quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Proberen niet, ik wist echter wel dat het bij het minste gezeik schluss zou zijn. Meneertje nr. 2 echter kwam zag en overwon. Die heb ik echt in alle mogelijke houdingen gevoed zonder één kloof of wat.
Oh ja, nog iets wat ze je niet vertellen: babypoep (met borstvoeding) ruikt lekker!
Ja logisch! Ik vind het ook echt suf dat dat niet mag.quote:Op zondag 12 februari 2006 08:40 schreef MaLo het volgende:
Ik ben in het ziekenhuis bevallen, rond 0:00 uur. We moesten dus in het ziekenhuis blijven. Femke sliep op de babyzaal, ik op de moederzaal. Dit vond ik helemaal niet leuk, ik had haar het liefst de hele nacht dichtbij me gehad.
Idd!quote:Op zondag 12 februari 2006 10:50 schreef Moonah het volgende:
Ja logisch! Ik vind het ook echt suf dat dat niet mag.
Leuk verhaal trouwens.![]()
Dit hoort dus écht in kleine lettertjes geschreven te worden.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ja. Je kind is net geboren, heeft honger maar is te moe om te drinken. Dus het gilt en krijst. Jij hebt net dat kind er uit gegooid, je hebt spierpijn van je tenen tot je nek en wil alleen maar slapen. Vergeet het
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:20 schreef Luchtbel het volgende:
Nu kan het alleen nog maar meevallen toch![]()
Dat is niet overal zo hoor! Wij hadden een kraamsuite waar we met zijn 3tjes hebben mogen bivakkerenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat is wel waar ja!
Maar dan nog lijkt dat me prettiger dan in het ziekenhuis waar je gescheiden word van je kind omdat 'ze' dat nodig vinden...
Maar ja... Dat zeg ik nu...Als ik jouw verhaal zo lees denk ik daar dan wel anders over.
Hou op manquote:Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, die spierpijn na de bevallingIk had blijkbaar zo hard in de zijkanten van het matras geknepen dat ik eeeeeeeeeeenorme spierpijn in mijn armen had. Ik begreep er de eerste paar dagen helemaak niks van
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |