Bedoel je Andrea Bocelli? Zoveel Italiaanse zangers zijn er niet, en middelmatig zijn ze allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Modus het volgende:
Of ik ben in het warretje met Eros Ramazotti, of ik kan niet op zijn naam komen. Een Italiaanse zanger van nogal middelmatige hedendaagse popmuziek, die vooral door Sky Radio helemaal grijs werd gedraaid het afgelopen jaar....
Tiziano ferro?quote:
Is dat niet het theme van Charlies Angels?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef Lu_uK het volgende:
het nummer uit dit filmpje in de 17e minuut, het is een heel bekend nummer, maar ik heb geen idee van de artiest of de naam.
http://video.google.com/videoplay?docid=2454729110724597190&q=Ferrari
Kloptquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef Fling het volgende:
[..]
Is dat niet het theme van Charlies Angels?
echtquote:Op maandag 13 februari 2006 20:46 schreef Fling het volgende:
[..]
Is dat niet het theme van Charlies Angels?
Dat klinkt heel erg als To be with you van Mr. Big. Met de nadruk op heel erg.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
"i am the one who wants to be with you"
"deep inside i hope u feel it too"
"waiting on a lilo"
the audience thanks you very much!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg als To be with you van Mr. Big. Met de nadruk op heel erg.
1. Nosferatu & Endymion - Nothing is What it Seemsquote:2 Hardcore nummer.. begint op de 8e minuut van de set van the viper op qbase.
"there are 6 million ways to die, so i chose" etc
De andere in de 13e minuut, en die dude van DMX roept dan: where the fucking hood at
Probeer anders ; Catscan - Mindfull Candy of dj Dione - Just Kickin' Ass eensquote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
1. Nosferatu & Endymion - Nothing is What it Seems
2. Working on that one/'' Dj Outblast - Where You At'' Gebruikt iig een DMX-tekstsample
Ik kan hem nog niet vinden maar als het zo is, moet ik me diep schamen want dat staat wel op ster.nl. Ik leef al zó in 2006, dat ik bij dec 05 dacht: "Nee, dat is te oud."quote:
ja, ík weet het.quote:
Niemand?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:17 schreef SuperUli het volgende:
[..]
De titel is in ieder geval Gangster Of Love (origineel door Johnny Guitar Watson), maar niet de originele uitvoering..iemand een idee welke uitvoering dit wel is?
Thanx manquote:Op maandag 13 februari 2006 21:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
1. Nosferatu & Endymion - Nothing is What it Seems
2. Working on that one/'' Dj Outblast - Where You At'' Gebruikt iig een DMX-tekstsample
laat maar al gevondenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe heet het nummer wat je op dit filmpje hoort?
http://users.telenet.be/aiko0n/movies/onskool.wmv
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Liquido - Narcotic
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef MasterHarmony het volgende:
ik zoek het beetje smartlappe liedje, over de TAKSI van volgens mij de TaksiMutsen?
Kan iemand me helpen, waar ik het kan vinden?
Hieroquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef MasterHarmony het volgende:
ik zoek het beetje smartlappe liedje, over de TAKSI van volgens mij de TaksiMutsen?
Kan iemand me helpen, waar ik het kan vinden?
Misschien staat ie hierbij: http://www.imdb.com/title/tt0120735/soundtrackquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:55 schreef Camplo het volgende:
Hoe heet dat nummer uit Lock Stock & Two Smoking Barrels? Het was net de afsluittune van de olympische uitzending maar in Lock Stock & Two Smoking Barrels hoor je dat als die gast met pokeren net 500.000 kwijt is geraakt.
Ja was ze al aant zoeken, maar nadeel is dat niet alle nummers kan vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Misschien staat ie hierbij: http://www.imdb.com/title/tt0120735/soundtrack
poalo conte?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Modus het volgende:
Of ik ben in het warretje met Eros Ramazotti, of ik kan niet op zijn naam komen. Een Italiaanse zanger van nogal middelmatige hedendaagse popmuziek, die vooral door Sky Radio helemaal grijs werd gedraaid het afgelopen jaar....
Dandy Warholes vs Mousse T - Horny like a dandy [2006]quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:40 schreef outcast_within het volgende:
i'm horny vs i like you. hoe heet de single?
Waar kan ik die vinden? google ontkent volgens mij het bestaan van dit liedje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:07 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Dandy Warholes vs Mousse T - Horny like a dandy [2006]
Google kent ook mijn msn niet, denk ik...quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Waar kan ik die vinden? google ontkent volgens mij het bestaan van dit liedje!
Zo'n vet nummer en google kent em niet!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Google kent ook mijn msn niet, denk ik...![]()
Je begrijpt het aanbod van Muziekstad niet helemaal...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zo'n vet nummer en google kent em niet!
Jou ken ik ook niet dus dat google je niet kent is niks bijzonders :p
Simon Webbe - No Worriesquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef waynie het volgende:
Het liedje heet don't worry, en het wordt gezongen door een neger. Het is een gozer uit een al eerdere boyband enzo... alleen ik kan m niet alleen op de titel vinden![]()
Ok een tamelijk late reactie van mijn kant (ongeveer 3 weken na datoquote:Daar heb ik wat aan. Dan is het waarschijnlijk deze:
Nouvelle Vague - Just Can't Get Enough
Net even geluisterd.
- Depeche mode lyrics - check
- Jazzy - check
- vrouwelijke vocals - check
larry project - op de vloerquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef neggix het volgende:
Ik hoorde in de kroeg laatst een nummer, maar geen idee hoe die heet.
Het begint volgens mijn vriendin met darkraver, en daarna word het een hard trance nummer met een hoog stemmetje die een beetje lult, je verstaat er weinig van maar klinkt wel grappig... Staat me bij dat er vaak hoeren in werd gezegd
iemand idee van deze vage beschrijving
Juist, that's itquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
larry project - op de vloer(weet niet of dit de precieze naam is, nederlandse versie van felix project - on the floor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |