abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35744168
Wat een topcoach, gallery play, ondanks Inter en PSV in het vooruit
pi_35943192
Blind gister voor Studio Sport: "... er zit weer schwung in, op de training, in de kleedkamer, in de douche"

Dat zal best Danny
pi_35943230
In de douche is er met Johnie en Wesley altijd wel Schwung
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35943250
Dan zal de schwung er zeker weten inkomen met de komst van Jaap Stam .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_36042441
Wederom belachelijk wissels.

1-0 achter na 60 (?) minuten, dan moet je direct ingrijpen. Wat doet Blind? Wachten tot uiteraard de 70ste minuut en dan gaat ie godverdomme twee aanvallers eraf halen en twee aanvallers erin. We staan 1-0 achter, hebben geen flikker aan die stand en dan haal je je beste aanvaller Rosenberg (want dat was ie) eraf. Wat wil je dan in godsnaam bereiken ?!?!!?!?!?

In de zomer toch nog maar eens kijken of een Ten Cate toch niet wilt komen.
pi_36058021
Inderdaad, Danny gaf helaas weer een brevet van tactisch onvermogen af. Of liet zien gewoon geen lef te hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36061910
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:30 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad, Danny gaf helaas weer een brevet van tactisch onvermogen af. Of liet zien gewoon geen lef te hebben.
Kritiek leveren op een trainer die Ajax naar de tweede ronde van de CL heeft gebracht? Een goed debuut voor een beginnend trainer. Met 2-2 en 0-1 tegen een kwartfinalist CL kan je voor de dag komen.
pi_36065242
Iedere trainer had Ajax door deze poule heen geloodst okee6. Is totaal geen verdienste van Danny Blind. Dat hadden jij en ik ook gekund.
www.thuisuiteten.nl
pi_36065343
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Iedere trainer had Ajax door deze poule heen geloodst okee6. Is totaal geen verdienste van Danny Blind. Dat hadden jij en ik ook gekund.
Een trainer wordt afgerekend/beoordeeld op het resultaat. Hoe wil jij anders vertoond spel <=> doelstelling in combinatie met het aanblijven van deze trainer verklaren?
pi_36065873
Ik denk dat ze al te veel trainers ontslagen hebben de laatste tijd en dat ze hem uit arren moede laten zitten tot juni. En dan komt er een topper en gaat Danny de scouting in.
www.thuisuiteten.nl
pi_36076294
Zoals de toppers:

Olsen, Westerhof, Wouters, Co, Koeman?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36076990
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals de toppers:

Olsen, Westerhof, Wouters, Co, Koeman?
Ach, onder die trainers was het spel tenminste nog weleens het aanzien waard.
Onder Blind is het te vaak ver onder niveau gebleven.
pi_36093236
Huub Stevens, volgens mij wel goeie trainer voor Ajax. Die houdt die jonge knulletjes in het gareel.

Veel ervaring met Schalke / Hertha / 1. Köln / RodaJc

Zou bij Roda niet tevreden zijn.
pi_36138776
Ajax wil Adriaanse terughalen, Cruijff zou al akkoord zijn gegaan met dit verzoek.

Echter kan ik me vaag herinneren dat Adriaanse niks met Cruijff te doen wou hebben?
pi_36140279
Stevens, goeie trainer maar echt niks voor Ajax. Zou wel een goede zijn om Hiddink op te volgen.
pi_36147233
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:08 schreef Mr.Mills het volgende:
Stevens, goeie trainer maar echt niks voor Ajax. Zou wel een goede zijn om Hiddink op te volgen.
In mijn ogen hetzelfde type als Jol (toendertijd trainer bij Roda, hadden ze hem nog ontslagen ). Maar Jol doet het ook heel goed bij Tottenham.

Maar goed bij Ajax eerder een Adriaanse dan Stevens denk ik ook. Maar ik zie Adriaanse zo snel nog niet komen
pi_36150109
Stevens is iemand die totaal niet bij Ajax past lijkt me.

Feyenoord zou bijvoorbeeld wel kunnen
pi_36170168
Nou, Danny... Als je verliest vandaag, is die serie van 15 uit 5 vrij waardeloos geworden.
www.thuisuiteten.nl
pi_36170238
quote:
Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, Danny... Als je verliest vandaag, is die serie van 15 uit 5 vrij waardeloos geworden.
Ohja?
pi_36170419
Ja, dan ben je feitelijk geen steek opgeschoten en verlies je nog steeds van subtoppers Radegast.
www.thuisuiteten.nl
pi_36170442
quote:
Op zondag 19 maart 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Ja, dan ben je feitelijk geen steek opgeschoten en verlies je nog steeds van subtoppers Radegast.
Had je verwacht dat dat dit seizoen nog zou gaan veranderen dan?
pi_36170498
Nou, het leek even wat beter te gaan. Maar blijkbaar dus niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_36171704
Zeur niet zo, met noodgedwongen zoveel jong en onervaren grut in de ploeg kan dit gebeuren.

Zo gaat dat nou met Ajax-supporters he, het gaat weer even beter en meteen moet alles gewonnen worden, zelfs met gastjes als Anita, Timisela en Boakye in de ploeg.
pi_36172125
Nou, het is meer de constatering dat die goede fase eigenlijk helemaal geen opleving was...
www.thuisuiteten.nl
pi_36173400
Als de halve ploeg geblesseerd is, wordt dat ook wat lastig.

Met Blind heeft dit alles weinig te maken trouwens, die goede reeks lag niet aan hem (eerder aan Huntelaar) maar deze nederlaag ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')