Mja lijkt me niet ideaal idd. Heb je het wel eens met haar besproken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:16 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ex-vriendinnetje haar grootste passie was muziek spelen. Niets mis mee maar toch, concerten enz. ging vaak voor een hoop van mij. Met haar oefengroep ging ze twee keer per week zuipen na het repeteren, waardoor we tijdens de weekenden amper uitgingen. En ze ook nog vaak geldgebrek had waardoor ik een hoop kon betalen. Het heeft een hoop frustratie opgeleverd en ook wel de nodige ruzies. Maar goed echt om die hobby heb ik het niet uitgemaakt, al is het natuurlijk een gedeelte van het probleem.
Jah echt onzettend veel, maar goed echt geholpen heeft het uiteindelijk niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja lijkt me niet ideaal idd. Heb je het wel eens met haar besproken?
Wat waren haar argumenten om ermee door te gaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:26 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Jah echt onzettend veel, maar goed echt geholpen heeft het uiteindelijk niet.
Fokken mag wel?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:23 schreef Even het volgende:
Mn vriendin vraagt op het moment dat ik mn gitaar pak al of ik wil ophouden..
(Niet dat ik niet kan spelen ofzo maar ze vind het gewoon vervelend)
Nou met passie bedoel ik ook echt passie, haar leven draait om die muziek. Haar vrienden zijn ook allemaal mensen van die muziek. Dus daar hoefde ze van mij echt niet mee te stoppen. Kan je ook absoluut niet van iemand verlangen natuurlijk. Maar ben mezelf uiteindelijk wat egoïstischer gaan opstellen, niet alles meer betalen, ook gewoon eens m'n eigen dingen gaan doen. Tja, en toen is het een beetje spaak gelopenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat waren haar argumenten om ermee door te gaan?
Samen Fok!ken,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef Even het volgende:
[..]
Ja dat dan weer welmaar dat doe ik als ze al weer thuis is hoor
![]()
Nee, we wonen gewoon niet samenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:13 schreef Gronings_Mopje het volgende:
En sinds we niet samenwonen. Jullie wonen al niet meer samen?
Een vrouw die Warhammer speelt? Bizarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:47 schreef marsterretje het volgende:
Mijn teerbeminde speelt Warhammer. Ja lach maar ja!![]()
Eigenlijk geen problemen mee, het is eerder een aanleiding om hem eens flink voor sneue nerd uit te maken, wat hij dan ook meteen beaamt. Het zou voor mij pas vervelend worden als je relatie er onder gaat lijden. Als in: elk weekend weg, dingen in de relatie die niet meer gebeuren omdat een hobby ALTIJD voorrang heeft enz enz.
Oja, ik heb mijn eerste Dark-elf al geschilderd in roze en zee-blauw. Prachtig vond ik hem.
Utopia, blij dat ik daar ooit van afgekickt ben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:17 schreef Overlast het volgende:
Ik speelde een online spel: Utopia.
Dat begreep ze niet echt![]()
Vrouwen kunnen gamen uberhaupt niet echt waarderen![]()
correctiequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:18 schreef nozem het volgende:
Vrouwen hebben vaak geen uitgesproken hobby's. Dat is meer een mannending.
Nee. Dat meen ik. Compleet opgaan in een bepaalde hobby zoals postzegels verzamelen, alles van een bepaalde sport bijhouden (noem formule 1 of wielrennen), met modeltreintjes racen, aan brommers/auto's sleutelen, computerspelletjes spelen, de fileberichten bijhouden, vissen, dwerpapegaaien kweken, vliegtuigen spotten.. En dan ook werkelijk op een bezeten manier.quote:
Ah, vertel dan eens: wat zijn je duidelijke hobby's ?quote:
die komen toch wel want ze lezen geheel volgens de regel op een schandalige manier over jouw voorbehoud heenquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef nozem het volgende:
En natuurlijk scheert nozem niet alle vrouwen over 1 kam. Voordat zich hier zometeen laaiende sigarenkistjesverzamelende wijven gaan melden.![]()
Ik zou het niet weten. Ik ken geen enkele sigarenkistjesverzamelende vrouw, dus enige karakteristieke kenmerken van deze bevolkingsgroep moet ik je helaas schuldig blijven. Al staat seks met dit soort vrouwmenschen me op de een of andere manier behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
die komen toch wel want ze lezen geheel volgens de regel op een schandalige manier over jouw voorbehoud heen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:30 schreef GF het volgende:
Ach, er lopen ook genoeg gestoorde wijven op deze planeet.
ik doelde meer op het vrouwgedeelte, niet op de sigarenkistjeverzamelwoede.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik ken geen enkele sigarenkistjesverzamelende vrouw, dus enige karakteristieke kenmerken van deze bevolkingsgroep moet ik je helaas schuldig blijven. Al staat seks met dit soort vrouwmenschen me op de een of andere manier behoorlijk tegen.
Lezen van psychologische boeken, kijken naar interessante films, internet afstruinen naar nieuws en aparte dingen, spirituele dingen, kaartleggen, praten met mensen over alles wat ons bezighoudt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:32 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Ah, vertel dan eens: wat zijn je duidelijke hobby's ?
Dus niet zoiets vaags als vrienden, winkelen, plezier, et cetera.
een geluk, of pech, als vrouwen een hobby hebben , let wel, na hun huishouden en kinderen, denken mannen dat ze er niks mee verdienen, als t eten maar op tafel staat als ze thuis komen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik doelde meer op het vrouwgedeelte, niet op de sigarenkistjeverzamelwoede.
vrouwen voelen zich snel aangesproken namelijk zodra je 'kritiek' levert op uuuh....vrouwen
nou je noemt gewoon veel mannen dingen op, er zijn denk ik ook wel vrouwen dingen zoals shoppen die je noemt..quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Dat meen ik. Compleet opgaan in een bepaalde hobby zoals postzegels verzamelen, alles van een bepaalde sport bijhouden (noem formule 1 of wielrennen), met modeltreintjes racen, aan brommers/auto's sleutelen, computerspelletjes spelen, de fileberichten bijhouden, vissen, dwerpapegaaien kweken, vliegtuigen spotten.. En dan ook werkelijk op een bezeten manier.
Dat vind ik echt een mannending. Vrouwen beperken zich vaak tot de geijkte vrouwendingen zoals bijv. 'shoppen' en houden er veel minder uitgesproken hobby's op na waar ze helemaal in opgaan.
Heeft nozem een punt?
*eensquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Dat meen ik. Compleet opgaan in een bepaalde hobby zoals postzegels verzamelen, alles van een bepaalde sport bijhouden (noem formule 1 of wielrennen), met modeltreintjes racen, aan brommers/auto's sleutelen, computerspelletjes spelen, de fileberichten bijhouden, vissen, dwerpapegaaien kweken, vliegtuigen spotten.. En dan ook werkelijk op een bezeten manier.
Dat vind ik echt een mannending. Vrouwen beperken zich vaak tot de geijkte vrouwendingen zoals bijv. 'shoppen' en houden er veel minder uitgesproken hobby's op na waar ze helemaal in opgaan.
Heeft nozem een punt?
Mja je kunt natuurlijk wel afvragen of jouw levenstijl te combineren valt met een relatiequote:Op woensdag 8 februari 2006 08:34 schreef het.ismij het volgende:
Hoort bij mij so deal with it.
makkelijk,quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja je kunt natuurlijk wel afvragen of jouw levenstijl te combineren valt met een relatie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |