Is dit de schijt op tong80 avond ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
En te vroeg!
Nee, meehelpt 150.000 posts probeert te bereiken, zonder in ONZ te posten.quote:
Ik vond het al zo donkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:58 schreef cultheld het volgende:
Het is nacht.
Dit klinkt anders dan een uur geledenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, meehelpt 150.000 posts probeert te bereiken, zonder in ONZ te posten.
Ach ik moest toch pissen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor een stukje historie komt hij z'n bed uit.
Ik nog niet, maar mijn collega's worden één voor één ziekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:04 schreef clauwheee het volgende:
De rest is ziek zwak en misselijk?
Bij Noca ook al!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar mijn collega's worden één voor één ziek![]()
Tja, het heerst kennelijk.quote:
He gatverquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Het mag onze deur wel voorbij gaan trouwens...
Volgende week moet Noca op cursus. Een heule week naar Amsterdam!
Jeuh, gezelligquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
Volgende week moet Noca op cursus. Een heule week naar Amsterdam!
Ik dacht altijd dat Grunn zo gezellig was...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En ik alleen in Grunn! Niet gezellig.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef Suijk het volgende:
Op cursus.Z'n smoesjes worden wel steeds doorzichtiger.
Ow maar dat ook welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Grunn zo gezellig was...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef Suijk het volgende:
Op cursus.Z'n smoesjes worden wel steeds doorzichtiger.
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:19 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen gaat vanavond naar Acda en de Munnik![]()
naja het is maar de vraag of het doorgaat.. Paul is verkouden..quote:
ik hoop het maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
Bloemsje
Veel plezier vanavond, zal wel doorgaan hoor
Beetje leuk daar in Tilburg?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Goed eej
Straks weer even naar school, gaat prima
www.beijen.net/frank/quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:58 schreef Druppel het volgende:
Goeie morguh/middag. ff een vraagje weet iemand toevallig een site of document waar ernorm veel spelers heden en verleden in staan.
Ben op zoek naar bepaalde namen maar weet niet of het dan ook daadwerkelijk voetballers zijn. En om deze nou afzonderlijk te vragen is ook zo overdreven.
Dank je via linkjes goede site gevonden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
www.beijen.net/frank/
Zie anders het linkjes topic in VBL...
Een wijsch kat sprak ooit: "It never hurts to help"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:03 schreef Druppel het volgende:
[..]
Dank je via linkjes goede site gevonden.
quote:Aantal views de afgelopen 6 maanden:
1
reisje Groningen gaat boekenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En ik alleen in Grunn! Niet gezellig.
Format C:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Lionheaad het volgende:
Weet ieamand wat het betekend als ze de computer gaan RISSEN??
is dat niet de standaardinstallatie waar je werkt/studeert?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef Lionheaad het volgende:
Weet ieamand wat het betekend als ze de computer gaan RISSEN??
Dat zou kunnen, ze hebben m'n PC meegenomen en dan gingen ze die Rissen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat niet de standaardinstallatie waar je werkt/studeert?
En ik heb nog geen reet gedaan vandaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:27 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee alle ziekies ff weer een knuffel geeft en lekker instopt!
Half twee alweer!
Zelfde hierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef Vom het volgende:
[..]
En ik heb nog geen reet gedaan vandaag
Ik ga maar eens wat doen. Potje AoE3quote:
www.binaries4all.nlquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand een "how to" voor het downloaden van nieuwsgroepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |