quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als je toch doodgaat kan het wel met een smerig mesje hoor.
Die ontstekingen daar merk je toch niets meer van...
komt ervan als ik meedoequote:
Maar wel een meisjequote:
quote:
eerste en laatste post @ vorig topicquote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog niks ontvangen...![]()
Lang genoeg druk gemaakt over hem. Geen zin meer in.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik bedoelde jouw instelling over je exrespect
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar wel een meisjeOeps...fout gelezen
das wel mooi jaquote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef Kleintje het volgende:
@ bb.... een klein dun streepje...
ik hou niet van veel... dus dan maar een dun streepje...
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lang genoeg druk gemaakt over hem. Geen zin meer in.
Hij heeft nog tot 15 feb. de kans en anders nemen de advocaat en de rechter het van me over..\
Lopende rechtzaken hier behandelen? lijkt me niet slimquote:Op maandag 6 februari 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]korte uitleg? of is het te voor op fok?
waarvoor alleen een tvp en geen foto?quote:
jij wilt een foto?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
waarvoor alleen een tvp en geen foto?
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:47 schreef Kleintje het volgende:
Edit RonaldV: op verzoek verwijderd
van jou altijdquote:
niet over de rechtzaakquote:
mijn avond.quote:
geen probleem hoor.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Kleintje het volgende:
sorry jongens, Ronald was sneller met het slotje dan mijn verzoek om de quotes weg te halen
Ik wilde mijn post toch al aanpassen...
Had hem al weggehaaldquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Kleintje het volgende:
sorry jongens, Ronald was sneller met het slotje dan mijn verzoek om de quotes weg te halen
Ik wilde mijn post toch al aanpassen...
Dat is beroepsrisicoquote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
geen probleem hoor.
maar wie vergoed mijn F5 knop?![]()
Beter als Sub?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:53 schreef Mauro het volgende:
Goeie mod die RonaldV 14.gif
Subquote:
is goed.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:54 schreef Kleintje het volgende:
zal ik er een kusje op geven BB?
Was het zo inspannendquote:
Jij moet werken!quote:
Vroegquote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Hoi allemaal!Ik heb nog steeds hoofdpijn na de cocktailparty van zaterdag...
Nog maar een keer vroeg naar bed dan!
Als je het over de Duvel hebtquote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Subjequote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Zuipschuit!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Wil jij effe mijn topic nazien en dan openbaar zetten??? Op MSN ben je wat afwezig..quote:
cocktail party van molotov??quote:Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
quote:
hey ik wil ook exclusief blijven jaquote:
bye byequote:
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken hè!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey ik wil ook exclusief blijven ja![]()
Handjes boven je dekensquote:
maak een foto van een stekker en schop het spel weer eff omhoog de index inquote:Op maandag 6 februari 2006 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Heeft niemand trouwens nou nog een leuke interessante showcase liggenHet is een beetje stilletjes
Ik wil best nog wel een topicje met dierenfoto's openen hoor
Maar dat wordt veel van hetzelfde
Bij proeven moet je het wel uitspugen. Vindt je het gek, drankorgelquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Subhuman het volgende:
Ja pfff elk team mocht z'n eigen cocktail meebrengen, dus eerst natuurlijk de hele avond voorproeven welke we zouden inleveren, daarna tijdens het feest zelf de cocktails van andere teams proeven, en afsluiten met een paar biertjes... Dan gaat het wel hard...En het stomme is dat ik ook gewoon al lang wist dat dit dan zou gebeuren.
was hij goed gespeldquote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken hè!
Dat over Sub en RonV?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Mauro, ik voreg je wat
mauro is een soort van tv aan het kijken denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Mauro, ik voreg je wat
Eej.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
mauro is een soort van tv aan het kijken denk ik
kan het mis hebben![]()
Over SGJ. U seen him the last few days?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat over Sub en RonV?
Daar doe ik geen uitspraak over
Nee, niet gezien. Wel online @ msn maar niet hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Over SGJ. U seen him the last few days?
Hij zei dat hij niet meer kwamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Wel online @ msn maar niet hier.
gelul, mannen kunnen heel goed multitaskenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eej.
Ik ben een man.
Singletasking!
Ik kan nu alleen maar Fok!ken
Zal het eens proberen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij zei dat hij niet meer kwamKan jij met hem praten... ik krijg het niet voor elkaar
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Handjes boven je dekensIk ga zo ook
. Even fraubitch happy maken met foto's en ik ben pleitikos
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef lostminds het volgende:
[..]
gelul, mannen kunnen heel goed multitasken
schijten en lezen bijvoorbeeld, gaat prima![]()
neuken en aan ex denken ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:03 schreef lostminds het volgende:
[..]
gelul, mannen kunnen heel goed multitasken
schijten en lezen bijvoorbeeld, gaat prima![]()
kotsen en schijten tegelijkertijd lukt dan weer niet zo goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef lostminds het volgende:
boeren laten en aan je zak krabben lukt ook altijd
En heeft-ie ook gezegd WAAROM-ie niet meer kwamquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 23:59 schreef Subhuman het volgende:
Ja pfff elk team mocht z'n eigen cocktail meebrengen, dus eerst natuurlijk de hele avond voorproeven welke we zouden inleveren, daarna tijdens het feest zelf de cocktails van andere teams proeven, en afsluiten met een paar biertjes... Dan gaat het wel hard...En het stomme is dat ik ook gewoon al lang wist dat dit dan zou gebeuren.
das alleen na 22:00quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef lostminds het volgende:
boeren laten en aan je zak krabben lukt ook altijd
Dit klinkt ff heel fout .......quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
neuken en aan ex denken ook![]()
maar zijn we ook niet trots op
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:04 schreef Mauro het volgende:
Ik heb de komende tijd toch weer veel tijd
*Pijnboompit....liggend kun je schijten maar t gaat beter als je zit*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
kotsen en schijten tegelijkertijd lukt dan weer niet zo goed
[disclaimer]geen ervaring mee[/disclaimer]
15:00 is toch ook na 22:00 ?quote:
schat ik hou vanjequote:
Omdat FOK hem irriteerde, Downtimes etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En heeft-ie ook gezegd WAAROM-ie niet meer kwam
op het randje bb.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
schat ik hou vanje
wij neuken niet
das pure liefde![]()
alleen op zondag wil dat wel eens het geval zijnquote:
daar heb je het noro virus voor nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
kotsen en schijten tegelijkertijd lukt dan weer niet zo goed
[disclaimer]geen ervaring mee[/disclaimer]
Eddy Murphy!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
schat ik hou vanje
wij neuken niet
das pure liefde![]()
hoelang heb je wat???quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef lostminds het volgende:
zeg fraubitch, hoe lang heb ik nou pikstraf?
Ooooooooooooooooooooooh...die komt vanzelf wel weerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Omdat FOK hem irriteerde, Downtimes etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |