quote:
Heul boos worden heeft geen zin, ik heb vandaag een behoorlijk lange tijd aan de telefoon gehangen met Apple, resultaat 0,0. Na 1,5 jaar is het tweede moederbord stuk (tevens is het beeld ook voorzien van lichtvlekken en doet de batterij het ook nauwelijks meer) en daar willen ze niets van weten. "Tja dat heb je met electronica" luidt een van de antwoorden. Bij Apple wil men niets weten van machines die niet werken en als je buiten je garantie valt dan heb je gewoon pech dan mag je de reparaties (die bij elkaar veel duurder zijn dan een nieuwe laptop) zelf gaan betalen.
Wat mij betreft raad ik iedereen af om een gammele iBook te kopen. Spaar je geld maar op voor iets stevigers, desnoods maar geen Apple, maar ik neem aan dat als je een product als een laptop koopt, dat je dan niet wil dat je 1,5 jaar en 2 reparaties verder het zaakje maar beter gewoon bij het grofvuil kunt gooien. Nee voor kwaliteitshardware moet je helaas niet bij Apple zijn.