quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef newsman het volgende:
Hoe kan je zien dat Mental Theo in je achtertuin is geweest: De vuilnisbakken zijn leeg en de hond is zwanger.
Heel goed... Monnie is okee oleee oleeequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op het Talpa forum breekt de hel ook los.
Ze gaan nu allemaal mails sturen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:14 schreef newsman het volgende:
Hoe kan je zien dat Mental Theo in je achtertuin is geweest: De vuilnisbakken zijn leeg en de hond is zwanger.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind je nu niet meer zo leuk hoor
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
theo is een klootzak die gaat HBB nu helemaal naar de kloten helpen.
Nee dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef MissJ. het volgende:
Denk eens andersom. Wie voeren het minste uit????
En wie zitten er nou bij Theo?
Juist dezelfde mensen.
Dit heet zogenaamd heel positief iets zeggen maar in werkelijkheid geeft hij deze mensen op hun flikker.
Luister maar.
Derest is al goed, niks aan te doen.
Misschien in zijn optiek, maar daar ben ik 't niet mee eens hoor. Viola voert natuurlijk geen flikker uit, Ferri heb ik nog geen idee van, maar Frank is een heel bezig baasje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:18 schreef MissJ. het volgende:
Denk eens andersom. Wie voeren het minste uit????
En wie zitten er nou bij Theo?
Juist dezelfde mensen.
Dit heet zogenaamd heel positief iets zeggen maar in werkelijkheid geeft hij deze mensen op hun flikker.
Luister maar.
Derest is al goed, niks aan te doen.
had ik vanmiddag al gedaan en raad ook hier iedereen aan dit te doen:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op het Talpa forum breekt de hel ook los.
Ze gaan nu allemaal mails sturen.
Ik denk van wel. Net noemde die er word niet gerookt boven het koken....wie doet dat altijd? Juist Viola. Het uiterlijk van ferry....pats.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet.
Hij had Frank gisteren ook al hoog zitten.
Waarom verlaten de ratten 't zinkend schip dan nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, denk je echt
Nou Volgens mij is het al een aardig zinkend schip
Relatief gezien staan er nog 2 schoorstenen boven waterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, denk je echt
Het zinkt nu alleen maar sneller.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh, denk je echt
Ferry heeft vandaag ook al van alles van hem moeten regelen, ik neem aan dat je dat overlaat aan iemand die daar goed in is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet.
Hij had Frank gisteren ook al hoog zitten.
Wie zet die ijsberg effe neer???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Relatief gezien staan er nog 2 schoorstenen boven water
[afbeelding]
Ja Frank is zijn rechterhand. Nee hij pakt Viola nu weer over het meevreten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Ferry heeft vandaag ook al van alles van hem moeten regelen, ik neem aan dat je dat overlaat aan iemand die daar goed in is.
een betweterige dwaasquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef devilseye het volgende:
wat een ouwehoer.... bla bla bla
is hij nou manager of gewoon een betweterige baas![]()
Viola drinkt al genoeg Icethea... dus kan zo voor ijsberg doorgaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie zet die ijsberg effe neer???![]()
ik snap het niet, moeten we nu elke week de big boss aanvallen, dit hele kutproject klopt gewoon voor geen meter en ik denk dat elke big boss zijn best doet om er iets goeds van te maken....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom verlaten de ratten 't zinkend schip dan nietTheo dus.
een betweterige dwaas klootzak mongoolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef devilseye het volgende:
wat een ouwehoer.... bla bla bla
is hij nou manager of gewoon een betweterige baas![]()
Nee hoor, zowel Krol als Mental zitten er ter meerdere eer en glorie van zichzelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik snap het niet, moeten we nu elke week de big boss aanvallen, dit hele kutproject klopt gewoon voor geen meter en ik denk dat elke big boss zijn best doet om er iets goeds van te maken....
Theo is meer een Amanteur, dat is een gegradeerde Amateur.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
een betweterige dwaas klootzak mongool
Theo is ongeschoft tegen zijn eigen medewerkers daarom haat ik die kale mongool.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik snap het niet, moeten we nu elke week de big boss aanvallen, dit hele kutproject klopt gewoon voor geen meter en ik denk dat elke big boss zijn best doet om er iets goeds van te maken....
Dit gaat echt boven me pet hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Net noemde die er word niet gerookt boven het koken....wie doet dat altijd? Juist Viola. Het uiterlijk van ferry....pats.
niet mee eens, maar ik geloof misschien dan teveel in het goede van de mensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel Krol als Mental zitten er ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Wordt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit gaat echt boven me pet hoor.
Snap er echt niks meer van.
Zit hier gewoon dom naar de computer te kijken en denk dat ik gek word.![]()
Ik hoop dat ze allemaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
Theo wil alle clubs in Rotterdam erbij gaan halen begrijp ik
Die pakt zelfs hapjes in haar stringquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef MissJ. het volgende:
Nee Viola pakt geen hapjes in haar uniform.......hahahaha wedden van wel?
De enige die gemotiveerd moet worden is Holt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:24 schreef elskreeft het volgende:
'navond allen!
ik zit het een tijdje aan te horen, en ik ben het helemaal met miss J. eens!
dit is management techniek. hij pakt de zwakkeren en probeert ze te motiveren.
Weet nu waarom.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wordt?
We zitten hier toch al met 40 idioten![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Relatief gezien staan er nog 2 schoorstenen boven water
[afbeelding]
ja, maar dat moeten die lui toch een keer doorkrijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
De enige die gemotiveerd moet worden is Holt.
De rest werkt zich de klere.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:28 schreef MissJ. het volgende:
Echt dit is tactiek. Zonder dat Viola het door heeft krijgt ze te horen wat er van haar verwacht word. Geen "ja..maar" zeggen, dat is ook typisch Viool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |