Veeeet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:48 schreef ChOas het volgende:
De shop is weer open... 1 GB iPod nano!
ja avatar niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:44 schreef super-muffin het volgende:
Hier doet die smiley het nog wel!
Idioten, en die zijn er ook. En die hebben ook een iPod nodig. Ze houden gewoon overal rekening mee, netjes tochquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:01 schreef Geqxon het volgende:
Shuffle prijsverlaging
79 voor 512mb, 109 euro voor 1gb. Beetje een rare verhouding, wie koopt er dan 512mb
Precies. Shuffles zijn best okay. Ik heb er ook een.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:23 schreef Nugget het volgende:
[..]
Idioten, en die zijn er ook. En die hebben ook een iPod nodig. Ze houden gewoon overal rekening mee, netjes toch![]()
Heul boos worden heeft geen zin, ik heb vandaag een behoorlijk lange tijd aan de telefoon gehangen met Apple, resultaat 0,0. Na 1,5 jaar is het tweede moederbord stuk (tevens is het beeld ook voorzien van lichtvlekken en doet de batterij het ook nauwelijks meer) en daar willen ze niets van weten. "Tja dat heb je met electronica" luidt een van de antwoorden. Bij Apple wil men niets weten van machines die niet werken en als je buiten je garantie valt dan heb je gewoon pech dan mag je de reparaties (die bij elkaar veel duurder zijn dan een nieuwe laptop) zelf gaan betalen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:17 schreef Tijn het volgende:
Als ik volgende week m'n iBook niet terug heb, word ik echt heul boos.
Het probleem is niet zozeer het feit dat ze stuk gaan, maar hoe er om wordt gegaan met defecte modellen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:16 schreef XL het volgende:
Natuurlijk zijn er gevallen van iBooks en Powerbooks die kapot gaan. Maar procentueel is die kans bij een laptop van bijvoorbeeld asus, acer, hp/compaq, fujitsu siemens en grote andere merken toch groter.
Ik heb het idee dat ook dat bij veel fabrikanten niet beter zal zijn. Ze zullen vrijwel allemaal proberen onder de kosten van een reparatie uit te komen als de garantie verlopen is (daarbij gebruikmakend van de onwetendheid van de consument).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer het feit dat ze stuk gaan, maar hoe er om wordt gegaan met defecte modellen.
En dát had je hier nou niet moeten zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat mij betreft raad ik iedereen af om een gammele iBook te kopen. Spaar je geld maar op voor iets stevigers, desnoods maar geen Apple, maar ik neem aan dat als je een product als een laptop koopt, dat je dan niet wil dat je 1,5 jaar en 2 reparaties verder het zaakje maar beter gewoon bij het grofvuil kunt gooien. Nee voor kwaliteitshardware moet je helaas niet bij Apple zijn.
Jouw avatar blijft toch een van de bestequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Echt vervelend voor je, Vork, dat het zo kut voor je uitpakt.. Daar zit echt niemand op te wachten.
Ik heb altijd films gekeken op m'n iBook. Video-connector naar m'n TV, audio-uitgang aan m'n stereoset en genieten maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Nou moet ik al mijn films op 12" gaan kijken totdat ik een nieuwe heb
Preciesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb altijd films gekeken op m'n iBook. Video-connector naar m'n TV, audio-uitgang aan m'n stereoset en genieten maar
Het aantal herstelprogramma's van Apple over de laatste jaren is enorm vergeleken de concurrentie, terwijl de uitval niet hoger is. Ligt er een beetje aan hoe je het wil interpreteren, maar de service is in mijn ogen erg goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer het feit dat ze stuk gaan, maar hoe er om wordt gegaan met defecte modellen.
Nou, ik ben nu al voor de zoveelste keer m'n iBook voor minstens 2 weken kwijt en het begint er sterk op te lijken dat ik 'em, net als het model van Vork, bij het grofvuil moet gaan zetten als het aan Apple ligt, want een reparatie is net zo duur als een nieuw model. Dat kan natuurlijk gewoon niet bij een apparaat van nog geen 2 jaar oud.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:26 schreef XL het volgende:
[..]
Het aantal herstelprogramma's van Apple over de laatste jaren is enorm vergeleken de concurrentie, terwijl de uitval niet hoger is. Ligt er een beetje aan hoe je het wil interpreteren, maar de service is in mijn ogen erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |