100 euro kerelquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:46 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.plantronics.co(...)sets/gamecom-777-7-1
deze heb ik ook zit echt fantastisch super geluid komt eruit, en de mensen aan de andere kant kunnen me horen zonder te kraken.
De best buy guid van tweakers geeft ook die Fatal1ty headset aan. En je kan de mic er ook nog van af halen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe ronde.
Op dit moment ben ik opzoek naar een vervanging van mijn oude brakke sony koptelefoon, en het leek me wel aardig om eens een fatsoenlijke headset te nemen aangezien ik mijn speakers nauwelijks gebruik en ik wel veel muziek luister danwel game met koptelefoon op (vriendin deelt muzieksmaak en spellen niet).
We hebben een aantal opties:
-Goedkope doch redelijke headset nemen en hopen dat de spellen alle ruimtelijkheid door de onboard soundcard aansturen (iets wat sinds windows 7 niet echt lekker meer loopt moet ik bekennen) zoals bijvoorbeeld de Creative Fatal1ty headset USB variant
-een dure Audioheadphone nemen en een losse mic erbij nemen, denk aan een Beyer Dynamic DT770 met een losse mic die niet zoveel uitmaakt, wat me een beetje overkill lijkt voor dagelijks gebruik achter een PC en verder eigenlijk niet
-Een middenoplossing van een 5.1/7.1 headset (maar bij voorkeur wel met slechts 2 goede drivers) zoals bijvoorbeeld de Razer Megalodon waar ik veel goede verhalen over lees
Ik weet het echter niet, aangezien ik kwa koptelefoons een aardig eindje achterloop.
geloof me dat is het waardquote:
Een Beyerdynamic is rond de 200, dus niet jankenquote:
Valt waarschijnlijk af vanwege open-oor principe (heb ik nu, en op sommige zenuwslopende momenten is het gewoon vervelend om de kinderen van de buren op straat te horen janken en vloekenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:46 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.plantronics.co(...)sets/gamecom-777-7-1
deze heb ik ook zit echt fantastisch super geluid komt eruit, en de mensen aan de andere kant kunnen me horen zonder te kraken.
Is meteen een van de duurdere kale headsets en geluid schijnt niet heel lekker te zijn, iets wat ik vaker merk bij Sennheiser...quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:54 schreef MassimO het volgende:
Als je qualiteit wil , zou ik voor de Sennheiser PC 350 gaan. Een van de beste gaming headsets die je op het moment kan kopen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is meteen een van de duurdere kale headsets en geluid schijnt niet heel lekker te zijn, iets wat ik vaker merk bij Sennheiser...
Naar mijn ervaring redelijk dof en/of wollig. Daar hou ik wat minder van.quote:
Appart.. ik heb er ook 1 .. en die van mij werkt na ruim een jaar nog steeds goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:29 schreef UltraAlfisti het volgende:
Neem GEEN logitech g35, Die van mij is 2 dagen geleden na 5 maanden het hebben gebruikt naar de knoppen gegaan. k*tding
Klopt, word veel gebruik van gemaakt ( meer dan de helft is misbruik? ) maar je mag blij zijn met zo een fabrikant want die vind je vrijwel nergens meer!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:39 schreef YouTech het volgende:
[..]
Appart.. ik heb er ook 1 .. en die van mij werkt na ruim een jaar nog steeds goed![]()
Service bij Logitech is overigens prima.. ik denk dat je zo een nieuwe krijgt als je even je probleem mailt.
Reputatieschade kun je niet reparerenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Klopt, word veel gebruik van gemaakt ( meer dan de helft is misbruik? ) maar je mag blij zijn met zo een fabrikant want die vind je vrijwel nergens meer!
Ik krijg vandaag mijn vervangende binnen omdat de draad een beetje stuk ging. Had geen bon meer enzovoort, super netjes dus!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:39 schreef YouTech het volgende:
[..]
Appart.. ik heb er ook 1 .. en die van mij werkt na ruim een jaar nog steeds goed![]()
Service bij Logitech is overigens prima.. ik denk dat je zo een nieuwe krijgt als je even je probleem mailt.
Enige argumentatie zou best OK zijnquote:
Haha :p ... dat wist ik niet.. maargoed als zij zo loyaal blijven, blijven klanten ook kopen > wat dus eigenlijk een Win-win situatie oplevert voor zowel ons als Logitechquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:56 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Klopt, word veel gebruik van gemaakt ( meer dan de helft is misbruik? ) maar je mag blij zijn met zo een fabrikant want die vind je vrijwel nergens meer!
Ik zit met een vrij hoog budgetquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:27 schreef Bart het volgende:
Creative Fatal1ty is goed voor zijn prijs. Heb hem zelf ook en bevalt prima. Drie vrienden van mij hebben hem ook gekocht voor tijdens het lannen, en zij hebben ook allemaal geen klachten. TeamSpeak over deze headset lijkt net of ze naast je zitten, en muziek heeft ook nog best aardige bas. Als 30 euro je budget is, koop dan gewoon deze.
Tja, ik heb geen ervaring met duurdere headsets... Ik weet alleen dat je je geen buil zal kopen aan die Fatal1ty. Maar dan heb je ook geen 5.1 ofzo, of fancy verlichting, of ubersuperduper bass organiser soundmachine unit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zit met een vrij hoog budget
1. Heel erg fijn om je oren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Enige argumentatie zou best OK zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |