abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:03:37 #101
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_34892249
Je hebt altijd van die mensen die zeggen "Eert, flikker nou eens op met die kut Drs. P van je". Maar dat zijn sukkels.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_34892272
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je hebt altijd van die mensen die zeggen "Eert, flikker nou eens op met die kut Drs. P van je". Maar dat zijn sukkels.
,,,..????
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:06:04 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34892306
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat zal je mij nooit horen zeggen hoor
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34892625
Je doet niks, daar heb je maar mee leren te leven, of je zoekt een andere partner.

Veel mensen die balen van de hobbys van de ander kunnen zichzelf niet vermaken. Zelf op zoek naar een hobby gaan dus!
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:47:25 #105
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_34894622
Waar ik me aan erger zijn mensen die geen hobbys hebben en dan gaan lopen mekkeren over die van jou (of in mijn geval, die van mij). Mijn ex had dat dus. Die had als hobbys "winkelen en tv kijken" en als ze over een tennisracket struikelde wilde ze dan voor één keer nog wel eens een balletje slaan.

Ik heb echt legio dingen waar ik me prima mee vermaak: ik lees, teken, speel gitaar, sport fanatiek en als ik die dingen niet doe hang ik achter de PC om te gamen. Vervolgens liep ze steeds tegen mij te zeuren dat ze de dingen die ik deed zo dom vond en of ik niets beters te doen had dan gamen of lezen.
Daar kon ik dus niet bij. Zelf niets doen en over een ander lopen klagen. Alsof "the bold and the beautifull" volgen niet dom is? De inspiratie voor mijn ondertitel komt ook voort uit de (inmiddels verboken) relatie: Zoek een hobby!

Hoe dan ook: ik erger me niet aan de hobby van een ander. In tegendeel: het is juist leuk als iemand iets te doen heeft. Voor diegene zelf, maar ook voor jezelf omdat je dan ook tijd over hebt voor je eigen dingen. En zolang er nog dingen samen gedaan worden en hobbys niet ten koste gaan van quality time. No problems here...

[ Bericht 0% gewijzigd door AgLarrr op 09-02-2006 15:46:17 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_34900951
Mijn vriendje is echt helemaal weg van driften, Circuit rijden en dat soort. Nou heeft hij gelukkig niet zo'n nigga pimp bak met zo'n achterlijke uitlaat, maar 80% van die gasten dus wel of het zijn van die poetsboeren uit friesland

Ik ga af en toe mee als ie gaat rijden om te kijken, en moet zeggen al is het absoluut niet mijn ding/hobby, door zijn enthousiasme vind ik het ook wel leuk om zo nu en dan is te gaan kijken .

Edit: idd beetje een domme fout.

Hey ik zei al dat het mijn hobby niet was

[ Bericht 12% gewijzigd door Moja op 09-02-2006 15:40:03 ]
pi_34901959
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef Moja het volgende:
serquit rijden
Mja, het is wel duidelijk dat je er niet echt veel interesse in hebt ja

Als je tenminste Circuit Rijden bedoelt en niet een een of andere exotische vorm van racen waar ik geen idee van heb
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:29:55 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34902201
Rip!
pi_35061233
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:05 schreef livEliveD het volgende:
Stel je partner heeft een hobby waar jij eigenlijk enorm van baalt.
  • Dagenlang suf achter de computer hangen waardoor je denkt van: wordt nu eens actief
  • Constant experimenteel koken terwijl je eigenlijk eens verlangt naar simpelweg een bord met patat
  • Hardlopen is het helemaal waardoor jij in de avond een sagarijn naast je hebt zitten als een bepaald record weer eens niet verbroken kon worden
  • De postzegelverzameling gaat boven alles en erover ophouden is er niet bij

Wat doe je in zo’n geval? Accepteer je het als noodzakelijk kwaad?
  • Ja. Ik wil zelf ook graag hobby's hebben die niet door de keuring heen hoeven. Het maakt iemand tot wat hij of zij is en niet alles kan jou altijd maar uitkomen. Als het echt uit de hand loopt kun je het gewoon vriendelijk adresseren maar het blijft leuk als iemand toch een beetje zichzelf is.

'goh schat, zal ik maar een postzegelruggetje aanschaffen dan? het kost wel wat maar dan hebben we weer eens samen lol'

Btw, als je relatie niet loopt gaat het meestal niet om de hobby
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_35061787
    PS
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef Ripley het volgende:
    Mja, het is wel duidelijk dat je er niet echt veel interesse in hebt ja

Als je tenminste Circuit Rijden bedoelt en niet een een of andere exotische vorm van racen waar ik geen idee van heb
    Rip!
    pi_35185771
    Topic doet me denken aan die ontzettende zwijmel film 'Fever Pitch'...
    pi_35186091
    quote:
    Op maandag 13 februari 2006 23:34 schreef Manono het volgende:

[..]

Ja. Ik wil zelf ook graag hobby's hebben die niet door de keuring heen hoeven. Het maakt iemand tot wat hij of zij is en niet alles kan jou altijd maar uitkomen. Als het echt uit de hand loopt kun je het gewoon vriendelijk adresseren maar het blijft leuk als iemand toch een beetje zichzelf is.

'goh schat, zal ik maar een postzegelruggetje aanschaffen dan? het kost wel wat maar dan hebben we weer eens samen lol'

Btw, als je relatie niet loopt gaat het meestal niet om de hobby
    Precies, ik doe aan voetbal, fitness (samen 3 dagen in de week vaak) EN ik heb computeren als hobby.. En tijd voor een vriendin maak ik echt wel! Het probleem begint alleen als de vriendin zelf geen reet te doen heeft door de week (zoals m'n ex), die begint zich dan te ergeren.
    pi_35279015
    quote:
    Op vrijdag 17 februari 2006 13:20 schreef Carda het volgende:
    Precies, ik doe aan voetbal, fitness (samen 3 dagen in de week vaak) EN ik heb computeren als hobby.. En tijd voor een vriendin maak ik echt wel! Het probleem begint alleen als de vriendin zelf geen reet te doen heeft door de week (zoals m'n ex), die begint zich dan te ergeren.
    ergert het jou dat zij niks met haar tijd doet?
    pi_35279096
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 08:46 schreef Manono het volgende:

[..]

ergert het jou dat zij niks met haar tijd doet?
    Ik denk dat het probleem vooral is dat ze dan continu om aandacht vraagt.
    "Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
    pi_35281049
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 08:53 schreef Frezer het volgende:
    hm vind zelf een persoon zonder interesses onaantrekkelijk, doe dan maar liever te veel hobbies
    pi_35281655
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 08:53 schreef Frezer het volgende:

[..]

Precies! Omdat ze niks te doen heeft krijgt ze te weinig aandacht.
    pi_35281708
    Ik ben zondag weer eens mee geweest naar de irritante hobby van mijn geliefde: RC racen.

Ik heb gecheerlead en hij is 2e van het seizoen geworden, terwijl het pas kort doet. En ikw as best trots
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      maandag 20 februari 2006 @ 11:56:02 #118
    21089 VaLkyRie
    tot de schijt ons doodt!
    pi_35282982
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef miss_sly het volgende:
    Zolang niet werkelijk alle tijd op gaat aan de hobby en er geen tijd overblijft voor ons samen, maakt het mij niet uit. Sterker nog, ik vind het fijn dat mijn vriend ook zijn eigen dingen heeft en doet. Allebei tijd voor jezelf is belangrijk en een hobby is daarvoor een goede manier.

Ik ben zelf een hele tijd behoorlijk into Quake 2 geweest. Als ik thuis kwam, ging ik gamen, zat in een clan, speelde wars, deed mee met toernooien, was daar ook observer en dergelijke. Dat alles natuurlijk tot diep in de nacht. Mijn toenmalige vriend vond dat niets, er ging echt te veel tijd in zitten, vond hij
    Hoe vet, ik heb zelf ook jaren quake 2 gespeeld!
    Speelde je clan ook via Clanbase by any chance?
    Was een mooi spel en een mooie hobby

Nu veel bezig met muziek, mijn ex vond het niet altijd even fijn als ik weer een paar uur achter de draaitafels stond, maar ach, zij had niet echt een hobby dus het was weleens fijn om lekker voor jezelf bezig te zijn.
    Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
    pi_35283241
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 11:56 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Hoe vet, ik heb zelf ook jaren quake 2 gespeeld!
    Speelde je clan ook via Clanbase by any chance?
    Was een mooi spel en een mooie hobby

Nu veel bezig met muziek, mijn ex vond het niet altijd even fijn als ik weer een paar uur achter de draaitafels stond, maar ach, zij had niet echt een hobby dus het was weleens fijn om lekker voor jezelf bezig te zijn.
    Haha, Quake2, ik speelde het al voor clanbase er was
    M'n ex had vooral te maken met EvE Online. Maarja, ook al was ik daarmee gestopt het zou toch uit gaan omdat ik haar te weinig aandacht zou geven.
    pi_35283405
    *memories*
    men o men, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben
    * MarMar behoort tot de vrouwen die het niet waarderen kan dat gozers de helft van hun leven spenderen aan een spelletje
    Overigens ben ik denk ik degene met een "hobby" in mijn huidige relatie, alleen vind ikzelf dan weer dat met muziek bezig zijn (schrijven, zingen, gitaarspelen, wekelijkse jamsessies, hier en daar een optreden lately) op een ander level ligt dan gamen, sorry als ik hiermee mensen beledig
    Mijn muziek is een passie, deel van mij, van mijn leven.. ik zou het voor niets of niemand aan de kant zetten, maar: ik zou niet met een partner kunnen leven die daar niets van snapt, omdat het zo'n essentieel onderdeel van mezelf is. Mijn vriend maakt zelf geen muziek, maar is wel mijn grootste fan, hij is er altijd bij bij de jamsessies, dan hebben we oppas en is het ook tegelijk gewoon ons avondje uit. Als ik echt aan het schrijven ben of aan het oefenen, doe ik dat eigenlijk altijd als hij aan het werk is, hij is wel altijd de eerste die het hoort als ik weer eens wat nieuws gebrouwd heb.
    Verder is hij mijn grootste hobby
    pi_35283504
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 12:10 schreef MarMar het volgende:
    *memories*
    men o men, wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben
    * MarMar behoort tot de vrouwen die het niet waarderen kan dat gozers de helft van hun leven spenderen aan een spelletje
    Overigens ben ik denk ik degene met een "hobby" in mijn huidige relatie, alleen vind ikzelf dan weer dat met muziek bezig zijn (schrijven, zingen, gitaarspelen, wekelijkse jamsessies, hier en daar een optreden lately) op een ander level ligt dan gamen, sorry als ik hiermee mensen beledig
    Mijn muziek is een passie, deel van mij, van mijn leven.. ik zou het voor niets of niemand aan de kant zetten, maar: ik zou niet met een partner kunnen leven die daar niets van snapt, omdat het zo'n essentieel onderdeel van mezelf is. Mijn vriend maakt zelf geen muziek, maar is wel mijn grootste fan, hij is er altijd bij bij de jamsessies, dan hebben we oppas en is het ook tegelijk gewoon ons avondje uit. Als ik echt aan het schrijven ben of aan het oefenen, doe ik dat eigenlijk altijd als hij aan het werk is, hij is wel altijd de eerste die het hoort als ik weer eens wat nieuws gebrouwd heb.
    Verder is hij mijn grootste hobby
    Volgens mij kan je gerust stellen dat veel mensen hetzelfde zeggen over gamen. Ik ontspan er namelijk behoorlijk door, maar ben geen hardcore gamer, maar kan wel begrijpen dat mensen zeer gesteld zijn op hun dagelijkse potje knallen.
      maandag 20 februari 2006 @ 12:16:28 #122
    21089 VaLkyRie
    tot de schijt ons doodt!
    pi_35283576
    quote]Op maandag 20 februari 2006 12:04 schreef Carda het volgende:

[..]

Haha, Quake2, ik speelde het al voor clanbase er was
    M'n ex had vooral te maken met EvE Online. Maarja, ook al was ik daarmee gestopt het zou toch uit gaan omdat ik haar te weinig aandacht zou geven.
    [/quote]

Ik ken nog een Carda van clan RW ofzo, als ik het me goed herinner Was jij dat?
    Wel lollig overigens, ik was laatst op een feest in A'dam, raakte daar aan de praat met iemand, bleken we een hele tijd bij elkaar in de clan te hebben gezeten. Toevallig mja

Ben nu wat ouder en speel nagenoeg geen spelletjes meer. Vind het soms idd kansloos als ik zie dat een gozer van pakembeet 25 al zn vrije tijd in een spelletje steekt. Kan me voorstellen dat een vriendin dat ook flink de keel uit gaat hangen als het obsessief gedrag is...
    Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
    pi_35283589
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 12:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens mij kan je gerust stellen dat veel mensen hetzelfde zeggen over gamen. Ik ontspan er namelijk behoorlijk door, maar ben geen hardcore gamer, maar kan wel begrijpen dat mensen zeer gesteld zijn op hun dagelijkse potje knallen.
    Owja, dat snap ik wel, maar ik ben toch van mening dat zoiets meer een favoriete bezigheid is dan een deel van je identiteit.
    pi_35283684
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 12:16 schreef VaLkyRie het volgende:
    *knip*

Ben nu wat ouder en speel nagenoeg geen spelletjes meer. Vind het soms idd kansloos als ik zie dat een gozer van pakembeet 25 al zn vrije tijd in een spelletje steekt. Kan me voorstellen dat een vriendin dat ook flink de keel uit gaat hangen als het obsessief gedrag is...
    Owja, daar haal je iets aan idd, maakt nogal een verschil, nu (29, kind van 6 en kind op komst) of tienerleeftijd de belangen verschuiven wel "ietwat" zeg maar
      maandag 20 februari 2006 @ 13:01:18 #125
    25527 FallenAngel666
    Think of the kittens!
    pi_35285014
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef voodoolady het volgende:
    Mijn vriend speelt fanatiek Mechwarrior

Meesterlijke games. Ben zelf ook een hele poos gek geweest van Mechwarrior / Battletech.
    Kan het nog steeds wel waarderen
    Signature:
    Maximaal
    4
    regels
    pi_35285302
    Vrouwen met paarden...
    echt waar het lijkt wel alsof ze allemaal slecht zijn
    Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
      maandag 20 februari 2006 @ 13:13:16 #127
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_35285426
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef Cageon het volgende:
    Vrouwen met paarden...
    echt waar het lijkt wel alsof ze allemaal slecht zijn
    Cageon
    vrouwen
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_35287269
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 13:13 schreef Houniet het volgende:

[..]

Cageon
    quote:
    vrouwen

pi_35287822
    "met een goed paard dee je dan een week!"

vrouwen&paarden = eng, totally agreed!
    pi_35287892
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 14:30 schreef MarMar het volgende:
    "met een goed paard dee je dan een week!"

vrouwen&paarden = eng, totally agreed!
    Dank U!

Die dingen beheersen heel hun leven en het lijkt wel alsof ze allemaal een kut karakter hebben.
    Komt misschien van het leven in de manege (lees, geur)
    pi_35288048
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef Cageon het volgende:

[..]

Dank U!

Die dingen beheersen heel hun leven en het lijkt wel alsof ze allemaal een kut karakter hebben.
    Komt misschien van het leven in de manege (lees, geur)
    * MarMar denkt eerder aan een ziekelijke vorm van een verkapte kinderwens

heb je ze wel eens tegen hun beesten horen praten?
    pi_35288682
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 14:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

* MarMar denkt eerder aan een ziekelijke vorm van een verkapte kinderwens

heb je ze wel eens tegen hun beesten horen praten?
    Ja... pff mijn ex was/is er zo eentje

Ik heb me er zelfs enigsinds in mee laten slepen
    pi_35288857
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Cageon het volgende:

[..]

Ja... pff mijn ex was/is er zo eentje

Ik heb me er zelfs enigsinds in mee laten slepen
    sukkel
    ik heb trouwens zelf vroegah ook wel paard gereden, op zich leuk, beetje net als motorrijden maar dat mag niet als je >12 bent. Zelfs als kiddo vond ik de "relatie" tussen sommige meisjes en hun paard al tamelijk verneukt.
    pi_35288962
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef MarMar het volgende:
    sukkel
    ik heb trouwens zelf vroegah ook wel paard gereden, op zich leuk, beetje net als motorrijden maar dat mag niet als je >12 bent. Zelfs als kiddo vond ik de "relatie" tussen sommige meisjes en hun paard al tamelijk verneukt.
    Ik heb ook een tijd paardgereden, doe het nog steeds graag, vind het hartstikke lieve beesten, maar sommigen mensen gaan echt ver ja. Die deden er alles voor, en waren zo enorm gehecht aan zo'n beesje dat 't mij ook niet echt gezond meer leek. Ik vroeg me dan altijd af of ze onder de mensen geen vrienden konden vinden ofzo . Maar er zijn ook heel veel vrouwen die wel normaal met paarden omgaan, of die er een hebben en er niet 24/7 aan vastgeplakt zitten, dusja.
    pi_35289093
    quote:
    Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

sukkel
    Dankje
    Motor rijden, idd
    Die luistert tenminste! Zo'n knol als die zin heeft
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')