Zijn geen gefixte links te lezen in de vorige posts...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
Zoals al te lezen is in vorige posts![]()
beetje opletten![]()
Ja dat klopt, er waren elpees met *test uw stereogeluid*quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef Casparovvv het volgende:
Tof dit
Mijn pa: ''mwah dit is gewoon stereo, dit deed ik 10 jaar geleden al met mijn opnameapparatuur''
Nee maar er werd al gemeld dat de site down was.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Zijn geen gefixte links te lezen in de vorige posts...
Dus ik let niet op?
Maar goed, terug ontopic.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:53 schreef Reverse het volgende:
Overigens! De site is kennelijk offline atm. Iemand die tot die tijd nog de bestandjes op zijn computer heeft staan?
Ik laat ze online staan totdat de site weer online is of ik krijg te horen dat rechthebbenden er problemen mee hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:40 schreef Reverse het volgende:
Op de een of andere manier kan ik op dit moment niet mijn OP editten. Voorlopig zullen we het iig maar met http://audioranch.hku.nl/holo/ moeten doen, inderdaad.
Dat is een bug. Er is beloofd dat het in versie 2.11 van het forum gerepareerd gaat worden, maar niemand weet wanneer die komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:40 schreef Reverse het volgende:
Op de een of andere manier kan ik op dit moment niet mijn OP editten.
Bug, het hoort toch zo dat je na een bepaalde tijd je posts niet meer kunt editten.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:00 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat is een bug. Er is beloofd dat het in versie 2.11 van het forum gerepareerd gaat worden, maar niemand weet wanneer die komt.![]()
Dat hoort wel zo, maar er is een bug dat ook al is de editduur nog niet verstreken, je een foutmelding krijgt en niet kan editten. Zie BUG. Maar nu je het zegt, de reden dan TS niet meer kan editten is ws idd omdat het te lang geduurd heeft.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Bug, het hoort toch zo dat je na een bepaalde tijd je posts niet meer kunt editten.![]()
Ik vind het wel een stoere actie.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
anders plaats je even een tvp in een dood topic van een halve maand oud
Ik wil het later makkelijk kunnen terug vindenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
anders plaats je even een tvp in een dood topic van een halve maand oud
Beetje late reactie maar: Soundengine van BF1942 en BF: V zat gewoon erg goed in elkaar...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:27 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zat dit trouwens ook in Battlefield Vietnam verwerkt. Het geluid van helikopters kwam heel erg realistisch over met een hoofdtelefoon.
ik eigenlijk ook wel, dat luciferdoosje... echt freaky gewoonquote:Op zondag 5 maart 2006 10:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik wil het later makkelijk kunnen terug vinden![]()
Zoals bij staat, je moet wel downloaden wil je het beste effect horenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Devrim_ het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8377733788653508350
Filmpje van die lucifers
jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef kooba het volgende:
IS dat niet een techniek die jaren geleden al werd toegepast in diversen games maar door de opkomst van 5.1 een beetje in de vergetelheid geraakt is?
Geen idee meer hoe het heette, maar destijds ging men er ook vanuit dat je het beste geluid uit een koptelefoon kon krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |