quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Icaä het volgende:
En nee, we doen onze boodschappen niet altijd bij AH).
Dat kan je toch aanpassen op de computer?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Weemz het volgende:
Op onze bonnen staat:
'Surprise! Alweer 1000 prijzen in prijs verlaagt'
Schandalig, maar ja, ik kan niet meer bij de kassabon tekst...
Je staat er bij, moest trouwens mijn best doen om niet kutje neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
Schijf mij er ook maar bij !! filiaal 1427 wateringseveld verkoper b deli/kaas/brood en af en toe kassa en straks vmio
Maandagavond t/m donderdagavond +/- 270quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:43 schreef highway101 het volgende:
@ Sherman: Hoe vaak krijgen jullie beleverd met zuivel? En hoeveel colli op een niet-weekend dag?
Wij elke dag 2 zendingen: 's ochtends normaal rond de 350 colli, oplopend tot 500 in het weekend, en 's middags 180 - 200 colli, oplopend tot 350 colli in het weekend.
Netjes hoor, VMio op je 20equote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
Schijf mij er ook maar bij !! filiaal 1427 wateringseveld verkoper b deli/kaas/brood en af en toe kassa en straks vmio
Kijk das tenminste bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:46 schreef kitjuh het volgende:
waarom kan je daar niet meer bij dan? is toch gewoon in SRVP?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:54 schreef Weemz het volgende:
Op onze bonnen staat:
'Surprise! Alweer 1000 prijzen in prijs verlaagt'
Schandalig, maar ja, ik kan niet meer bij de kassabon tekst...
oww, alleen maar niet samen op het telkantoor?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:13 schreef Icaä het volgende:
(Zelf ben ik trouwens met mijn AH-vriendje van destijds getrouwd (gek he, we mochten niet samen in het telkantoor, snap ik helemaal niks van), en we hebben inmiddels 2 kids. Zo kan het gaan dus. En nee, we doen onze boodschappen niet altijd bij AH).
ja, en die hoor jij ook gewoon te krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hebben jullie trouwens een jaar opgave gehad? Ik in elk geval niet, vorig jaar wel.
Vers? Begin van de week in de 700, eind van de week in 800.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:21 schreef GotC het volgende:
Hoeveel colli krijgt jullie AH bij de avondlevering (de laatste dus, iig)? Gemiddeld?
Is ht een nieuw filiaal? Want het staat niet in mijn lijst met filialen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk das tenminste bij mij in de buurt
Netjes ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |