zucht... zwijmel... kwijl...quote:
Ik durf het niet goed te maken... straks heb ik een amsterdamse bigma in mijn nekquote:
quote:
welterusten lieve Mauroquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef Mauro het volgende:
Zo, lang genoeg naar radiohead geluisterd (steeds hetzelfde nummer)
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken.
Wens mij allen een goede nachtrust. iig beter dan gisteren
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:39 schreef RonaldV het volgende:
"een goede nachtrust. iig beter dan gisteren"
hoe vind je de TT?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:40 schreef prupke het volgende:
no offence maar het lijkt hier nu echt op US SC
Ja, morgen maar weer normaal doen. Hoe zit het nu trouwens met die exen foto's?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:40 schreef prupke het volgende:
no offence maar het lijkt hier nu echt op US SC
zwakjes en onder middelmaatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:41 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoe vind je de TT?
zeg dat dan saar deeltje tig ow ja USSC
![]()
![]()
dat doe ik toch...quote:
ik ben normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, morgen maar weer normaal doen. Hoe zit het nu trouwens met die exen foto's?
heb je die in het groot?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:42 schreef lostminds het volgende:
zo ziettie er uit alstie later groot is
Edit RonaldV: Foto op verzoek verwijderd
sorry, kon het niet laten![]()
mijn ex blijft niet plakken zelfs niet digitaal .....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, morgen maar weer normaal doen. Hoe zit het nu trouwens met die exen foto's?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:42 schreef lostminds het volgende:
Arm kind...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:42 schreef lostminds het volgende:
ik kon dr post echt neit vinden dus daarom TTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef prupke het volgende:
[..]
mijn ex blijft niet plakken zelfs niet digitaal .....
@ donna : of je negeert saar of je doet normaal maar neem dat mens niet in de zeik
nee ik heb die foto die net gepost werd gebruiktquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb je die in het groot?
mail hem dan eff![]()
euh... tsja, het is eigenlijk alleen knippen plakken en gummen, meer nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Arm kind...
Kun je in het Photoshop topic trouwens eens in Nijntje modus laten zien hoe je dat maakt?
Stripverhaaltje werkt het best voor mij als PS-n00b)
Nee, je hebt gelijk. Posten van (naakt-) modellen mag alleen als je in het bezit bent van (schriftelijke) toestemming om de foto openbaar te maken. Althans: dat is de regel die ik altijd aanhou.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef fraubitch het volgende:
maar het mag toch eigenlijk niet? foto's van je ex plaatsen? of hoe zie ik dat?
Ow ja, knippen, plakken en gummen....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
euh... tsja, het is eigenlijk alleen knippen plakken en gummen, meer niet
jij hebt niet eens een foto van mijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef fraubitch het volgende:
maar het mag toch eigenlijk niet? foto's van je ex plaatsen? of hoe zie ik dat?
simpel simpeler simpelstquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, knippen, plakken en gummen....![]()
![]()
zal morgen eens kijken of ik er wat van kan makenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow ja, knippen, plakken en gummen....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef lostminds het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een foto van mij![]()
of ben je soms bang dat ik naaktfoto's van jou plaats?![]()
ja en dan bij iedere foto roepen dattie gesoept is zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
En nee gesoepte foto's tellen niet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef lostminds het volgende:
[..]
ja en dan bij iedere foto roepen dattie gesoept is zeker![]()
wel een schone onderbroek?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef Re het volgende:
hoi
Davos... kutlaptop met 40.3 Kb/s stuiterend en wel, koud prachtig hier en camera niet bij me, en wel meer niet... (scheerschuim, pak, tandeborstel, zonnebril)
het is al weer februari namelijkquote:
dan moet ik me ook ff douchen inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef lostminds het volgende:
[..]
het is al weer februari namelijk
trusten lieverdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef fraubitch het volgende:
hoi re en marjo!
en welterusten iedereenik kruip weer me nest in
tot morgen![]()
quote:
ahh hoiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef fraubitch het volgende:
hoi re en marjo!
en welterusten iedereenik kruip weer me nest in
tot morgen![]()
liever een andere foto te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef lostminds het volgende:
[..]
zal morgen eens kijken of ik er wat van kan maken
van wie was die baby foto ook alweer, is handig als diegene daar toestemming voor verleent, hoef ik geen nieuwe te maken
hoe gaat het met je site?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef Re het volgende:
kwartet dan maar
nou dan toch maar een naaktfoto van fraubitchquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
liever een andere foto te gebruiken.
Je hebt toch wel de creditcard bij je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef Re het volgende:
[..]
, jah die paste er nog net bij in de laptoptas
Dat heb je als je je tas nog moet inpakken en de taxi staat ineens voor de deur je uit bed te bellen, kon mijn reistas niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |