niet in de steek
Ik las laatst ergens een enorm leuke quote van hem, iets in de trant van: Ik had een filmrol te pakken (in Amerika), maar toen had ik al andere verplichtingenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:58 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Is er eigenlijk bekend wat hij daar eigenlijk doet... WW trekken of is tie al ontdekt![]()
Slaap lekker Muertequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Muerte het volgende:
![]()
Slaap lekker, Muertequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Muerte het volgende:
![]()
Angel... als je de achtergrond ff insteld op de kleur van fok is die helemaal mooi. Nu zie je er een witte rand omheen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind jouw caps erg mooi met die rand eromheen![]()
Helemaal een eigen stijl
Slaap lekker Muertequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Hoe lang moet ze nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Viool zit nog.
Die is moe van het zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Viool zit nog.
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Angel... als je de achtergrond ff insteld op de kleur van fok is die helemaal mooi. Nu zie je er een witte rand omheen.
Ieeeeeeeeeee, Wickedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Doei Muerte en verder iedereen die gaat slapen![]()
Zou het niet weten, weet niet welk programma je gebruikt. Zoek op background color of iets in die trandquote:
Die zien we nooit meer... terugquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeee, Wickedik herken je niet meer, waar is je avatar????
![]()
Leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
Donderdag wordt de skihut dag
Blijkbaar... ik mag Theo wel. Maar ieder mag een eigen mening hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Zijn rooie en ik de enigsten die niet negatief zijn over theo/truus?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef MissJ. het volgende:
Viola haar kop eraf
Sorry laat me soms meeslepen.
denk het wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Stream 1quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
ik hoor niks van die vergadering
Ik zoek me gek maar kan alleen kiezen tussen grijsschaal en schaduwrandquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou het niet weten, weet niet welk programma je gebruikt. Zoek op background color of iets in die trand
De achtergrond van Fok heeft kleurcode : #F0EFEA.
stream1quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
ik hoor niks van die vergadering
Nee hoor, vind het wel lachen. Vooral omdat ik toch echt voorzie dat Viool nog uit haar voegen gaat barsten bij dit gedoequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind Theo wel leuk, maar vandaag nog niet kunnen kijken dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Vond ik idd ook raarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: mag ik erbij?
Theo: Nee... je mag er niet bij... je moet Bonnie gaan helpen![]()
Jij bedoelt die 41 jarige die in Salou vraagt of 15 jarigen hun tieten laten zien ?? ... nou ja, toch fijn dat hij twee fans heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Manu82 het volgende:
Nou duidelijke taal......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
Theo hanteert de stelling:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef frizti het volgende:
Theo vindt alleen deze hoteliers belangrijk, de rest niet.
Hij stuurt Monique (die het hardst werkt) gewoon weg.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Jij bedoelt die 41 jarige die in Salou vraagt of 15 jarigen hun tieten laten zien ?? ... nou ja, toch fijn dat hij twee fans heeft![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef Foreverblue het volgende:
Als hij op deze manier met zijn mensen omgaat wel ja... Ik had Theo hoog... maar dit is onbeschoftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
theo is een klootzak die gaat HBB nu helemaal naar de kloten helpen.
Waarom is iedereen zo blind en loopt weg met Viool.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef frizti het volgende:
klootzak hoe durft hij mijn Monique zo aan te pakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef frizti het volgende:
Ja... kwam om half 9 binnen vanavond...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zie je, Monique kan weer 't zware werk doen. Nog mazzel dat ze 't fluitend doet.
Is Theo vanmiddag weggeweest? Want ik hoorde hem op Slam FM, het leek me live.
Alleen is Viool geen van beiden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Theo hanteert de stelling:
Je hebt werkpaarden en paradepaarden"![]()
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef White_Pearl het volgende:
BEW Hallo allemaal![]()
Zoww heee, daar werd Monique even cru!weggestuurd, door Theo niet netjes
Beetje teveel Boss![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Jij bedoelt die 41 jarige die in Salou vraagt of 15 jarigen hun tieten laten zien ?? ... nou ja, toch fijn dat hij twee fans heeft![]()
"Vallen is niet falen, het is weigeren om op te staan." Of zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Theo hanteert de stelling:
Je hebt werkpaarden en paradepaarden"![]()
Haai Pareltje wbquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef White_Pearl het volgende:
BEW Hallo allemaal![]()
Beetje teveel Boss![]()
Hej hejquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef White_Pearl het volgende:
BEW Hallo allemaal![]()
Beetje teveel Boss![]()
Hoi pareltjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef White_Pearl het volgende:
BEW Hallo allemaal![]()
Beetje teveel Boss![]()
Oh ze is van jou? Nee hoor ze is van mijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
klootzak hoe durft hij mijn Monique zo aan te pakken
Hoi hoi Bluequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii Pareltjeeeee![]()
![]()
![]()
Monique wordt misbruikt door Pedotheoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Zie je, Monique kan weer 't zware werk doen. Nog mazzel dat ze 't fluitend doet.
Is Theo vanmiddag weggeweest? Want ik hoorde hem op Slam FM, het leek me live.
Hi Snappie, Newsie, Bongetje en alle anderenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej hej
* Bongetje geeft even een![]()
Hij had aan mij een verkeerde gehad.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef kukeleku het volgende:
Wat me ook opvalt is dat Viool,Ferry en Frank het maar normaal vinden dat Theo onderscheidt maakt tussen de Hoteliers.
Ze zullen niet zeggen...Hallo, we doen dit toch met z'n allen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:08 schreef frizti het volgende:
Wel die 41 jarige Mentale Josti... die jij zo leuk vindtquote:
lekker a-sociaal ventje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:12 schreef Foreverblue het volgende:
Iemand moet de deur open doen...
Theo: klop ff tegen het raam dan
Inderdaad... Weg met Theo !!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Erg hé! Jezus mijn bek viel gewoon open, gewoon schofterig![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef newsman het volgende:
Hoe kan je zien dat Mental Theo in je achtertuin is geweest: De vuilnisbakken zijn leeg en de hond is zwanger.
niets gaat boven Moniquequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Wel die 41 jarige Mentale Josti... die jij zo leuk vindt![]()
Rooie ik snap er ook niks van.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef rooie3 het volgende:
Snap er echt niks meer van hoor.
Hoe kan nu iedereen hier Viool uitkotsen en daar staat ze hoog.
Geloof nu echt dat ik gek word.![]()
Hoe kan je zien dat Mental Theo in je achtertuin is geweest: De vuilnisbakken zijn leeg en de hond is zwanger.
Gewoon een uit de klei getrokken arrogante tering YUP is hetquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Inderdaad... Weg met Theo !!!
Theo heeft Deense voorouders... pak hem Achmed!!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Inderdaad... Weg met Theo !!!
Theo heeft Deense voorouders... pak hem Achmed!!
geluid blijft aan bij mij zit me al lekker te ergeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef frizti het volgende:
Theo is nog erger dan stasie Henkie.
Ik heb de streams maar ff op mute gezet.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die zien we nooit meer... terug![]()
Heel goed... Monnie is okee oleee oleeequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op het Talpa forum breekt de hel ook los.
Ze gaan nu allemaal mails sturen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind je nu niet meer zo leuk hoor
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
theo is een klootzak die gaat HBB nu helemaal naar de kloten helpen.
Nee dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef MissJ. het volgende:
Denk eens andersom. Wie voeren het minste uit????
En wie zitten er nou bij Theo?
Juist dezelfde mensen.
Dit heet zogenaamd heel positief iets zeggen maar in werkelijkheid geeft hij deze mensen op hun flikker.
Luister maar.
Derest is al goed, niks aan te doen.
Misschien in zijn optiek, maar daar ben ik 't niet mee eens hoor. Viola voert natuurlijk geen flikker uit, Ferri heb ik nog geen idee van, maar Frank is een heel bezig baasje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef MissJ. het volgende:
Denk eens andersom. Wie voeren het minste uit????
En wie zitten er nou bij Theo?
Juist dezelfde mensen.
Dit heet zogenaamd heel positief iets zeggen maar in werkelijkheid geeft hij deze mensen op hun flikker.
Luister maar.
Derest is al goed, niks aan te doen.
had ik vanmiddag al gedaan en raad ook hier iedereen aan dit te doen:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op het Talpa forum breekt de hel ook los.
Ze gaan nu allemaal mails sturen.
Ik denk van wel. Net noemde die er word niet gerookt boven het koken....wie doet dat altijd? Juist Viola. Het uiterlijk van ferry....pats.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet.
Hij had Frank gisteren ook al hoog zitten.
Waarom verlaten de ratten 't zinkend schip dan nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, denk je echt
Nou Volgens mij is het al een aardig zinkend schip
Relatief gezien staan er nog 2 schoorstenen boven waterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, denk je echt
Het zinkt nu alleen maar sneller.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, denk je echt
Ferry heeft vandaag ook al van alles van hem moeten regelen, ik neem aan dat je dat overlaat aan iemand die daar goed in is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet.
Hij had Frank gisteren ook al hoog zitten.
Wie zet die ijsberg effe neer???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Relatief gezien staan er nog 2 schoorstenen boven water
[afbeelding]
Ja Frank is zijn rechterhand. Nee hij pakt Viola nu weer over het meevreten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ferry heeft vandaag ook al van alles van hem moeten regelen, ik neem aan dat je dat overlaat aan iemand die daar goed in is.
een betweterige dwaasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef devilseye het volgende:
wat een ouwehoer.... bla bla bla
is hij nou manager of gewoon een betweterige baas![]()
Viola drinkt al genoeg Icethea... dus kan zo voor ijsberg doorgaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie zet die ijsberg effe neer???![]()
ik snap het niet, moeten we nu elke week de big boss aanvallen, dit hele kutproject klopt gewoon voor geen meter en ik denk dat elke big boss zijn best doet om er iets goeds van te maken....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom verlaten de ratten 't zinkend schip dan nietTheo dus.
een betweterige dwaas klootzak mongoolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef devilseye het volgende:
wat een ouwehoer.... bla bla bla
is hij nou manager of gewoon een betweterige baas![]()
Nee hoor, zowel Krol als Mental zitten er ter meerdere eer en glorie van zichzelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik snap het niet, moeten we nu elke week de big boss aanvallen, dit hele kutproject klopt gewoon voor geen meter en ik denk dat elke big boss zijn best doet om er iets goeds van te maken....
Theo is meer een Amanteur, dat is een gegradeerde Amateur.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
een betweterige dwaas klootzak mongool
Theo is ongeschoft tegen zijn eigen medewerkers daarom haat ik die kale mongool.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik snap het niet, moeten we nu elke week de big boss aanvallen, dit hele kutproject klopt gewoon voor geen meter en ik denk dat elke big boss zijn best doet om er iets goeds van te maken....
Dit gaat echt boven me pet hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Net noemde die er word niet gerookt boven het koken....wie doet dat altijd? Juist Viola. Het uiterlijk van ferry....pats.
niet mee eens, maar ik geloof misschien dan teveel in het goede van de mensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel Krol als Mental zitten er ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Wordt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit gaat echt boven me pet hoor.
Snap er echt niks meer van.
Zit hier gewoon dom naar de computer te kijken en denk dat ik gek word.![]()
Ik hoop dat ze allemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
Theo wil alle clubs in Rotterdam erbij gaan halen begrijp ik
Die pakt zelfs hapjes in haar stringquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef MissJ. het volgende:
Nee Viola pakt geen hapjes in haar uniform.......hahahaha wedden van wel?
De enige die gemotiveerd moet worden is Holt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef elskreeft het volgende:
'navond allen!
ik zit het een tijdje aan te horen, en ik ben het helemaal met miss J. eens!
dit is management techniek. hij pakt de zwakkeren en probeert ze te motiveren.
Weet nu waarom.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wordt?
We zitten hier toch al met 40 idioten![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Relatief gezien staan er nog 2 schoorstenen boven water
[afbeelding]
ja, maar dat moeten die lui toch een keer doorkrijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
De enige die gemotiveerd moet worden is Holt.
De rest werkt zich de klere.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Echt dit is tactiek. Zonder dat Viola het door heeft krijgt ze te horen wat er van haar verwacht word. Geen "ja..maar" zeggen, dat is ook typisch Viool.
en we zijn al met z'n 3 enquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef elskreeft het volgende:
als Theo een tiende waarmaakt van al zijn plannen, dan NOG loopt het beter dan het tot nu toe gedaan heeft; ik ben pro-Theo (ben geloof ik 1 van de weinigen). ik hou wel van deze stijl
Ik kan niet zo goed tegen autheritair gedragquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef elskreeft het volgende:
als Theo een tiende waarmaakt van al zijn plannen, dan NOG loopt het beter dan het tot nu toe gedaan heeft; ik ben pro-Theo (ben geloof ik 1 van de weinigen). ik hou wel van deze stijl
Dat is echt te veel eer voor Theo. Ik geloof nooit dat dat in zijn lege hoofd opkomt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Echt dit is tactiek. Zonder dat Viola het door heeft krijgt ze te horen wat er van haar verwacht word. Geen "ja..maar" zeggen, dat is ook typisch Viool.
Tis een harde aanpak maar ik zit wel heel geboeid te luisteren idd, vandaar dat mijn postfrequentie even lager is dan normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef elskreeft het volgende:
Gossiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen autheritair gedragBen ik te eigenwijs voor denk ik
soms is het nodig om ZAKELIJK te zijn, en dat is zo broodnodig in dit project.Anders is er nog niet eens voldoende opgehaald voor 2 bedden voor 't mappa mondo huis!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een knurftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef newsman het volgende:
Ik heb het zo verdomme gehad met die Theo, wat een knurft zeg.
Heb ik je nu telleurgesteld lieverd?quote:
Dat is waar... go Theoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef elskreeft het volgende:
[..]
soms is het nodig om ZAKELIJK te zijn, en dat is zo broodnodig in dit project.Anders is er nog niet eens voldoende opgehaald voor 2 bedden voor 't mappa mondo huis!
Het is wel te hopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar dat moeten die lui toch een keer doorkrijgen![]()
Ach Gossiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
sorry hoor ik vind het niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis een harde aanpak maar ik zit wel heel geboeid te luisteren idd, vandaar dat mijn postfrequentie even lager is dan normaal
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach Gossieeigenwijze vlegel !
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick, zit alleen maar ja te knikken.
Dat mag je gerust zeggen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef MissJ. het volgende:
Mag ik al zeggen dat ik een beetje ...een beetje....pro Theo ben?
Al moet die niet zo schreeuwen tegen de mensen soms.
Deze beter?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik waarschuw je maar even,............je staat voor gek met deze Avatar![]()
![]()
Doe het niet tegen mij want je krijgt ruzie met me.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik je nu telleurgesteld lieverd?![]()
![]()
en dat is 3.5quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:32 schreef MissJ. het volgende:
Mag ik al zeggen dat ik een beetje ...een beetje....pro Theo ben?
Al moet die niet zo schreeuwen tegen de mensen soms.
Ik heb nog wel een leuke voor je past mooi bij je nick heeft vleugeltjes enzo... w8 effe zal hem eens zoeken momentje, kan je even kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is echt te veel eer voor Theo. Ik geloof nooit dat dat in zijn lege hoofd opkomt.
en dat is 3.25quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: Monique wil alles doen. Ze wil zo graag op de voorgrond. Maar dat is allemaal te
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En Viool doet er schepje boven op.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: Monique wil alles doen. Ze wil zo graag op de voorgrond. Maar dat is allemaal te
Dat is erg lief van jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke voor je past mooi bij je nick heeft vleugeltjes enzo... w8 effe zal hem eens zoeken momentje, kan je even kijken.
Zal me niks verbazen als dit door Hummie is bedacht... om toch een BB element erin te krijgen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef robster16 het volgende:
Theo is er nu eigenhandig voor aan het zorgen dat mensen elkaar dadelijk te lijf gaan! Dit is VERRE van netjes. Sterker nog, ERG dom, om een groep te vertellen dat ze eigenlijk beter zijn dan de rest. Hij is ECHT DOM!!! en een klootzak pur sang...
Teleac cursus: Hoe breng ik een goed doel en programma om zeep.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
Theo : Viola jij bent de baas
Is een angel maar dan anders duiveltjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is erg lief van je![]()
Maar hij mag niet te schattig zijn hoor.
Het is geen BB er moet geld opgehaald worden voor een goed doelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:35 schreef elskreeft het volgende:
Kijk nu al zie je wat Theo van plan is: hij gaat mensen uit hun tent lokken
Die is geweldigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef White_Pearl het volgende:
Deze vindt ik wel bij je passen
[afbeelding]
Hij is al op maat geloof ik moet je even kijken.
Lijkt er heel veel op ja... dus we weten als wie er deze week weggaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef cuall het volgende:
Zit Theo nou te konkelefoezen met Viola, Frank en Ferry om Monique een hak te zetten![]()
![]()
Ja,dat gaat ze uitbuiten hoor....let maar opquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
Theo : Viola jij bent de baas
Dat gevoel heb ik al een tijdje Hummie wil terug naar BB terug.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dit door Hummie is bedacht... om toch een BB element erin te krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |