Dat zou van zomergasten ook weer een leuk programma maken. In tegenstelling tot de afgelopen jaren met van die kut presentatoren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
Bij de Volkskrant zij ze ook altijd wel positief over em. Werd getipt als presentator van zomergasten en daar kan ik me volledig in vinden!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:36 schreef JelleS het volgende:
Beste presentator van Nederland. Ik kijk/keek alle 3 de programma's met veel plezier.
Ik mag erg graag naar zijn manier van presenteren en interviewen kijken, maar dat Foppe de Haan met tranen in zijn ogen zat, kwam toch echt door dat filmpje. Daar had Matthijs van Nieuwkerk niet echt de hand in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Hij was gisteren briljant. Kreeg bij een koele kikker als Foppe de Haan tranen op de wangen.
Nah, ik vind em toch nog net iets te 'Jan Mulder-achtig' voor zomergasten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
Bij de Volkskrant zij ze ook altijd wel positief over em. Werd getipt als presentator van zomergasten en daar kan ik me volledig in vinden!
Inderdaad, ik ben blij dat je het opmerkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:17 schreef NoSigar het volgende:
Lekkere onpartijdige interviewer was hij weer bij Pastors. Het was een tikje genant om eerlijk te zijn.
alleen daarom al zou ik em willen zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wedden dat ie van Sophie snoept trouwens![]()
Dat vond ik wel erg genant.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:17 schreef NoSigar het volgende:
Lekkere onpartijdige interviewer was hij weer bij Pastors. Het was een tikje genant om eerlijk te zijn.
My thoughts exactly!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:39 schreef Mereltje het volgende:
Ik vind het ook erg prettig om naar hem te luisteren en te kijken in de wereld draait door. Hij vertelt enthousiast en je merkt dat hij het ook echt leuk vind om te doen.
Dat is een hele hoop kritiek voor een compliment, vind je niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:57 schreef Ringo het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is oké. Wel het type ouwe-jongens-krentenbrood, popiejopie volksjongen-intellectueel, maar dat geeft niet zo erg op televisie.
Soepele, hendige presentator. Lult makkelijk, weet veel, is alert en bereidt zich voor. Heeft een lekker TV-charisma.
Zijn interviewtechnieken vind ik soms iets te gelikt-losjes maar hij kán het.
Kortom: houdt het nog lang vol. Hopelijk.
Je moet ze scherp houden, die eigengeilers van de treurbuis.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:07 schreef broer het volgende:
Dat is een hele hoop kritiek voor een compliment, vind je niet?
Hier wil ik graag nog aantoevoegen dat ik ook zo'n ongelofelijke schurfthekel heb aan zn "leg even in 1 minuut uit waar blabla over gaat" En dan verwacht hij dat zn gast in een paar zinnen de ingewikkelste dingen kan uitleggenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:54 schreef Repeat het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijke grafhekel aan deze gast![]()
Hij wil alleen maar horen wat hij wil horen, als ze iets anders zeggen laat hij zn gasten niet uitpraten.
Wat een treurige vertoning was het bv met paul witteman...
Of nog erger, met jorgen rayman (met mm Huijbregts). toen liet ie rayman alleen maar komen om over neger komieken die blanken bashen te praten. Zo gauw rayman iets normaals wou zeggen was het "maar even terug naar eddy murphy en die en die opmerking over blanken"
Ik merk ook heel vaak dat gasten zn vragen en instelling gewoon kut vinden, wat een walgelijke gast![]()
Ajaxfans onder elkaar he.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef bladibladibla het volgende:
Geen gebash van mij hoor
Matthijs is een van de weinige presentatoren waar ik geen braakneigingen van krijg. Bij Holland Sport stelt hij altijd net de vragen die iedereen gesteld wil hebben, maar die Mart Smeets en co. niet 'respectvol' zouden vinden.
De wereld draait door doet hij ook heel erg leuk, ook al was hij Lange Frans gisteren wel heel erg aan het ophemelen als 'voetbalexpert'
Pop Quiz A Go Go doet hij ook leuk, lekker bijdehand en alwetend. Dat vind ik bij een quiz niet storend
Hij moet inderdaad oppassen met dat pedante toontjequote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef Dandelion het volgende:
Ik begin me eerlijk gezegd steeds meer te ergeren aan dat pedante gedoe van em. Hij hangt me te vaak de zelfverklaarde expert op alle gebied uit. Dan vraagt hij een gast om zijn MENING over een bepaald muziekstuk, waarna Matthijs concludeerd: "Dat is juist!" Hoezo juist matthijs?
Maar t blijft lastig, sommige dingen doet hij geweldig goed, maar t stuk met Rayman bijvoorbeeld was inderdaad tenenkrommend
Wie zitten er straks?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:12 schreef tong80 het volgende:
Hij hoeft helemaal niet op te letten. Hij moet zo door gaan ik geniet er altijd van. En straks weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |