Ik heb volgens mij exact dezelfde als Tijn, een 1Ghz G4 iBook, 12". M'n broertje heeft (of beter gezegd had) wel een 800Mhz iBook (ook 12") maar die heeft inmiddels alweer een nieuwe, aangezien de ouwe ook wat problemen heeft veroorzaakt (HD is o.a. vervangen).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:48 schreef XL het volgende:
Vork en Tijn, jullie hebben dan trouwens allebei een iBook G4 800 mHz?
Ik zet meestal de boel klaar voordat ik ga maffen en als ik dan 's nachts een keer moet pissen dan wandel ik ff langs de Mac en druk op verzenden. 's Nachts meer kans maar nog steeds niet genoeg. Collega van me won zo'n ding bij de eerste poging om 10 uur 's ochtends.quote:
Darwine werkte al langer hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:21 schreef Hugster het volgende:
et is gelukt
http://forum.osx86project.org/index.php?showtopic=8699
Wine op de intel Mac!!
[afbeelding]
Om dezelfde reden dat je soms Windows applicaties wilt kunnen draaien onder Linux. Ik heb van school bijvoorbeeld een simulator voor een chip die alleen onder Windows gedraaid. Ik zou het handig vinden als ik het ook onder OSX zou kunnen draaien.quote:
's Nachts verzendenquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik zet meestal de boel klaar voordat ik ga maffen en als ik dan 's nachts een keer moet pissen dan wandel ik ff langs de Mac en druk op verzenden. 's Nachts meer kans maar nog steeds niet genoeg. Collega van me won zo'n ding bij de eerste poging om 10 uur 's ochtends.
1 gig terug gevonden!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:04 schreef Hugster het volgende:
Handige tool bij een volslippende harddisk is WhatSize
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/21149
Hij indexeerd je hele harddisk en de grootste mappen komen bovenaan te staan, zo kan je heel simpel en snel de grootste schijfruimte rovers terug vinden [afbeelding]
Ik vond nog een enorme collectie dmg's terug bij mij, stond nog ergens diep een map waar ik ze ooit geplaatst hadquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef XL het volgende:
[..]
1 gig terug gevonden!
Ooit eens 17 gig teruggevonden omdat ik een project in iMovie niet had afgesloten. Dat was pas goed nieuws![]()
Anders lees je die site ff goed en klik je hier. Zegt niets over totale aantallen maar de relatieve aantallen liggen 's nachts dus het laagst.quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
's Nachts verzenden
Dat denkt iedereen dus, 's nachts is het duidelijk het drukstNet als dat de Route du Soleil 's nachts helemaal vol zit.
Fair enough: ik geloof ze welquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik ken die getalen, maar ik geloof er niks van. Als er zo duidelijk op de site staat dat je goed moet kijken wanneer je je code submit, waarom submit iedereen zijn code dan op 22 uur (ofwel de chipstijd)??
Die grafiekjes zijn totale bullshit.
Die flexibele behuizing is juist de oorzaak van de meeste problemen bij de iBook. Het magnesium frame dat voor de noodzakelijke stijfheid van de laptop moet zorgen is niet sterk genoeg, waardoor de behuizing van een iBook behoorlijk onderhevig is aan torsie. Wat na verloop van tijd weer problemen oplevert met het logicboard, omdat kwetsbare verbindingen onder te hoge fysieke spanning komen te staan en daardoor ontstaan er contactproblemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:10 schreef Hugster het volgende:
Gelukkig heeft mijn ruim 1 jaar oude PowerBook nog geen verkeerde klap gegeven. Ik lees toch veel meer mensen die aan het kloten zijn met hun iBook + reparatieafhandelijk dan dat ik dat hoor van PowerBooks (Furious' debacel even daar gelaten)
En dat terwijl ik altijd dacht dat die iBooks degelijker zijn door hun felexibele kunststof behuizing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |