Welkom terugquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze ziet haar geest al zweven. Ze zou de handen eens uit de mouwen moeten steken![]()
Avond![]()
Vraag me af of ze nog iemand gaan krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
Sinds wanneer mogen Viola en co uitmaken wie de evt nieuwe hotelier wordt eigenlijk. Wat is dit voor complete BS![]()
Angellllllllllllllllllllll... ik had je niet herkend met je nieuwe avaterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze ziet haar geest al zweven. Ze zou de handen eens uit de mouwen moeten steken![]()
Avond![]()
haaaaai wickedangelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Avond![]()
Hey WAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Avond![]()
Ben aan het experimenteren, had gisteren al een andere maar die was me te schattigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Angekllllllllllllllllllllll... ik had je niet herkend met je nieuwe avater
Ik denk binnen nu en 7 minutenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben aan het experimenteren, had gisteren al een andere maar die was me te schattig![]()
Wanneer gaan we...... vergaderen dan?
Als de bingo gasten weg zijn lijkt mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben aan het experimenteren, had gisteren al een andere maar die was me te schattig![]()
Wanneer gaan we...... vergaderen dan?
Ik kan niet wachten.quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Is Viola zoveel groter?? Was me helemaal nog niet opgevallen
![]()
Een koe is toch altijd veel groter als een gansje?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Is Viola zoveel groter?? Was me helemaal nog niet opgevallen
![]()
Ow ... moeilijk plaatje wanneer je net gestopt bent met rokenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ze geniet nog maar ff van haar sigaretje![]()
[afbeelding]
Dankjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga naar bedje..kan er niet meer tegen
Veel plezier op de vergadering![]()
![]()
Slaap lekker Doraquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef Dora30 het volgende:
Ik ga naar bedje..kan er niet meer tegen
Veel plezier op de vergadering![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |