quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als je toch doodgaat kan het wel met een smerig mesje hoor.
Die ontstekingen daar merk je toch niets meer van...
komt ervan als ik meedoequote:
Maar wel een meisjequote:
quote:
eerste en laatste post @ vorig topicquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog niks ontvangen...![]()
Lang genoeg druk gemaakt over hem. Geen zin meer in.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik bedoelde jouw instelling over je exrespect
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel een meisjeOeps...fout gelezen
das wel mooi jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Kleintje het volgende:
@ bb.... een klein dun streepje...
ik hou niet van veel... dus dan maar een dun streepje...
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lang genoeg druk gemaakt over hem. Geen zin meer in.
Hij heeft nog tot 15 feb. de kans en anders nemen de advocaat en de rechter het van me over..\
Lopende rechtzaken hier behandelen? lijkt me niet slimquote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]korte uitleg? of is het te voor op fok?
waarvoor alleen een tvp en geen foto?quote:
jij wilt een foto?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
waarvoor alleen een tvp en geen foto?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef Kleintje het volgende:
Edit RonaldV: op verzoek verwijderd
van jou altijdquote:
niet over de rechtzaakquote:
mijn avond.quote:
geen probleem hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Kleintje het volgende:
sorry jongens, Ronald was sneller met het slotje dan mijn verzoek om de quotes weg te halen
Ik wilde mijn post toch al aanpassen...
Had hem al weggehaaldquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Kleintje het volgende:
sorry jongens, Ronald was sneller met het slotje dan mijn verzoek om de quotes weg te halen
Ik wilde mijn post toch al aanpassen...
Dat is beroepsrisicoquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
geen probleem hoor.
maar wie vergoed mijn F5 knop?![]()
Beter als Sub?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Mauro het volgende:
Goeie mod die RonaldV 14.gif
Subquote:
is goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:54 schreef Kleintje het volgende:
zal ik er een kusje op geven BB?
Was het zo inspannendquote:
Jij moet werken!quote:
Vroegquote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Hoi allemaal!Ik heb nog steeds hoofdpijn na de cocktailparty van zaterdag...
Nog maar een keer vroeg naar bed dan!
Als je het over de Duvel hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Subjequote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Zuipschuit!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Wil jij effe mijn topic nazien en dan openbaar zetten??? Op MSN ben je wat afwezig..quote:
cocktail party van molotov??quote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
quote:
hey ik wil ook exclusief blijven jaquote:
bye byequote:
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken hè!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey ik wil ook exclusief blijven ja![]()
Handjes boven je dekensquote:
maak een foto van een stekker en schop het spel weer eff omhoog de index inquote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft niemand trouwens nou nog een leuke interessante showcase liggenHet is een beetje stilletjes
Ik wil best nog wel een topicje met dierenfoto's openen hoor
Maar dat wordt veel van hetzelfde
Bij proeven moet je het wel uitspugen. Vindt je het gek, drankorgelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Subhuman het volgende:
Ja pfff elk team mocht z'n eigen cocktail meebrengen, dus eerst natuurlijk de hele avond voorproeven welke we zouden inleveren, daarna tijdens het feest zelf de cocktails van andere teams proeven, en afsluiten met een paar biertjes... Dan gaat het wel hard...En het stomme is dat ik ook gewoon al lang wist dat dit dan zou gebeuren.
was hij goed gespeldquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken hè!
Dat over Sub en RonV?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Mauro, ik voreg je wat
mauro is een soort van tv aan het kijken denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Mauro, ik voreg je wat
Eej.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
mauro is een soort van tv aan het kijken denk ik
kan het mis hebben![]()
Over SGJ. U seen him the last few days?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat over Sub en RonV?
Daar doe ik geen uitspraak over
Nee, niet gezien. Wel online @ msn maar niet hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Over SGJ. U seen him the last few days?
Hij zei dat hij niet meer kwamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Wel online @ msn maar niet hier.
gelul, mannen kunnen heel goed multitaskenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eej.
Ik ben een man.
Singletasking!
Ik kan nu alleen maar Fok!ken
Zal het eens proberen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij zei dat hij niet meer kwamKan jij met hem praten... ik krijg het niet voor elkaar
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Handjes boven je dekensIk ga zo ook
. Even fraubitch happy maken met foto's en ik ben pleitikos
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef lostminds het volgende:
[..]
gelul, mannen kunnen heel goed multitasken
schijten en lezen bijvoorbeeld, gaat prima![]()
neuken en aan ex denken ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef lostminds het volgende:
[..]
gelul, mannen kunnen heel goed multitasken
schijten en lezen bijvoorbeeld, gaat prima![]()
kotsen en schijten tegelijkertijd lukt dan weer niet zo goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef lostminds het volgende:
boeren laten en aan je zak krabben lukt ook altijd
En heeft-ie ook gezegd WAAROM-ie niet meer kwamquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Subhuman het volgende:
Ja pfff elk team mocht z'n eigen cocktail meebrengen, dus eerst natuurlijk de hele avond voorproeven welke we zouden inleveren, daarna tijdens het feest zelf de cocktails van andere teams proeven, en afsluiten met een paar biertjes... Dan gaat het wel hard...En het stomme is dat ik ook gewoon al lang wist dat dit dan zou gebeuren.
das alleen na 22:00quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef lostminds het volgende:
boeren laten en aan je zak krabben lukt ook altijd
Dit klinkt ff heel fout .......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
neuken en aan ex denken ook![]()
maar zijn we ook niet trots op
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef Mauro het volgende:
Ik heb de komende tijd toch weer veel tijd
*Pijnboompit....liggend kun je schijten maar t gaat beter als je zit*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
kotsen en schijten tegelijkertijd lukt dan weer niet zo goed
[disclaimer]geen ervaring mee[/disclaimer]
15:00 is toch ook na 22:00 ?quote:
schat ik hou vanjequote:
Omdat FOK hem irriteerde, Downtimes etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En heeft-ie ook gezegd WAAROM-ie niet meer kwam
op het randje bb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
schat ik hou vanje
wij neuken niet
das pure liefde![]()
alleen op zondag wil dat wel eens het geval zijnquote:
daar heb je het noro virus voor nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
kotsen en schijten tegelijkertijd lukt dan weer niet zo goed
[disclaimer]geen ervaring mee[/disclaimer]
Eddy Murphy!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
schat ik hou vanje
wij neuken niet
das pure liefde![]()
hoelang heb je wat???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef lostminds het volgende:
zeg fraubitch, hoe lang heb ik nou pikstraf?
Ooooooooooooooooooooooh...die komt vanzelf wel weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat FOK hem irriteerde, Downtimes etc.
Of gewoon héél veel alcohol!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:07 schreef lostminds het volgende:
[..]
daar heb je het noro virus voor nodig
was over mannen algemeen.quote:
2x "user not found"...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat FOK hem irriteerde, Downtimes etc.
niks... als jij niet weet wat het is dan hou ik me muil dichtquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hey schat! Je hebt een foto van me, van voren (gezicht enzo)
*pffffffffffffffffffffffffffffft*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
schat ik hou vanje
wij neuken niet
das pure liefde![]()
Fijne MILF. Zou ik ook wel een middagje een shoot mee willen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
was over mannen algemeen.
had ook claudia shifmagger kunnen schrijven maar geen idee hoe ik dat spel
ik heb zo mijn vermoedenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:08 schreef lostminds het volgende:
[..]
niks... als jij niet weet wat het is dan hou ik me muil dicht![]()
Was al gisteren gefixedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef blackbully het volgende:
hey dat werkt ook weer zonder moeilijke codes
Het wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:10 schreef Kleintje het volgende:
het Fok! Whatpulse team
geen flauw ideequote:
Donnaquote:
Weer zo'n onzinnig, processorcapaciteit-vretende activiteit dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat houdt volgens mij de tiks/clicks aan
joh 115 posts in 30 minuten (inclusief tijdelijk slotje) is toch best slowquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef blackbully het volgende:
FOT SC, en nu weer even gewoon SLOW chatten...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef lostminds het volgende:
[..]
joh 115 posts in 30 minuten (inclusief tijdelijk slotje) is toch best slow![]()
Vorig topic binnen het uur volquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef lostminds het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken iddquote:
Yupz. Net als FOK!Schaapquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weer zo'n onzinnig, processorcapaciteit-vretende activiteit dus
Dat ging je een uur geleden alquote:
SC staat eigenlijk voor Speed Chat ...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef lostminds het volgende:
[..]
Ja, maar nu voor het eggiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ging je een uur geleden alNet als ik trouwens
Hoe is het met jou superwomen?quote:
dat was zonder temp slotjequote:
Dankje welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef donnahvh het volgende:
truste iedereen die gaat slapen toedels![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nu met neefje?!!!!![]()
gefeli!!!
alles ok gegaan?
Woeiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef HMaster-II het volgende:
@PdeHoog....
Showcase klaar... Up en running...![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDank je
Korte samenvatting: binnen 3,5 uur geregeld, 3,5 week te vroeg, 2470 gram en inmiddels thuis en hangt met liefde aan de tap voor meer zeg maar
en net als ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ging je een uur geleden alNet als ik trouwens
je kan niet zonder me hequote:
Hij heet Rickquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
3,5 uur??? zo klinkt goed
netjes hoor ,hoe heet ie?
(3,5 dag bij mij)
stikum..quote:
showcase?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij heet RickEn het is een lief klein hummeltje
Enneh...modje.....wel EIGEN-gemaakte foto's plaatsen daaro hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef HMaster-II het volgende:
@PdeHoog....
Showcase klaar... Up en running...![]()
leuk hoor , trotse oom spelen nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
proef ik hier lichte vader instinctenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
*flashback*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
proef ik hier lichte vader instincten
ja doe maar weer net alsof je nog steeds boos op me bentquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
stikum..
maar het is nog altijd uit
En de foto's zijn allemaal copyrighted... Maar dat staat al in de OP..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Enneh...modje.....wel EIGEN-gemaakte foto's plaatsen daaro he
ik heb ook een leuk lease neefjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt niet
Babies zijn leuk, zolang ze van anderen zijn
quote:
om foto's van te maken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt niet
Babies zijn leuk, zolang ze van anderen zijn
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
om foto's van te maken bijvoorbeeld
zodra de herrie begint wegwezen![]()
Yups...quote:
doe ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:19 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja doe maar weer net alsof je nog steeds boos op me bent![]()
neem je die piano ook mee dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:23 schreef sararaats het volgende:
hoi
maybe wil ik een gewone bruid zijn ofwel een bruid aan een piano
*grinnik*
Ik denk dat de snelste oplossing voor jou is: jurk huren, fotograaf bellen, en foto's maken. Ik heb hier werkelijk nog niemand zien reageren op je verzoek.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:23 schreef sararaats het volgende:
hoi
maybe wil ik een gewone bruid zijn ofwel een bruid aan een piano
*grinnik*
trusten poedeliewoepsiequote:
scherpquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik denk dat de snelste oplossing voor jou is: jurk huren, fotograaf bellen, en foto's maken. Ik heb hier werkelijk nog niemand zien reageren op je verzoek.
wat moet ik doen om het goed te maken?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:24 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
mijn lease scheetje
inclusief pokje op het hoofd ...agossie
ahhh watquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:24 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
mijn lease scheetje
inclusief pokje op het hoofd ...agossie
hou van mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:26 schreef lostminds het volgende:
[..]
wat moet ik doen om het goed te maken?![]()
quote:
En ikquote:
quote:
quote:
ik hou ook van jou hoor donnaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef donnahvh het volgende:
zo ik dacht laat ik t ook s proberen , zie mn laatste post![]()
dan kan je toch nog wel van me houden , ik bedoel als ik onder een bus loop vind je dat toch best erg enzo?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Het niveau daalt nu wel ontzettend hoorIk ga maar naar bed
Uhm....moeten we heel eerlijk antwoordenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dan kan je toch nog wel van me houden , ik bedoel als ik onder een bus loop vind je dat toch best erg enzo?toch???
ja toch ??? toch?
quote:
quote:
Uiteraard! De schade aan die bus!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:33 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dan kan je toch nog wel van me houden , ik bedoel als ik onder een bus loop vind je dat toch best erg enzo?toch???
ja toch ??? toch?
quote:
--> SEXquote:
zucht... zwijmel... kwijl...quote:
Ik durf het niet goed te maken... straks heb ik een amsterdamse bigma in mijn nekquote:
quote:
welterusten lieve Mauroquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef Mauro het volgende:
Zo, lang genoeg naar radiohead geluisterd (steeds hetzelfde nummer)
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken.
Wens mij allen een goede nachtrust. iig beter dan gisteren
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:39 schreef RonaldV het volgende:
"een goede nachtrust. iig beter dan gisteren"
hoe vind je de TT?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:40 schreef prupke het volgende:
no offence maar het lijkt hier nu echt op US SC
Ja, morgen maar weer normaal doen. Hoe zit het nu trouwens met die exen foto's?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:40 schreef prupke het volgende:
no offence maar het lijkt hier nu echt op US SC
zwakjes en onder middelmaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:41 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe vind je de TT?
zeg dat dan saar deeltje tig ow ja USSC
![]()
![]()
dat doe ik toch...quote:
ik ben normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, morgen maar weer normaal doen. Hoe zit het nu trouwens met die exen foto's?
heb je die in het groot?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:42 schreef lostminds het volgende:
zo ziettie er uit alstie later groot is
Edit RonaldV: Foto op verzoek verwijderd
sorry, kon het niet laten![]()
mijn ex blijft niet plakken zelfs niet digitaal .....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, morgen maar weer normaal doen. Hoe zit het nu trouwens met die exen foto's?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:42 schreef lostminds het volgende:
Arm kind...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:42 schreef lostminds het volgende:
ik kon dr post echt neit vinden dus daarom TTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef prupke het volgende:
[..]
mijn ex blijft niet plakken zelfs niet digitaal .....
@ donna : of je negeert saar of je doet normaal maar neem dat mens niet in de zeik
nee ik heb die foto die net gepost werd gebruiktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb je die in het groot?
mail hem dan eff![]()
euh... tsja, het is eigenlijk alleen knippen plakken en gummen, meer nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Arm kind...
Kun je in het Photoshop topic trouwens eens in Nijntje modus laten zien hoe je dat maakt?
Stripverhaaltje werkt het best voor mij als PS-n00b)
Nee, je hebt gelijk. Posten van (naakt-) modellen mag alleen als je in het bezit bent van (schriftelijke) toestemming om de foto openbaar te maken. Althans: dat is de regel die ik altijd aanhou.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef fraubitch het volgende:
maar het mag toch eigenlijk niet? foto's van je ex plaatsen? of hoe zie ik dat?
Ow ja, knippen, plakken en gummen....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
euh... tsja, het is eigenlijk alleen knippen plakken en gummen, meer niet
jij hebt niet eens een foto van mijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef fraubitch het volgende:
maar het mag toch eigenlijk niet? foto's van je ex plaatsen? of hoe zie ik dat?
simpel simpeler simpelstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, knippen, plakken en gummen....![]()
![]()
zal morgen eens kijken of ik er wat van kan makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, knippen, plakken en gummen....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef lostminds het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een foto van mij![]()
of ben je soms bang dat ik naaktfoto's van jou plaats?![]()
ja en dan bij iedere foto roepen dattie gesoept is zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
En nee gesoepte foto's tellen niet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja en dan bij iedere foto roepen dattie gesoept is zeker![]()
wel een schone onderbroek?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef Re het volgende:
hoi
Davos... kutlaptop met 40.3 Kb/s stuiterend en wel, koud prachtig hier en camera niet bij me, en wel meer niet... (scheerschuim, pak, tandeborstel, zonnebril)
het is al weer februari namelijkquote:
dan moet ik me ook ff douchen inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef lostminds het volgende:
[..]
het is al weer februari namelijk
trusten lieverdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef fraubitch het volgende:
hoi re en marjo!
en welterusten iedereenik kruip weer me nest in
tot morgen![]()
quote:
ahh hoiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef fraubitch het volgende:
hoi re en marjo!
en welterusten iedereenik kruip weer me nest in
tot morgen![]()
liever een andere foto te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef lostminds het volgende:
[..]
zal morgen eens kijken of ik er wat van kan maken
van wie was die baby foto ook alweer, is handig als diegene daar toestemming voor verleent, hoef ik geen nieuwe te maken
hoe gaat het met je site?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef Re het volgende:
kwartet dan maar
nou dan toch maar een naaktfoto van fraubitchquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
liever een andere foto te gebruiken.
Je hebt toch wel de creditcard bij je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef Re het volgende:
[..]
, jah die paste er nog net bij in de laptoptas
Dat heb je als je je tas nog moet inpakken en de taxi staat ineens voor de deur je uit bed te bellen, kon mijn reistas niet vinden
dat komt doordat de flitser te dicht bij de lens zitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef sararaats het volgende:
....en heb ook rode ogen op alle foto's
ga je nu geforceerd die trouwjurk aan ons opdringen?... meeste shoots hebben een thema waar je je aan dient te houden misschien kan je daar in contact komen met fotografen die je een keer in vol ornaat willen schieten (met camera ook)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef sararaats het volgende:
misschien een domme vraag maar ik wou het toch even weten
wat voor meeting wordt de mei-meet? ik wou dan de jurk meebrengen (ik weet dat ik gek ben)
anyway, ik heb foto's van mij bekeken die mijn moeder ooit van me maakte, ik kijk bijna overal wat scheel en heb ook rode ogen op alle foto's
ik dacht altijd dat het kwam doordat ik zo blond benquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:15 schreef lostminds het volgende:
[..]
dat komt doordat de flitser te dicht bij de lens zit
zal je op een meet geen last van hebben
is er een dresscode dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:15 schreef Re het volgende:
[..]
ga je nu geforceerd die trouwjurk aan ons opdringen?... meeste shoots hebben een thema waar je je aan dient te houden misschien kan je daar in contact komen met fotografen die je een keer in vol ornaat willen schieten (met camera ook)
niet geforceerd, mij best ik kom wel in gewone klerenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:15 schreef Re het volgende:
[..]
ga je nu geforceerd die trouwjurk aan ons opdringen?... meeste shoots hebben een thema waar je je aan dient te houden misschien kan je daar in contact komen met fotografen die je een keer in vol ornaat willen schieten (met camera ook)
ja tuurlijk, alle 4quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de creditcard bij je?
en dat is? alles behalve bruidskleding zeker?quote:
goed zoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
niet geforceerd, mij best ik kom wel in gewone kleren
ik vroeg het alleen maar hoor
dat zul je vanzelf wel zien hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
en dat is? alles behalve bruidskleding zeker?
de details zullen tzt wel bekend gemaakt worden dan kan je zien wat je mee moet nemen aan attributen etc.... voor de rest volg het desbeftreffende topicquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
moet ik mooie kleren meebrengen?
ik kom voor het eerst op een fotomeet
Nog maar eens dan:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
moet ik mooie kleren meebrengen?
ik kom voor het eerst op een fotomeet
dit ging niet over de jurk hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog maar eens dan:
Waarom stel je je vragen niet in Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op ! ?
En verder: wat Re zegt. De meets zijn opgehangen aan een thema, en die voor mei is nog niet bepaald.
Probeer eens gewoon een fotograaf direct te benaderen voor je bruidsfoto's, want het begint nu een beetje vervelend te worden.
Ook algemene vragen over een meet mag je in dat topic stellen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
dit ging niet over de jurk hoor
was een algemene vraag
ow ok en nogmaals sorry voor dat eeuwige gezaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ook algemene vragen over een meet mag je in dat topic stellen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh
Vroeg opstaan is vast een vage hobby van Xil
Ouwe mensen staan vroeg op. Dus dat komt nog wel ooit een keer voor mequote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:47 schreef Xilantof het volgende:
ja joh... 't is echt iets wat je moet trainen enzo...Maar je zie zo snel vooruitgang in dat proces dat je mee maakt. Echt ongelovelijk. Misschien dat ik er eens een boek over schrijf om zo meer mensen tot deze hobby aan te zetten. Want er gaat werkelijk een wereld voor je open!
Zeg ik ben niet oud hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ouwe mensen staan vroeg op. Dus dat komt nog wel ooit een keer voor me
You could've fooled mequote:
Welneee. ik heb toevallig vandaag en morgen vroege dienst....dus dan moet ik om 7:30 op mijn werk zijn...quote:Maar ik jij bent toch ook altijd wel een vroege vogel?
mogguhquote:
quote:
Vroege dienst in de ICT sector?quote:[..]
Welneee. ik heb toevallig vandaag en morgen vroege dienst....dus dan moet ik om 7:30 op mijn werk zijn...
Ja. Als een specifiek, niet nader te noemen ziekenhuis belt met problemen mag ik het oplossen. Niet dat ze ooit bellen (afklopt)quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:03 schreef Xilantof het volgende:
Vroege dienst in de ICT sector?
owh zo ... aha ik snap.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja. Als een specifiek, niet nader te noemen ziekenhuis belt met problemen mag ik het oplossen. Niet dat ze ooit bellen (afklopt)
Eigenlijk heb ik 1 dag per week vroeg en 1 dag per week laat. Maar ik heb geruild met een kleega, die kon zelf blijkbaar niet....
aha.. nu msn uit, fok IP bannen en afstuderen dan maarquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:30 schreef Xilantof het volgende:
owh zo ... aha ik snap.
Ik ben zelf nu ook weer aangekomen op school, in mijn eigenste afstudeerhok momenteel
hihi-zie ik daar een groen monster de kop opsteken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:30 schreef Kleintje het volgende:
*uch*
toch welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:38 schreef Kleintje het volgende:
Slechter dan gisteren kan niet dus... KOM MAAR OP
quote:Namens de eigenaren van De Meelfabriek beantwoorden wij uw mail.
Helaas moeten wij u teleurstellen, wij zien geen kans uw verzoek te honoreren.
De Meelfabriek is een leegstaand complex.
Daarom is het (alleen al om veiligheidsredenen) ook uitgesloten om zonder begeleiding het complex te betreden.
Het is voor ons ondoenlijk in te gaan op de vele verzoeken van deze strekking die wij ontvangen.
We hopen dat u begrip heeft voor de situatie en wensen u veel succes bij het vinden van een alternatieve locatie.
Het was een idee voor de mei-modellen shoot. Een beetje een privé omgeving en toch heel veel ruimte om te schieten, ook oude troep voor die fotografen die daar op kicken-en anders had ik wel een select groepje uitgenodigd om daar ff te kijken...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:48 schreef Kleintje het volgende:
Dat is klote.
Aan wat voor iets denk je Sharkie. En waar in de omgeving wil jehet doen??
Kan ik je helpen met zoeken/regelen???
Hoi Kleintje, Jelleeeeeee en Sharkiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:49 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Jelleee en HMII
Vandaag lekker happy wezen....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
Ja... je lijkt idd. vrolijk.
Meegedaan met extreme 'vrolijkheid' ofzo???
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:07 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaag lekker happy wezen....
Happy happy, Joy joy.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |