uiteraard, maar bij deze trainers zie ik ook een (kleine) mogelijkheid dat ze daadwerkelijk kómenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
Er zijn wel meer trainers die beter zijn dan Danny Blind heb ik het idee.
De beste kandidaat is Henk ten Cate of anders Marco van Basten, maar dat zal lastig gaan worden.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:47 schreef methodmich het volgende:
Blind is al kandidaat bij Vitesse....
In principe is een subtopper als Ajax een mooie plek om te leren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, als je nooit ervaring op kan doen ergens...
Een Nederlandse trainer bij Ajax werkt niet. Kan wel een Nederlander zijn maar alleen als hij enige jaren buitenlandseervaring heeft.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In principe is een subtopper als Ajax een mooie plek om te leren.
Waarom zou dat niet werken? Louis van Gaal, Rinus Michels, Leo Beenhakker...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:42 schreef nednil het volgende:
Een Nederlandse trainer bij Ajax werkt niet. Kan wel een Nederlander zijn maar alleen als hij enige jaren buitenlandseervaring heeft.
Johan Cruijff...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:49 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet werken? Louis van Gaal, Rinus Michels, Leo Beenhakker...
Michels ook niet...quote:
Kritiek leveren op een trainer die Ajax naar de tweede ronde van de CL heeft gebracht? Een goed debuut voor een beginnend trainer. Met 2-2 en 0-1 tegen een kwartfinalist CL kan je voor de dag komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:30 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, Danny gaf helaas weer een brevet van tactisch onvermogen af. Of liet zien gewoon geen lef te hebben.
Een trainer wordt afgerekend/beoordeeld op het resultaat. Hoe wil jij anders vertoond spel <=> doelstelling in combinatie met het aanblijven van deze trainer verklaren?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Iedere trainer had Ajax door deze poule heen geloodst okee6. Is totaal geen verdienste van Danny Blind. Dat hadden jij en ik ook gekund.
Ach, onder die trainers was het spel tenminste nog weleens het aanzien waard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals de toppers:
Olsen, Westerhof, Wouters, Co, Koeman?
In mijn ogen hetzelfde type als Jol (toendertijd trainer bij Roda, hadden ze hem nog ontslagenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Stevens, goeie trainer maar echt niks voor Ajax. Zou wel een goede zijn om Hiddink op te volgen.
Ohja?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, Danny... Als je verliest vandaag, is die serie van 15 uit 5 vrij waardeloos geworden.
Had je verwacht dat dat dit seizoen nog zou gaan veranderen dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan ben je feitelijk geen steek opgeschoten en verlies je nog steeds van subtoppers Radegast.
Tjong zeg, ik ben absoluut geen Blind-fan maar om met een veredeld Jong Ajax 3-2 te verliezen van Groningen vind ik geen schande.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
Nou, het leek even wat beter te gaan. Maar blijkbaar dus niet.
Hij mag nog even blijven zitten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef keijz het volgende:
Nou Blind mag oprotten, wat een ongeinspireerd zootje zeg
de bal werd niet geblokt. integendeel; de roda speler vertoonde bijzonder onsportief gedrag door een weglopende ajacied gericht en hard op de rug te schieten. maar ik vergeef het je, want slechts weinig mensen kennen dat soort regeltjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:56 schreef Coelho het volgende:
knappe goal, maar scheids mag nooit die vrije trap bij chiommer door laten gaan. De bal wordt op 30 cm geblokt door een ajaxied.
Blind kan opgelucht ademhalen, want als PSV kampioen wordt, dan is UEFA Cup voetbal zekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar redt die laatste poot onder zijn stoel.
Dat is ook niet het belangrijkste. Het gaat erom dat Ajax met een fysiek zeer zwak team de lange bal tegen groningen gaat spelen. Dat is een trainer wel aan te rekenen. Dat gebeurt feitelijk het hele seizoen al, en is wmb een brevet van onvermogen.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Tjong zeg, ik ben absoluut geen Blind-fan maar om met een veredeld Jong Ajax 3-2 te verliezen van Groningen vind ik geen schande.
Mee eens.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Blind is absoluut niet te handhaven. Hij teert nu compleet op de klasse van Klaas Jan Huntelaar. Had Ajax Huntelaar niet gehad, dan stonden ze nu in het rechterrijtje.
Ik niet, maar na z'n start kreeg 'ie het voordeel van de twijfel. Ik baal nog steeds verschrikkelijk dat er rond de zomer 2004 zo'n kutzooitje van is gemaakt door vrijwel iedereen bij Ajax, waardoor alle goede (niet goede, maar IDEALE) trainers die zich binnen de club bevonden zijn vertrokken.quote:
Zelfs als ik m'n anti neuzen bril afzet om serieus te reageren denk ik dat je hierin gewoon keihard gelijk hebt, zonder KL-H zouden ze nu uitgebekerd zijn en spelen voor de intertoto.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Blind is absoluut niet te handhaven. Hij teert nu compleet op de klasse van Klaas Jan Huntelaar. Had Ajax Huntelaar niet gehad, dan stonden ze nu in het rechterrijtje.
Druk van het publiek is wellicht nodig om hem weg te krijgen, maar met een beetje creativiteit kan dat ook op een beschaafde manier. Andere krachttermen in dit topic als "Blind moet oprotten" zijn werkelijk ongepast en getuigen van weinig respect.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat er genoeg respect is voor Danny, anders had hij er allang uit gelegen. Geen druk vanuit het publiek betekent tot het einde van het seizoen geen ontslag of andere functie.
quote:"Waarom heeft een échte Ajacied zo belachelijk veel krediet?"
RKC inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:23 schreef the_hunter het volgende:
Kippenvel dat plaatje Trancelocator. Twee échte Ajacieden! Wat een mooi afscheid was dat toen na de wedstrijd tegen (ik dacht) rkc. Kan me nog herinneren dat Shota die bal toen voor leeg doel op zij legde voor Jari. Prachtig!!!
Het een sluit het ander niet uit. Je gaat een incompetente trainer toch niet aanhouden, alleen omdat het een echte ajacied is (wat inderdaad buiten kijf staat)?quote:Op maandag 27 maart 2006 17:24 schreef the_hunter het volgende:
Als ik hier lees, weg met die krullenkop, vraag ik me af hoe oud je bent. Weet men niet wat Danny Blind allemaal voor de club betekend heeft? Tuurlijk, als trainer valt hij door de mand en is hij niet goed genoeg. Ook ik zie hem liever vandaag dan morgen terugkeren als hoofd jeugdopleiding. Maar ik zal wel altijd respect blijven houden voor ras-Ajacied Danny!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |