goh..was eigenlijk zomaar een gokje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:48 schreef neggix het volgende:
[..]
Juist, that's itdank u vriendelijk
Vaker zo'n gokje doen dan hequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
goh..was eigenlijk zomaar een gokje.
Laura Pausini - La solitudinequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:59 schreef 020-NRD het volgende:
Veel nederlandse artiesten hebben nummers gemaakt op italiaanse bestaande liedjes, bijvoorbeeld dat nummer van paul de leeuw, ik wil nu dat je iemand kiest etc. Weet iemand de orginele nummers van een paar van dat soort platen?
Op deze manier plakken van je link gaat niet werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:42 schreef Skink_in_Trees_Shade het volgende:
http://www.directmovie.nl(...)lm=Shade%20of%20Pale
eey
In de ze trailor hoor je een liedje, ik vraag me af wie dit zingt![]()
Heeft iemand mischien een ideetje??![]()
Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale ???quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:42 schreef Skink_in_Trees_Shade het volgende:
eey
In de ze trailor hoor je een liedje, ik vraag me af wie dit zingt![]()
Heeft iemand mischien een ideetje??![]()
misschien staat ie hier tussen..quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef matthendriks het volgende:
He,
Ik weet niet of jullie laatst de film 'Behind Enemy Lines' hebben gezien? Er zit namelijk een muziekje in, op het moment dat ze beginnen aan hun routinevlucht. Op het vliegdekschip.
Weet iemand hoe dat nummer heet? Het klonk iig erg vet!
Hele goeie band iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef martjin het volgende:
Ik weet niet als mensen We Are Scientists kennen, maar dat vind ik dus echt helemaal goed. Nu zoek ik meer van dat soort muziek, tips?
Ik denk et wel, alleen zijn dat natuurlijk "bewerkte songs". Het was een bestaand liedje, geloof ik.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
misschien staat ie hier tussen..![]()
Speciaal voor die 2: Groot Hart. En ze speelden een ander nummer toen ze binnen kwamen: die ben ik ff kwijt.. Als Het Golft, dacht ik...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef indewar het volgende:
misschien staat het al wel in dit topic, maar wie kan mij vertellen welk lied de dijk speelde in cafe turino bij mart smeeds, in de aflevering van afgelopen week, toen ireen wust en renate groenenwold ook in the house waren! oO<
quote:hoe heette dat liedje trouwens die altijd bij tmf onder de filmpjes kwam als er kleine stukjes aan elkaar waren geplakt.. en later kwam er ook een clip van met een man die rond reed in een vrachtwagen en het was allemaal getekend
T. Raumschmiere - Monster Truck Driverquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:03 schreef SHERMAN het volgende:
Vraag van een vriendin van me, heb echt geen idee namelijk;
[..]
Nee het bestaat wel. Helaas kent Google de tekst niet dus dan zou iemand hier de tekst nog uit z'n hoofd moeten weten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Kent iemand het liedje met de zin snottebelle margarita o.i.d.? En kent iemand de rest van het liedje?
Dat heb ik vroeger op school heel vaak moeten zingen, aar weet niet meer hoe het gaat.
(of is dit een mondegreen en ging het helemaal anders?)
Je kunt hem ook naar je browser copieerenquote:Op deze manier plakken van je link gaat niet werken
Nop komt er niet echt in de buurt kwa stem, dat is de naam van die film.quote:Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale ???
Thanks.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
T. Raumschmiere - Monster Truck Driver
Ja, post dan ook een echte link in plaats van wat tekst? Anders kunnen we niet eens horen wat je nou bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:33 schreef Skink_in_Trees_Shade het volgende:
[..]
Je kunt hem ook naar je browser copieerenMaja hij pakte hem gewoon niet met /url
[..]
Nop komt er niet echt in de buurt kwa stem, dat is de naam van die film.
Wilt iemand dan is die trailer luisteren
![]()
De versie van Paul Anka misschien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:20 schreef Proper_fucked het volgende:
En aflevering van vandaag was een cover(?) van Oasis - wonderwall. Hele rustige versie..
Er staat me vaag iets bij van de volgende regel: snottebelle margarita en daarna Muchos Amore... meer info heb ik niet...quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Kent iemand het liedje met de zin snottebelle margarita o.i.d.? En kent iemand de rest van het liedje?
Dat heb ik vroeger op school heel vaak moeten zingen, maar weet niet meer hoe het gaat.
Dat is denk ik een Zuidafrikaans versje,(mijn leraar op de lagere school zong het ook altijd)quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat heb ik vroeger op school heel vaak moeten zingen, maar weet niet meer hoe het gaat.
MC Sar & The Real McCoy - Another night [1994]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef tvg het volgende:
ik zoek een liedje waar de volgende zin in voor komt ''in the night, in my dreams i'm in love with you, cause you talk to me like lovers do... i feel joy, i feel pain...enz
en het refrein EINDIGT met de zin ''In the night i feel your love so true''
tijdens het liedje hoor je ook korte stukjes rap.
Het is waarschijnlijk een liedje uit de jaren 90, ik heb hem op een club mix van de 80's + 90's gehoord.
Help me aub
Spankoxx - To the club [2004]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef bierjoost het volgende:
Dat onwijs foute nummer van:
monday night to the club
what a headache
en zo verder
Bedoel je (uit m'n hoofd): 'Why do birds suddenly appear, every time you are near? [..] Close to you.."quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:15 schreef Hakna het volgende:
Hallo mensen,
Ik zoek een trancenummer met de tekst iets van: Suddenly, closer to you... voor de rest weet ik het zo niet. Is volgens mij vrij nieuw.
Sorry voor de vage omschrijving.
bvd
Dennis
Dat is ZO'N fout nummer.. Akcent - Kyliequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:03 schreef michelz het volgende:
hallo iedereen hier
ik zoek een liedje met de volgende tekts erin:
give me just a chance,lets go out and dance,we can move to the gru,i can watch you move,later you can sing to my like a shining star,but i rather have you in the backseat of my car
Ik hoop dat één van jullie me kan helpen
Akcent - Kyliequote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:03 schreef michelz het volgende:
hallo iedereen hier
ik zoek een liedje met de volgende tekts erin:
give me just a chance,lets go out and dance,we can move to the gru,i can watch you move,later you can sing to my like a shining star,but i rather have you in the backseat of my car
Ik hoop dat één van jullie me kan helpen
Dat is dan ook niet zo moeilijk aangezien het grijs gedraaid is overal..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:07 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Dat is ZO'N fout nummer.. Akcent - Kylie
dat ik dat weet![]()
![]()
ach trance, hardcore, iig iets wat ze in discotheken draaienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ixxel - Drop That Beat, al kun je dat moeilijk trance noemen...
Thnx !!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:08 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Akcent - Kylie
Kylie give me..
Kylie give me..
Baby, you`re the one that melts my heart
I swear I`m not lying
maybe tonight I`m gonna try my luck
I can see that you want me
I`m dreaming about you every night .. every night
Kylie give me just a chance let`s go out and dance
We can get into the groove I can watch you move
Later you can sing to me like a shining star
But I rather do you on the backseat of my car
etc...
http://www.onlylyrics.com/song.php?id=29758
Of op de stampversie van de kabouterdansquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef S_T_W het volgende:
lijkt wel wat op sweet dreams van eurythmics
Notte Bella van Toon Hermans :quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij is erg leuk, maar niet wat ik zoek.. Het is een hele rustige versie..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De versie van Paul Anka misschien?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:17 schreef fripper het volgende:
[..]
Notte Bella van Toon Hermans :
Notte bella margarinata,
Moet je 's wat horen,
Notte bella margarinata
Smoesjes d'amore.
Loena loena
Fietsebel harmonika,
Loena, Loena,
Nel koppie thee.
Wilde gok: Sabrina - Boys boys boys?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
Begin jaren '90 ('92, '93, '94 gok ik zon beetje) was er een of ander lied dat toen in de top stond. Er zat een clip bij van een lekker wijf dat ik een of ander doorschijnend truitje onder een waterval stond. Dit jeugdsentiment ( ) wil ik graag nog eens terugzien, maar ik weet bij god niet meer hoe het nummer heette of wie de artiest is
Is er hier dus iemand die zich wellicht herrinert wat ik bedoel? Groetjes billy
Dat was 1987...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:06 schreef Fling het volgende:
[..]
Wilde gok: Sabrina - Boys boys boys?
nee dat was bij een zwembadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:06 schreef Fling het volgende:
[..]
Wilde gok: Sabrina - Boys boys boys?
Osdorp Posse heeft Soldaat van Oranje ooit gebruikt in Ondergronds verzet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:32 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet in die schaatsreclame met allemaal die oud-schaatsers?
Dus "soldaat van Oranje" maar dan met een beat eronder.
In 1996 is er een cover gemaakt door The Mike Flowers Pop[1996].quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:20 schreef Proper_fucked het volgende:
En aflevering van vandaag was een cover(?) van Oasis - wonderwall. Hele rustige versie..
Wilde gok nr 2: Blue Pearl - Naked in the Rainquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:11 schreef Billy_Mack het volgende:
Beste mensen,
Begin jaren '90 ('92, '93, '94 gok ik zon beetje) was er een of ander lied dat toen in de top stond. Er zat een clip bij van een lekker wijf dat ik een of ander doorschijnend truitje onder een waterval stond. Dit jeugdsentiment ( ) wil ik graag nog eens terugzien, maar ik weet bij god niet meer hoe het nummer heette of wie de artiest is
Is er hier dus iemand die zich wellicht herrinert wat ik bedoel? Groetjes billy
Double Vision - Knockinquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik loop de hele dag al met een nummer in mijn hoofd maar ik kan niet op de juiste titel en uitvoerend artist komen.
Refrein is ongeveer :
" oh baby i am knock,knock,knocking, knocking on the back of your door...."
beetje snelle beat eronder...
wie helpt...????
De enige hit die Luciano Pavarotti had was Caruso[1990].quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:15 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hoi,
Weet iemand hoe het nummer heet wat Pavarotti zong op de opening van de Olympische (wniter)Spelen in Turijn?
Zowat zijn bekendste lied geloof ik, maar kan niet op de titel komen.![]()
YEP!!quote:
Nessun Dorma van Giacomo Pucciniquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:15 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Hoi,
Weet iemand hoe het nummer heet wat Pavarotti zong op de opening van de Olympische (wniter)Spelen in Turijn?
Zowat zijn bekendste lied geloof ik, maar kan niet op de titel komen.![]()
Volgens [..] is het original vocals van Yvonne John Lewis..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:06 schreef Kwyjibo het volgende:
Hallo,
In het begin van No Worries van Simon Webbe wordt een sample gebruikt van een ander nummer, deze wordt wel meer gebruikt in het nummer. Maar van welk liedje is dit?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef tho_Omas het volgende:
Ben op zoek naar een trancenummer uit 2004 of begin 2005. De clip bestaat uit fragmenten van allerlei bekende films. Anyone?
Bedoel je met 'bekende' films Aziatische films? Want ik zag er laatst wel eentje, die was van de Chemical Brothers..quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bedoel je (uit m'n hoofd): 'Why do birds suddenly appear, every time you are near? [..] Close to you.."
dan is het origineel van The Carpenters - Close to you.. maar kom even niet op de dance/trance-versie![]()
Nee het waren Westerse films. Geen chemical brothers iig. De naam van de artiest was hetzelfde als de titel van het nummer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bedoel je met 'bekende' films Aziatische films? Want ik zag er laatst wel eentje, die was van de Chemical Brothers..
Thank you very muchos!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Volgens [..] is het original vocals van Yvonne John Lewis..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef outcast_within het volgende:
it's so easy to fall in love. (een lieve versie niet die van linda rondstadt country gedoe)(als ie bestaat)
I need you baby if it's quite alright i love you baby. (dat liedje uit conspiracy theory op het eind)
De man heeft nog nooit een album gemaakt, dus staak je zoektocht maar. Op discogs.com vind je Hofs' volledige discografie:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:48 schreef wick het volgende:
Ik ben op zoek naar muziek van Eboman, aka Jeroen Hofs. Waar kan ik dat nog ergens vinden? Zn single donuts with buddah kan ik overal vinden maar ik ben op zoek naar het hele album. Zwaaaaaaar relaxte beats. Iemand een tip?
Can't Take My Eyes Off You - Frankie Valli/Boystown gang/Lauren Hillquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef outcast_within het volgende:
I need you baby if it's quite alright i love you baby. (dat liedje uit conspiracy theory op het eind)
Is het niet gewoon iets van Fleetwood Mac?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:31 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek een pop nummer dat (zo te horen) uit de jaren 80 of 90 komt.
Het wordt gezongen door een vrouw (?) met een stem als Stevie Nicks. Het refrein luidt ongeveer zo: "because he's holding, touching, loving another".
Het eindigt met zeker een minuut lang onafgebroken "na-na-na-na".
BVD!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef MichielPH het volgende:
Ik heb net een iPod, me snel geabboneerd op Giel. Had hij een jazzy achtergrondmuziekje opgezet, weet iemand welk nummer dit is?
Niemand in Tirol wezen skiën dus....???quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:05 schreef Hester2323 het volgende:
Hi, kom net terug van skivakantie en ben op zoek naar een liedje wat tijdens de apres-ski regelmatig voorbij kwam (niet echt een hoogstandje dus....maar goed).
Ik weet niet echt de tekst maar er wordt dus iets van vier keer achter elkaar 'jodela' gezongen en dan 3 x geklapt. Grappige was dat er een dansje bij is -> linkerarm naar voren, rechterarm naar voren. Linkerarm gekruist over borst, rechterarm gekruist over borst. Eenmaal klap onder je been, eenmaal klap achter de rug en eenmaal voor je....
Weet iemand welk liedje dit is??? Het is in ieder geval niet van de SRV Manner of het Magical Trio...
Los Umbrellos - No Tengo Dineroquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:23 schreef Patch het volgende:
Ik zoek de titel & artiest van een liedje.
Wat ik weet:
In de videoclip zien we Ron Jeremy de gehele tijd als barman functioneren, eigenlijk de gehele clip zien we halfblote dames in en rondom een zwembad. De melodie heeft wel wat weg van 'shalalalala' van de VengaBoys.
Joy Division - Love Will Tear Us Apartquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Orealo het volgende:
Hmm..
Ik zoek de titel en artiest van het liedje waar ik alleen nog wat lyrics van weet..
'Love, love will tear us apart.. again'
Het was een beetje rustig gezongen, ik hoorde 't net in de bus bij iemand die z'n mp3 speler te hard had staan
Iemand een idee?
Das Love Will Tear Us Apart van Joy Division. Had je die echt niet zelf ff kunnen googlen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Orealo het volgende:
Hmm..
Ik zoek de titel en artiest van het liedje waar ik alleen nog wat lyrics van weet..
Het was een beetje rustig gezongen, ik hoorde 't net in de bus bij iemand die z'n mp3 speler te hard had staan
Iemand een idee?
Love will tear us apart van Joy Division. Of de cover van Paul Young. Maar dan is de titel hetzelfde, gek genoeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:55 schreef Orealo het volgende:
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzDquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef Misstique het volgende:
Weet iemand de naam van het nummer uit de nieuwe Fortis reclame?
Stairway to heaven?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef OldJeller het volgende:
Hoi,
Ik zoek een oud rocknummer.. volgens mij best wel een klassieker..
Ik dacht zelf aan iets van Led Zeppelin, maar kan ook van een heel andere band zijn.
Het is een vrij lang nummer en er wordt echt enorm lang
'aaah in 'gezongen'...
Iemand?
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee van wie de eindtune is van Café torino?
dat Olympische spelen programma dus op Ned 2
antwoord dus al gegevenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ornella Vanoni - L'Appuntamento
Het is overigens ook de soundtrack van Ocean's twelve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |