abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34927955
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:49 schreef Belana het volgende:
Ik dacht altijd dat een baby vermoeiend zou zijn, maar mijn 2 jarige pitbullpeuter is dat veel meer
Ik wist niet dat je af en toe een hekel aan je eigen kind kon hebben, maar dat is dus wel zo.
Gelukkig maken veel andere dingen het dan wel weer goed, zoals de onverwoestbare liefde bv
Ohw, wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die hier af en toe last van heeft, die van mij zijn nu 6 en 8 en af en toe kan ik ze wel schieten(achter het behang plakken is dan echt een understatement)
ik begin dat echt te denken ben ik wel een okay moeder? Maar natuurlijk hou ik van en zou voor ze door het vuur gaan als dat zou moeten
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_34927961
Ik geloof zelfs dat op het moment ik werd ingeleid, ik me niet kon voorstellen dat ik een babietje zou krijgen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:10:17 #103
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34928113
Ik heb tijdens de weeën ook geen enkel moment gedacht aan een babietje. Gewoon helemaal niet bedacht dat ik daarvoor in het ziekenhuis was, geen seconde.

Oh ja, nog meer lettertjes: dat je soms een hele dag een rotonderbroek aan hebt die in je kont kruipt en het je de hele dag realiseert, maar dat je totaal geen tijd neemt om dat euvel éventjes uit de weg te ruimen, omdat je gewoon niet aan dat soort kleine dingen toe komt! Of sokken die steeds afzakken, of teennagels knippen. Voor die dingen neem ik echt geen tijd meer!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34928263
Als ik al die mooie verhalen hier lees, besef ik me des te meer dat ik het zo makkelijk heb gehad tijdens mijn zwangerschap en bevalling, het ging allemaal geweldig, wel wat rugpijn gehad af en toe, maar nooit ondraagelijk. zwangerschapskwaaltjes hebben ook nooit de boventoon gevoerd tijdens de dikke buiken periode. De 1e bevalling duurde wel lang van de 1e wee tot ze er eindelijk uiitkwam(23 en een half uur), maar was te doen, ik moet eerlijk zeggen, dat ik het de lekkerste pijn vond die ik ooit gevoeld heb en het ook prima aankon.
Het geveol wat erna kwam was overweldigend, ik voelde me zo sterk en verheven boven al die andere mensen die niet bevallen waren, echt ón top of the world voelde ik me en dan heb ik het nog niet eens over het gevoel wat mn dochterjte me gaf toen ze er was, zo mooi en prachtig als ze was, ik heb de hele nacht naar haar liggen kijken, ze had een prachtige bos met haar, die er trouwens nooit uitgevallen is zoals ze in het ziekenhuis vertelden, en ze was ook helemaal schoon.
Het rare vond ik bij mezelf, dat ik de 2e gewoon botweg lelijk vond toen hij geboren werd, ik dacht echt, 'komt dit wel goed?' maar de liefde werd er niet minder om en hij is uitgegroeid tot een prachtig kereltje overigens, maar dit omdat je vaak hoort dat ouders hun kind altijd de mooiste vinden en ik dacht spoor ik wel helemaal dat ik zoiets denk over mn pasgeborene, maar je ziet het dus wel als je kind minder mooi is alleen heeft het gewoon geen effect op de liefde die je ervoor voelt.
Als ik nu nog de baby foto s kijk, moet ik lachen om hoe hij eruit zag erg he?
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
pi_34928299
Nee Sugar, daar heb je idd geen tijd meer voor, allemaal van die stomme dingen, of liever gezegd, denk je dat je er geen tidj meer voor hebt, omdat je alleen maar bezig bent aan je kindje te dneken, is het gewoon niet belagrijk genoeg om even je tijd aan die rotonderbroek te besteden, stel je toch eens voor dat je iets mist of dat je kindje je nodig heft terwijl jij met 1 been uit je onderbroek probeert te komen ef net een halve nagel eraf hebt geknipt hihih
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:24:29 #106
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34928306
Op het moment dat ik dichtgenaaid werd van onderen na een bevalling die gewoon te kut voor woorden was, had ik Julius in mijn armen. Het deed echter zo'n pijn (dat dichtnaaien bedoel ik... ) dat ik hem teruggaf aan een verplegeegster. "Hier, neem hem maar mee, hier heeft ie niks aan. " En even later, toen Julius naar de couveuseafdeling moest, dacht ik alleen maar: "Goed zo, oprotten iedereen! laat mij hier maar lekker in m'n eentje liggen, kan ik tenminste ff rustig alle mensen gaan bellen". Echt, ik was op dat moment even totaal niet met 'dat' kind bezig. Welke roze wolk precies?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:30:15 #107
105888 renzell
pi_34928391
Ha ha, Sugar! Na al jouw verhalen dat je voor dat soort dingen geen tijd meer nam, had ik mijzelf juist extra plus plus voorgenomen om er WEL tijd voor te nemen. Dus ik heb nooit inkruipende onderbroeken aan en mijn teennageltjes zijn altijd netjes geknipt.

Cleetje; wat een te gek gevoel moet dat zijn wat jij beschrijft. On top of the world! Dat heb ik dus nooit gehad helaas. Wel heel grappig dat je bij de tweede zo lekker broodnuchter kon constateren dat het een lelijk mannetje was.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:05:40 #108
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34929006
Wat ik trouwens ook wel eens van te voren had willen weten is het feit dat je volgens sommigen op die roze wolk moet zitten Na 8 hele lange jaren van 'zwanger willen worden' moet je volgens velen in 1x omslaan naar een onwijs uit je plaat gaande zwangere. Klagen mag niet, want "dit wilde je toch?" en je eens een dag kut voelen mocht schijnbaar ook niet.

Het is een hele omschakeling qua emoties van 'zwanger willen worden' naar 'zwanger zijn' als je je 8 jaar lang een 'ik probeer zwanger te worden' mens hebt gevoeld. Dat ik af en toe eens bleef hangen in die emotionele rollercoaster van het 'niet zwanger worden' was voor velen onbegrijpbaar. Dat ik mijn hele gedachtengang compleet om moest gooien kreeg ik ze maar niet duidelijk.

In plaats van direct van 'diep grouw grijs' naar die roze wolk over te springen ging ik alle kleuren langs. Stapje voor stapje tot ik bij die roze wolk aangekomen was. Voor velen ging dat schijnbaar te langzaam en daar kreeg ik het nodige commentaar op. F*ck op allemaal, mijn zwangerschap en mag ik die beleven qua emoties zoals ik dat wil ja!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:15:35 #109
105888 renzell
pi_34929198
Ook zoiets ja! Waar halen mensen het lef vandaan om zich daarmee te bemoeien?! Heel irritant idd.
pi_34929257
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:05 schreef Ireth het volgende:
. F*ck op allemaal, mijn zwangerschap en mag ik die beleven qua emoties zoals ik dat wil ja!
Groot gelijk Ireth, iedereen beleefd het op zijn eigen manier en je uitleg is perfect, snap niet dat mensen dit niet kunne begrijpen

En Renzell, dat was zeker een te gek gevoel dat ik ervaren heb en het mooiste vind ik nog dat ik me dat gevoel zo goed kan herinneren, heerlijk, dat wil ik nog wel een keer!
pi_34929381
Wat ik in de eerste week ook zo typisch vond was dat ik niet wist wat ik met Sara moest. Voorbeeldje, manlief pakte haar uit haar wiegje om even lekker te knuffelen, en dan vroeg ik: "moet je dat niet even aan de kraamverz. vragen of dat wel mag?"
DUH, het is ons kindje
Of, de eerste borstvoeding gaven wij altijd als de kraamhulp er was. Nou hadden wij echt een trut van een kraamverzorgster, kwam standaard te laat, waardoor Sara dus 1 keer vanaf 7 uur tot 8:45 heeft gehuild ( ze zou er om 8 uur zijn), ze had honger, maar ik durfde haar niet aan te leggen want ik wist niet of dat wel mocht... Vind het nu nog erg dat ik alles aannam van de kraamverzorgster en dat ik niet mijn eigen gevoel volgde...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34929631
Fuente: dat herken ik wel, komt gewoon omdat je niet weet hoe alles moet en of je het wel goed doet allemaal. Zo n kraamverzorgster is dan iemand (voor mij was dat in elk geval wel zo ), die alles weet en jaaaaaaaaarenlange ervaring heeft met babies en ikke niet
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:37:56 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34929680
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:24 schreef Fuente het volgende:
Wat ik in de eerste week ook zo typisch vond was dat ik niet wist wat ik met Sara moest. Voorbeeldje, manlief pakte haar uit haar wiegje om even lekker te knuffelen, en dan vroeg ik: "moet je dat niet even aan de kraamverz. vragen of dat wel mag?"
DUH, het is ons kindje
Dat lijkt me idd zo raar. Dat je met dit kindje dan kan en mag doen wat je wil, want ze is van jou. Niet meer iemand aan hoeven te kijken van 'Mag het?'.
quote:
Of, de eerste borstvoeding gaven wij altijd als de kraamhulp er was. Nou hadden wij echt een trut van een kraamverzorgster, kwam standaard te laat, waardoor Sara dus 1 keer vanaf 7 uur tot 8:45 heeft gehuild ( ze zou er om 8 uur zijn), ze had honger, maar ik durfde haar niet aan te leggen want ik wist niet of dat wel mocht... Vind het nu nog erg dat ik alles aannam van de kraamverzorgster en dat ik niet mijn eigen gevoel volgde...
Dat is wel heel jammer en verdrietig. Maar ik kan me die onzekerheid en daardoor afhankelijke houding wel voorstellen. Ten slotte hebben zij ervoor geleerd denk je dan toch?
Jammer dat het dan zo gaat.
pi_34929861
BE, idd, ik wist echt niet of het wel mocht Ik denk dat je daar bij een tweede dan een stuk makkelijker in wordt hoor (hoop ik )
Sjah wat voedingen betreft, ik ben na 2,5 week gestopt met bv, maar da's een lang en offtopic verhaal, bij de volgende pak ik dat dus heel anders aan, en ga ik sowieso vragen om een in bv gespec. kraamhulp.

Cleetje, wij hebben na onze hork van een kraamverzorgster nog 3 dagen extra kraamhulp gehad (een andere dus) omdat ik toen nog behoorlijk labiel was en dus verlenging kreeg. En dat was er idd een die heel ervaren was, en rustig en lief En waar ik echt goede adviezen van kreeg en vooral meer vertrouwen in omgang met Sara .
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34930357
Gelukkig heb je na die hork van een kraamverzorgster ook mogen meemaken dat er ook leuke en lieve zijn, is best fijn om te weten anders word je zo bang voor een 2e
pi_34930739
Wat ze je niet vertellen:

-dat je je tepels bij willekeurig welke beweging van je lichaam gebruikt
-dat spruw iets is wat op je tepels kan zitten en AUW doet
-dat je van pijn door een zakdoek heen kauwend kan zitten voeden door bovengenoemde spruw
-dat slaapgebrek een martelmethode is
-dat je trots kan zijn op iets banaals als een poepluier
-dat je dat gegil van je baby dus niet kunt negeren
-dat die roze wolk soms de tyfus kan krijgen
-dat je weliswaar op het moment niet ziet dat je kind stuitend lelijk is, maar wel degelijk hoort hoe je zus onopvallend probeert te fluisteren tegen je vader "blijft dat hoofd zo?"
-dat het je op het moment supreme geen klap kan schelen wie er allemaal naar jouw kont staat te kijken en erin staat te knippen, voelen en injecteren
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34930786
Mijn vroegere buurvrouw was kraamverzorgster en dat vond ik zo'n kenau Zei ze een keertje dat ze wel bij mij zou komen kramen als ik ooit een kindje kreeg en ik herinner me nog dat ik toen iets te snel zei dat ik dan waarschijnlijk te ver weg zou wonen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 februari 2006 @ 11:27:33 #118
105888 renzell
pi_34930883
Ha ha, goede lijst!
Overigens... dat van die kont... dat was mij wel verteld, maar echt geloven deed ik het niet. Maar idd, toen ook meneer nummer 10 tussen mijn benen verdween na mij eerst netjes een handje te hebben gegeven, dacht ik alleen maar: Goh... zij liever dan ik. Veel plezier in die chaos daar!
pi_34930967
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat ze je niet vertellen:

-dat je je tepels bij willekeurig welke beweging van je lichaam gebruikt
-dat spruw iets is wat op je tepels kan zitten en AUW doet
-dat je van pijn door een zakdoek heen kauwend kan zitten voeden door bovengenoemde spruw
-dat slaapgebrek een martelmethode is
-dat je trots kan zijn op iets banaals als een poepluier
-dat je dat gegil van je baby dus niet kunt negeren
-dat die roze wolk soms de tyfus kan krijgen
-dat je weliswaar op het moment niet ziet dat je kind stuitend lelijk is, maar wel degelijk hoort hoe je zus onopvallend probeert te fluisteren tegen je vader "blijft dat hoofd zo?"
-dat het je op het moment supreme geen klap kan schelen wie er allemaal naar jouw kont staat te kijken en erin staat te knippen, voelen en injecteren
Geweldige lijst! Alleen van dat lelijk....dat zag ik dus wel!!
pi_34931160
En dan de borstvoeding, die is mij ff vies tegengevallen, dat doe ik dus nooit meer!!
Het aanleggen was al een groot probleem ( altijd in de veronderstelling geweest dat dat gewoon vanzelf zou gaan ) en binnen 3 weken had ik een zware borstontsteking opgelopen, die dingen waren zo hard als tennisballen cup dubbel D en pijn dat ze deden!! In combinatie met hoge koorts voelde ik me op zijn zachtst gezegd niet echt lekker, ik ben ook acuut gestopt met borstvoeding, dat mocht dus ook weer niet natuurlijk. Eerst rustig afbouwen, maar daar was ik veel te erg voor geschrokken,dat durf ik voor de rest van mn leven niet meer Thnx ze is prima groot geworden met de fles en met de 2e heb ik het niet eens meer geprobeerd, veel te bang om dat nog een keer mee te maken
pi_34931218
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vroegere buurvrouw was kraamverzorgster en dat vond ik zo'n kenau Zei ze een keertje dat ze wel bij mij zou komen kramen als ik ooit een kindje kreeg en ik herinner me nog dat ik toen iets te snel zei dat ik dan waarschijnlijk te ver weg zou wonen
hihihi
"Nee, dan woon ik per onmiddelijke ingang in Timboektoe...toevallig...stotter,"
Vergis je overigens niet in kenaus. Mijn verloskundige was Duits, en een beetje zo'n streng Gretha-type zeg maar. Ik heb zelden iemand zo lief met baby's zien tutten als zij, ze was echt heel anders dan ik verwacht had
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34931306
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:36 schreef Cleetje het volgende:
En dan de borstvoeding, die is mij ff vies tegengevallen, dat doe ik dus nooit meer!!
Het aanleggen was al een groot probleem ( altijd in de veronderstelling geweest dat dat gewoon vanzelf zou gaan ) en binnen 3 weken had ik een zware borstontsteking opgelopen, die dingen waren zo hard als tennisballen cup dubbel D en pijn dat ze deden!! In combinatie met hoge koorts voelde ik me op zijn zachtst gezegd niet echt lekker, ik ben ook acuut gestopt met borstvoeding, dat mocht dus ook weer niet natuurlijk. Eerst rustig afbouwen, maar daar was ik veel te erg voor geschrokken,dat durf ik voor de rest van mn leven niet meer Thnx ze is prima groot geworden met de fles en met de 2e heb ik het niet eens meer geprobeerd, veel te bang om dat nog een keer mee te maken
Heb ik het verhaal al eens verteld van hoe mijn huisarts me naar huis stuurde met een borstontsteking met het advies "Tepelhoedjes, doei!" ?
Resulteerde erin dat ik jankend de sliertjes ingedroogde melk af zat te kolven tot de ontsteking erui was.
Als ik terugdenk, dan denk ik ook "hoe heb je dat in jezusnaam volgehouden?" Ik wilde misschien wel té graag...
Nummer twee was hapslikweg, ter vergelijk.
pi_34931763
Sjeeeeesuss, nu ik het lees ( na mijn eigen ervaring) denk ik ook "Hoe heb je dat in godsnaam volgehouden?"
pi_34931779
en was je niet bang om het met de 2e weer te proberen?
pi_34932565
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Cleetje het volgende:
en was je niet bang om het met de 2e weer te proberen?
Proberen niet, ik wist echter wel dat het bij het minste gezeik schluss zou zijn. Meneertje nr. 2 echter kwam zag en overwon. Die heb ik echt in alle mogelijke houdingen gevoed zonder één kloof of wat.
Oh ja, nog iets wat ze je niet vertellen: babypoep (met borstvoeding) ruikt lekker!
pi_34932697
Nou ik moet zeggen dat het best een opluchting was toen de chirurg me zeer stellig afraadde om bij een eventuele tweede borstvoeding te geven. Anders zou ik me er toch schuldig over voelen en mezelf kennende zou ik het dan toch weer gaan proberen.
pi_34934794
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Proberen niet, ik wist echter wel dat het bij het minste gezeik schluss zou zijn. Meneertje nr. 2 echter kwam zag en overwon. Die heb ik echt in alle mogelijke houdingen gevoed zonder één kloof of wat.
Oh ja, nog iets wat ze je niet vertellen: babypoep (met borstvoeding) ruikt lekker!

Wat dat betreft mag Hanne minstens tot ze zelf kan "vegen" aan de borstvoeding blijven...

De meur die er soms af komt als ze iets anders (prakkie) heeft gegeten.. Brrrrrrrr.......
W ~ H ~ T
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:49:35 #128
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34935369
Jaaaa! Hahaha, trots zijn op een poepluier! Hahaha, ik heb een keer huilend mijn moeder gebeld; "Want ze heeft gepoehoept".
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_34944821
Waar ik totaal niet op was voorbereid was hoe enorm intens een kinderwens kan zijn als je daar eenmaal aan toe geeft. Die waanzinnige oerdrang, waardoor je helemaal obsessief wordt en alleen nog maar bezig wil zijn met het zwanger worden, dat vond ik enorm overweldigend. Die eerste paar maanden van proberen zijn echt in een soort manische roes voorbij gegaan, daarna kwam ik gelukkig iets meer met twee voeten op aarde.
mooi he, alles
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:14:29 #130
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34954422
Vindt vooral de emotionele rollercoaster een drama, van een harde naar een heel zacht jankerig eitje
pi_34955388
Als je moeder bent vertrouw je eigenlijk niemand met je kindje. Als je dan net zo ver bent om het uit handen te geven, en dat ook doet, is er wel iemand die iets idioots met je kind uithaalt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_34983153
heb ik gelukkig nooit zo ervaren
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:55:59 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_34983249
ik heb dat ook nooit zo gevoeld hoor jelief. rot dat dat voor jouw wel zo is...
stormy waters...
sailin'
pi_34984062
Het is nu door dat akkefietje bij het kdv, verder valt het wel mee hoor. Ik was gisteren behoorlijk aangedaan en emotioneel door het gebeuren.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:21:47 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_34984194
kan ik me wel voorstellen ja, ik heb het gelezen...
stormy waters...
sailin'
pi_34990555
Oh ja, ze vertellen je trouwens ook niet dat je niet gewoon wat minder slaapt, maar dat het soms nachtenlang doorhalen is en dat je sowieso jarenlang op de standby-list staat. ("Mama, water!/oorpijn!/poep!/droom!/etc.!")
Of dat kinderen elkaar afwisselen. Dat de een net uitgekotst is en de volgende zich dan meldt met diarree en pijn en tegen de tijd dat die weer onder zeil is, begint de volgende alweer met een nieuwe ronde antiperistaltische bewegingen.
Of dat je voor diezelfde zieke kinderen een woest moedergevoel voelt opborrelen uit onmacht, dat dan ook wel weer
  zondag 12 februari 2006 @ 08:40:17 #137
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34990579
Wat ik best erg vond, was dat ik onze dochter niet met 100% zekerheid herkende na de nacht in het ziekenhuis.Ik leefde met de romantische gedachte dat je je kindje direct uit duizenden zou herkennen.
Ik ben in het ziekenhuis bevallen, rond 0:00 uur. We moesten dus in het ziekenhuis blijven. Femke sliep op de babyzaal, ik op de moederzaal. Dit vond ik helemaal niet leuk, ik had haar het liefst de hele nacht dichtbij me gehad.
De volgende ochtend kwamen de verpleegsters de baby's brengen, 3 kleine doorzichtige bedjes op een rij. Ik keek naar de binnenkomende baby's en dacht: welke is nou van mij? Volgens mij de eerste, maar het zou net zo goed een van de andere twee kunnen zijn.
Het is maar goed dat de verpleegster riep: de moeder van Femke, wie is de moeder van Femke?
Ja, ik . Ben benieuwd welk baby'tje er hoort bij "de moeder van Femke"
En het was inderdaad baby nummer 1 . Maar ik vond het toch wel shocking dat ik dat niet zelf met 100% zekerheid had kunnen zeggen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 12 februari 2006 @ 10:50:01 #138
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34991662
quote:
Op zondag 12 februari 2006 08:40 schreef MaLo het volgende:
Ik ben in het ziekenhuis bevallen, rond 0:00 uur. We moesten dus in het ziekenhuis blijven. Femke sliep op de babyzaal, ik op de moederzaal. Dit vond ik helemaal niet leuk, ik had haar het liefst de hele nacht dichtbij me gehad.
Ja logisch! Ik vind het ook echt suf dat dat niet mag.
Leuk verhaal trouwens.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 12 februari 2006 @ 11:07:48 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34991934
quote:
Op zondag 12 februari 2006 10:50 schreef Moonah het volgende:
Ja logisch! Ik vind het ook echt suf dat dat niet mag.
Leuk verhaal trouwens.
Idd!
Dat is ook waarom ik iig zelf graag thuis zou willen bevallen. Het lijkt me zo knus om dan 's nachts (ja, op de een of andere manier hoort bevallen 's nachts ) als de VK en de kraamverzorgster weg zijn met z'n 3-tjes samen te zijn zonder pottekijkers enzo. Of is dat een romantisch beeld dat ik beter maar gewoon kan vergeten? Zijn daar ook kleine lettertjes bij?
  zondag 12 februari 2006 @ 11:15:36 #140
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34992064
Ja. Je kind is net geboren, heeft honger maar is te moe om te drinken. Dus het gilt en krijst. Jij hebt net dat kind er uit gegooid, je hebt spierpijn van je tenen tot je nek en wil alleen maar slapen. Vergeet het
  zondag 12 februari 2006 @ 11:17:23 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34992095
Ow...
  zondag 12 februari 2006 @ 11:19:47 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34992135
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Je kind is net geboren, heeft honger maar is te moe om te drinken. Dus het gilt en krijst. Jij hebt net dat kind er uit gegooid, je hebt spierpijn van je tenen tot je nek en wil alleen maar slapen. Vergeet het
Dit hoort dus écht in kleine lettertjes geschreven te worden.
Bij uitstek!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 12 februari 2006 @ 11:20:11 #143
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34992139
Nu kan het alleen nog maar meevallen toch
pi_34992270
Oh ja, die spierpijn na de bevalling Ik had blijkbaar zo hard in de zijkanten van het matras geknepen dat ik eeeeeeeeeeenorme spierpijn in mijn armen had. Ik begreep er de eerste paar dagen helemaak niks van
  zondag 12 februari 2006 @ 11:27:57 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34992289
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:20 schreef Luchtbel het volgende:
Nu kan het alleen nog maar meevallen toch
Dat is wel waar ja!
Maar dan nog lijkt dat me prettiger dan in het ziekenhuis waar je gescheiden word van je kind omdat 'ze' dat nodig vinden...
Maar ja... Dat zeg ik nu... Als ik jouw verhaal zo lees denk ik daar dan wel anders over.
  zondag 12 februari 2006 @ 11:30:23 #146
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34992329
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja!
Maar dan nog lijkt dat me prettiger dan in het ziekenhuis waar je gescheiden word van je kind omdat 'ze' dat nodig vinden...
Maar ja... Dat zeg ik nu... Als ik jouw verhaal zo lees denk ik daar dan wel anders over.
Dat is niet overal zo hoor! Wij hadden een kraamsuite waar we met zijn 3tjes hebben mogen bivakkeren
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 12 februari 2006 @ 11:31:47 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34992363
Maria mocht alle nachten bij mij blijven in het ziekenhuis! En ik was supertrots, want alle andere babietjes moesten vaak wel naar de babykamer, want die huilden. Maria sliep, dronk en sliep. Zo zelfstandig vond ik haar. Ik heb Renzell midden in zo'n nacht gesmst dat ik zo trots op Maria was, zo trots...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 12 februari 2006 @ 11:34:40 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_34992415
Liam ging 's nachts naar de babykamer en zeker de eerste nacht interesseerde me dat weinig ik was blij dat ik kon slapen... dat lijkt mij juist zwaar aan thuis bevallen, dat je dus geen rust hebt de eerste uren na je bevalling.
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 11:35:07 #149
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34992425
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, die spierpijn na de bevalling Ik had blijkbaar zo hard in de zijkanten van het matras geknepen dat ik eeeeeeeeeeenorme spierpijn in mijn armen had. Ik begreep er de eerste paar dagen helemaak niks van
Hou op man
ruim 40 uur bezig; heb je een perswee? je moet persen!
Nee!
Nee? wat kijk je pijnlijk dan?
Ik heb kramp in m'n kuit, godverdomme
pi_34992426
Ik mocht na mijn ziekenhuisbevalling gelijk naar huis. En zo waren wij de eerste nacht dus echt met zijn drietjes. En maar kijken hè! En maar zeggen: ooooooooh wat is hij mooi
De kraamverzorgster kwam de volgende dag pas maar ik heb het geen moment eng gevonden. Ik vond het aleen maar mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')